بازدید 6205

حامد لک ؛ یک کلین شیت تا اسطوره‌شدن در پرسپولیس

کد خبر: ۱۰۱۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷ 24 November 2020

حامد لک در نظرسنجی AFC به عنوان بهترین بازیکن غرب آسیا انتخاب شد. ۷ بازی، ۵ کلین شیت، ۸۸.۹ درصد سیو و تنها ۲ گل خورده از روی نقطه پنالتی گویای آن است که آمار و ارقام نیز لک را بهترین معرفی می‌کنند‌.

 

نقطه عطف موفقیت‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ و صعود به فینال این رقابت‌ها که یحیی گل‌محمدی نیز به آن اذعان داشت برد مقابل التعاون عربستان در نخستین دیدار پساکرونایی سرخ‌ها بود که البته حامد لک در چندین صحنه‌خطرناک در این بازی، دروازه پرسپولیس را نجات داد تا در اولین بازی‌اش با پیراهن تیم، درخشش قابل توجهی داشته باشد.

 

۹ بازی، بدون گل خورده در جریان‌بازی

 

لک در لیگ بیستم در ۲ بازی درون دروازه سرخ‌ها قرار گرفته و ۲ کلین شیت به ثبت رسانده تا بتوان گفت که دروازه او در مجموع ۹ دیداری که تاکنون دروازه‌بان پرسپولیس بوده تنها ۲ بار از روی نقطه پنالتی باز شده و این دروازه‌بان، هیچ گلی در جریان بازی دریافت نکرده است. بدون شک ادامه این روند بسیارعالی توسط لک می‌تواند سرخ‌ها را به گلات قهرمانی نزدیک‌تر کند.

 

 ره صد ساله در ۷ بازی

 

درخشش در ۷ دیدار آسیایی پرسپولیس که در نهایت منجربه صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان شد حامد لک را به یکی از بازیکنان بسیار محبوب تیم تبدیل کرد. مردی که برای رسیدن به آرزوهایش جنگید و اجازه نداد دروازه پرسپولیس باز شود و حالا تا جاودانگی در تاریخ، تنها یک کلین شیت فاصله دارد. کافی است که او در فینال لیگ قهرمانان دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا برای همیشه نامش در تاریخ، حک شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر