بازدید 8610
۱

کتمان کردن بیماری کرونا چقدر جریمه دارد؟

استاندار هرمزگان گفت: فردی که مبتلا به کرونا باشد، اگر از قرنطینه خارج شود ۳۰۰ هزار تومان و اگر مبتلا به کرونا باشد و این بیماری را کتمان کند ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ 22 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از میزان، استاندار هرمزگان گفت: فردی که مبتلا به کرونا باشد، اگر از قرنطینه خارج شود ۳۰۰ هزار تومان و اگر مبتلا به کرونا باشد و این بیماری را کتمان کند ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد.

فریدون همتی با اشاره به آخرین اقدامات جهت مدیریت بیماری کرونا در استان هرمزگان اظهار داشت: طرح هوشمند دو هفته‌ای ستاد ملی مدیریت کرونا به طور یکپارچه از روز شنبه در استان هرمزگان نیز اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه تردد‌های درون شهری در وضعیت قرمز از ساعت ۹ شب تا ساعت ۴ صبح روز بعد ممنوع است، افزود: متخلفان مشمول جریمه ۲۰۰ هزارتومانی می‌شوند.

استاندار هرمزگان بیان داشت: در شهرستان‌های با سطح هشدار قرمز یک‌سوم کارکنان، در سطح نارنجی ۵۰ درصد کارکنان و در شهرستان‌های با وضعیت زرد، دو سوم کارکنان حضور دارند. مدارس و آموزشگاه‌ها طی مدت اجرای طرح در تمام وضعیت‌ها تعطیل و برگزاری مراسم فرهنگی و مذهبی ممنوع است.

همتی تصریح کرد: فردی که مبتلا به کرونا باشد، اگر از قرنطینه خارج شود ۳۰۰ هزارتومان و اگر مبتلا به کرونا باشد و این بیماری را کتمان کند ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عده ای در بین مردم ظهور کرده اند که رعایت قرنطینه و فاصله گذاری را فرستادن انرژی منفی به کائنات و دلیل منفی شدن ذهن و جذب بیماری می نامند و به راحتی دور همی و میهمانی برگزار می کنند
این افراد عقیده دارند کرونا در بین ما وجود دارد و باید با آن به صلح برسیم و زندگی کنیم بنابراین فاصله گذاری و قرنطینه باعث افسردگی و جذب چیزهای منفی می شود و مردم باید زندگی عادی خود را انجام دهند !
من این حرفها را اخیرا بسیار شنیده ام و اتفاقا مورد تایید بسیاری از افراد هم قرار می گیرد
کاش روانشناسان و جامعه شناسان به کمک جامعه بیایند و پاسخ محکم به این افراد بدهند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان