بازدید 19905
۴
حاشیه

مدیر فوتبالی متخصص در جعل فیش بانکی و کارت بازی!

مدیر یک تیم لیگ یکی چندین هتل را با دادن فیس جعلی واریز، فریب داد و حتی از چند ده بازیکن نیز با کارت بازی جعلی سازمان لیگ کلاهبرداری کرد
کد خبر: ۱۰۱۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷ 23 November 2020

مدیر هتلی در یکی از شهرها که در لیگ آزادگان تیم دارد، با مراجعه به کمیته اخلاق، از مدیر یک تیم دسته اولی شکایت کرده است. این هتل دار مدعی شده مدیر این باشگاه دسته اولی به او فیش واریزی جعلی داده است!

به گزارش تابناک ورزشی، گفته می شود این مدیر وقتی تیمش در هتل اردو زده بود، موقع تسویه حساب با هتل، شماره حساب را از آنها گرفته و سپس یک فیش به آنها داده و ادعا کرده پول به حساب هتل واریز شده و نهایتا تا چند ساعت دیگر به حساب هتل می نشیند اما تا روز بعد پولی به حساب نرفته و مدیر این هتل هم بعد از این که با مراجعه به بانک متوجه شده فیش تقلبی است، با مراجعه به مراجع قضایی از مدیر لیگ یکی به اتهام جعل سند و کلاهبرداری شکایت کرده و برای ارائه شکایت ها به فدراسیون فوتبال رفته که گویا به او گفته اند باید به کمیته اخلاق مراجعه کند.

مدیر فوتبالی متخصص در جعل فیش بانکی و کارت بازی!

 می گویند این مدیر قبلا هم مشابه همین کار را در چند هتل دیگر انجام داده بود. 

البته ماجرا از جایی جالب تر می شود که مدیر هتل در کمیته اخلاق به انبوه تخلف های این شخص پی می برد. گویا مدیر لیگ یکی در کمیته اخلاق پرونده دیگری هم دارد. گفته می شود این شخص هر فصل بیش از 50 بازیکن را به عضویت تیمش در می آورد و از این جمع برای یک عده کارت بازی از سازمان لیگ می گیرد و برای یک عده هم کارت بازی جعلی صادر می کند. او از فوتبالیست های زیر 23 سال که وضعیت مالی نسبتا خوبی دارند، مبالغی دریافت و در ظاهر آنها را به عضویت تیم در می آورد و حتی لباس تیم را هم در اختیارشان می گذارد. در هر بازی علاوه بر بازیکنانی که در لیست اصلی هستند، از جمع آنهایی که پول داده اند و برای شان کارت بازی جعلی صادر شده هم چند نفری را همراه تیم به اردو می برد و حتی آنها را بدون کارت رسمی روی نیمکت نیز می نشاند تا بازیکن باورش شود نامش در لیست است. گویا انتشار اسامی بازیکنان اصلی و ذخیره تیم در رسانه تیم حریف دست جناب مدیر را رو می کند و پدر یکی از همین بازیکنان جوان وقتی می بیند پسرش با وجود این که با تیم به اردو رفته و در جریان بازی روی نیمکت بوده ولی اسمش در لیست رسانه تیم مقابل نیست، مشکوک می شود و با مراجعه به سازمان لیگ پی می برد کارت صادر شده برای پسرش جعلی است و پرونده را به مراجع قضایی فدراسیون فوتبال می کشاند.

 گویا این پرونده در کمیته اخلاق در حال تکمیل است و به زودی مدیر لیگ یکی برای پاسخگویی به کمیته اخلاق احضار خواهد شد. البته مدیر هتل مدعی است او ماجرا را از طریق قانون پیگیری می کند و اجازه نمی دهد به همین راحتی سرش کلاه برود.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
واقعا از چه زمانی ما وقت کردیم تا اینقدر پست بشیمخ
مرگ اخلاق و قانون در ورزش حرفه ای
فوتبال ورزشی که فقط ورزش نیست ؛ مالامال از فساد و پول کثیف
و ما چقدر کثیف شدیم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر