بازدید 5722

۳۰۰ هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در قالب طرح بسیج مقابله با کرونا، ۳۰۰ هزار مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی انجام شده است.
کد خبر: ۱۰۱۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴ 23 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس از مشهد به نقل از وبدا علی اصغر حسنی اظهار کرد: از ابتدای بحران کرونا بازدید‌ها و نظارت‌های ویژه‌ای از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی انجام می‌شود که در قالب این بازدید‌ها تا کنون سه هزار و ۴۷ واحد صنفی و مکان عمومی پلمب شده اند.

وی با بیان اینکه بسیج مقابله محیطی با کووید‏-۱۹ از ابتدای شیوع ویروس کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه در حال اجراست و تا زمان حذف این ویروس نیز ادامه خواهد داشت گفت: در این راستا ۱۸۰ تیم بازرسی بهداشت محیط در مشهد و شهرستان‌های تابعه با هدف پیشگیری از کرونا بر فعالیت واحد‌های تولید و عرضه مواد غذایی و مراکز پرتردد نظارت دارند.

مدیرسلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در این مدت بیش از ۴۱ هزار مورد بازدید از نانوایی‌های فعال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه انجام شد که ۴۴۸ نانوایی به علت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شدند.

حسنی بیان کرد: از نیمه دوم آبان ماه امسال محدودیت ساعت کاری در برخی صنوف و مشاغل اعمال شده که خوشبختانه اکثر کسبه و بازاریان رعایت می‌کنند و تنها تعداد محدودی بودندکه پس از ساعت ۱۸ فعالیت داشتند که تذکر لازم به آنان جهت عدم تکرار داده شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل