بازدید 37727

استعفای معاون وزیر بهداشت در اعتراض به اقداماتش

به دنبال صحبت ها و انتقادات اخیر وزیر بهداشت از وضعیت تحقیقات سلامت، رضا ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از سمت خود استعفا داد.
کد خبر: ۱۰۱۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱ 21 November 2020

به گزارش «تابناک»، رضا ملک زاده در گفتگو با ایسنا، ضمن تائید اینکه نامه استعفای خود را به وزیر بهداشت ارائه کرده است، متنی در اختیار ایسنا قرار داد که در قالب آن به انتقادات روز گذشته سعید نمکی پاسخ داده شده است.

دکتر رضا ملک زاده در پاسخ به اظهارات اخیر وزیر بهداشت، در متنی با عنوان «حمله به تحقیقات نظام سلامت ایران، واقعیت یا فرار رو به جلو؟!» آورده است:

«اظهارات اخیر جناب عالی درباره تحقیقات علوم پزشکی ایران با ادعاهایی همچون: «98 درصد تحقیقات علوم پزشکی صرف انتشار مقالات در فلان مجله می شود» و طرح سوالاتی «مانند تحقیقات علوم پزشکی چه قدر پا به عرصه پرمشکل نظام سلامت گذاشته است؟» ، چنان بی پایه و اساس است که حتی بیگانگان ایران ستیز در فراسوی مرزهای کشور، که در قالب پروژه های کلان و صرف میلیاردها بودجه، درصدد اثبات ناکارآمدی تحقیقات علوم پزشکی در ایران بوده اند، چنین نتیجه عجیب و کاملا مردودی نگرفته اند؛ چرا که همان گروه های متخاصم هم، پس از تحقیقات پرشمار و تعطیل ناپذیر خود، علی رغم اشاره به برخی اشکالات موجود در سیاستهای تحقیقاتی ایران که به اعتقاد ما ریشه در سیاست گذاری های خارج از حیطه وزارت بهداشت و در مرجعی فراتر دارد، نهایتا به پیشرفت های کیفی تحقیقات علوم پزشکی ایران و افزایش چشمگیر استناد به مقالات محققان ایرانی در کنار رشد کمی اذعان کرده اند و اسناد آنها موجود و منتشر شده است.

کسانی می توانند تحقیقات پزشکی را به نقد و چالش بکشند که یک تحقیق موثر در عمر خود کرده باشند!

اصولا کسانی می توانند حیطه تحقیقات پزشکی ایران را به نقد و چالش بکشند که خود محقق ملی یا بین المللی بوده، ارکان و نظام تحقیقات را به خوبی بشناسند و با وجود دشواری ها و چالش های سخت این عرصه مهم و تاثیرگذار، همپای تحقیقات پیشرفته دنیا حرکت کرده ، عمر خویش را صرف تحقیقات کرده یا دست کم یک تحقیق مهم و اثرگذار بین المللی انجام داده باشند.

بیشتر بخوانید

در خوشبینانه ترین تصور ممکن، می توان گفت اظهارات و هجمه شما به تحقیقات علوم پزشکی و تلاشهای شبانه روزی شمار زیادی از محققان بی ادعا و سختکوش این عرصه که در سخت ترین شرایط تحریم و فشارهای بین المللی و با وجود سهم ناچیز بودجه تحقیقات پزشکی - کمتر از نیم درصد بودجه ناخالص ملی! – دستاوردهای بسیار موثر و کاربردی را ارائه کرده اند، می تواند ناشی از عدم شناخت شما از عرصه تحقیقات به طور کلی و پیشرفت های علوم پزشکی در ایران به طور خاص باشد.

از درس دادن «مدیریت بحران کرونا» به جهان تا «معرکه گیری برای ساخت واکسن کووید -19 » !

در شرایطی که جهان با بحران یک اپیدمی وحشتناک و بی سابقه بیماری عفونی مواجه است و تحقیقات گسترده برای یافتن دارویی موثر و تولید واکسن ایمن پاسخگو به تمام جمعیت ها پس از یک سال از آغاز شیوع ویروس تا کنون ادامه دارد و هیچ کشوری حتی پیشرفته ترین های علمی جهان مدعی یافتن داروی موثر و قطعی کرونا نشده اند و در حالی که سازمان بهداشت جهانی با توان و تجربه مدیریت اپیدمی های گذشته و فراخوان همبستگی تحقیقاتی برای درمان کرونا همه جهان را به هشیاری، رعایت موارد بهداشتی وصبر تا زمان تولید دارو و واکسن فراخوانده شما، هر زمان آمار مبتلایان و مرگ و میرها افزایش یافته، از پذیرش مسوویت شانه خالی کرده و هر گاه ، آمارها اندکی فروکش کرده، مدعی درس دادن «مدیریت بحران کرونا» به جهان شده و همین اواخر از برپاکردن معرکه « تولید واکسن در ایران» سخن گفته اید - واکسنی که اگر هم تولید شود به مدد تلاش همین محققان علوم پزشکی ایران خواهد بود که آنها را فاقد دستاوردهای موثر و کاربردی خوانده اید- اما باید بدانید دنیای علم با چنین ادبیات و معرکه گیری هایی بیگانه است و پیشرفته ترین کشورهای علمی و دانشگاه های مهم و مراکز تحقیقاتی معتبر جهان که دارای زیرساختهای تحقیقاتی کافی تولید واکسن هستند، هنوز در اعلام ارائه نهایی واکسن کاملا موثر با احتیاط سخن می گویند !

هرچند که به عنوان معاون تحقیقات از نزدیک در جریان تلاش فراوان محققان ایرانی برای تولید واکسن کووید -19 و سایر واکسنهای مورد نیاز برای بیماری ها هستم که در آینده و در زمان مناسب، اخبار آن نیز به اطلاع مردم خواهد رسید اما در عین اعتقاد به لزوم ایجاد زیرساختهای کافی برای تولید واکسن و امیدواری به نتایج واکسن کووید -19 در ایران، اعتقادی به راه انداختن معرکه در عرصه تحقیقات واکسن ندارم و چنین هیجاناتی را مغایر با اسلوب تحقیق و شیوه های کار علمی می دانم.

آنچه امروز به عنوان واقعیات کرونا مشاهده می کنید همان پیش بینی های مطالعات اپیدمیولوژی کووید -19 در ایران است! آنها را جدی گرفتید؟

اما در خصوص مطالعات اپیدمیولوژی کووید -19 نیز درحالی توان پژوهشگران ایران در این حیطه را زیر سوال برده اید که ایران سابقه مطالعات کوهورت آینده نگر وسیع را داشته و به مطالعات ملی اپیدمیولوژی آینده نگر در جهان شناخته شده است و تلاش های علمی ایران در این نوع مطالعات به همکاری های علمی بی شمار و دستاوردها و افتخارات ملی و بین المللی ماندگار انجامیده است . مطالعات اپیدمیولوژیک کووید -19 به پشتوانه تجارب در چنین مطالعاتی در حال انجام است.

روز گذشته در اخبار وزارت بهداشت به نقل از سعید نمکی، وزیر بهداشت انتقاداتی نسبت به وضعیت تحقیقات سلامت مطرح شد و در بخشی از این نامه با اشاره به نام معاون تحقیقات و فناوری این وزارتخانه عنوان شد: «نامه بنده به دکتر ملک زاده در روزهای اول شیوع کرونا در کشور را مشاهده کنید که ۱۰ آیتم تعیین شده، اما یکی از آنها تاکنون جواب نداده است. کدام وزیر کم خرد با چنین یافته های شکسته ای می تواند بخش سلامت کشور را اداره کند؟ اصلا نباید بر یافته هایی که بر حسب یک تخمین به وزیر داده می شود، کار و اعتماد کرد. این تخمین ها تاکنون درست نبوده و ۱۰ مدل اپیدمیولوژیک به من دادند که هیچ کدام صحیح نبوده و برای هیچ اقدامی مناسب نبود.»

متن استعفای دکتر ملک زاده مهاون تحقیقات وزیر بهداشت

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۲
شب اجراي طرح قرنطينه؟
پس حق با نمكيه
این اقدام و اعتراض اصولی به عملکرد ضعیف وزیر منفعل جای تشکر دارد و نشان می دهد هنوز مردانگی در ایران زنده است.
دستمریزاد آقای دکتر ملک زاده.کاش بقیه هم از شما یاد بگیرند
پاسخ ها
z
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
اول بابت کشتن مردم با طرح های مزخرفش جواب پس بده بعد هر گورستونی میخاد بره بره
سلام جناب دکتر ملک زاده

صداقت مهمترین موضوع اعتماد ساز است
که نه در شما و نه در مجموعه وزارت بهداشتو حتی نه در مجموعه دولت دیده نمیشود
گفتار ورفتارهای دکتر نمکی خیلی عامیانه و پوپولیستی است مثل آنوقت که با تلفن از مردم میپرسیدن حالت خوبه و بعد اعلام کردندند ما 70 میلیون ایرانی را از لحاظ کرونا ویزیت وغربالگری کردیم .!!!!!!!!!!!!!!!!!
دیگه رییس جمهورش که اون باشه وزیراشم چیز بهتری از آب در نمیان!
دولت بی تدبیر و طرح های بدردنخورشون رو هم که به وضوح داریم مشاهده میکنیم!!
هر چی از دهنت درومده تو متن استعفا نوشتی . یه خورده رحم داتشه باش.
باور کنید حق دارند اخه وزیری که هنوز نمی داند واکسن مراحل محتلف دارد و داد می زند ما تهیه کرده ایم نباید با ایشان کار کرد بهتر است ایشان با افرادی با دیدگاه و سطح علمی خودشان کار کنند
اتقاقا خود ایشان یکی از معضلات جامه بودند بهتر که رفت. کاملا با دکتر نمکی موافقم باید هوچی گر ها را خفه کرد و علفهای هرز تحقیقات پزشکی را دور انداخت تا گلها برویند. دکتر ملکی رکورد هر سه روز یک مقاله را دارند. حتی برخی از این محققان رکورد یک مقاله در هر روز را دارند. دانشگاه پزشکی مشهد را ببینید.
احسنت.حالا خبرتان کامل شد
تو راست میگی یا گوگل
به نظر میرسد جناب ملک زاده به همان اندازه که جناب نمکی را مقصر میداند خودش نیز در همان معضلات سهیم هستند یننه جون یک بنده خدایی هم میدونه که عملکرد بهداشتی، درمانی و پژوهشی وزارت بهداشت بسیار ناکارآمد بوده است. ناکارآمدی وزیر نتیجه ناکارآمدی معاونین و منصوبانش هم هست!
با سلام
با صحبت شما موافقم ولی آن یک نفر که دست کم یک تحقیق درست در زندگی اش انجام داده باشد ، احتمالا صاحب این عبارت نمی تواند باشد.چون محققی که زبان مادری خود را درست نمی دادند احتمالا چیزی در ذهن برای تعریف کردن هم ندارد زیرا ، زبان ابزار بیان اندیشه است.
"خود محقق ملی یا بین المللی بوده، ارکان و نظام تحقیقات را به خوبی بشناسند و با وجود دشواری ها و چالش های سخت این عرصه مهم و تاثیرگذار، همپای تحقیقات پیشرفته دنیا حرکت کرده ، عمر خویش را صرف تحقیقات کرده یا دست کم یک تحقیق مهم و اثرگذار بین المللی انجام داده باشند."
گر پرده ها بیافتد ن تو مانی و ن من
وزیر بهداشت چگونه و بر اساس چه مبنای علمی به خود اجازه می دهد که طب سنتی را با طب مدرن ادغام کند؟؟؟!!!جان مردم بازیچه نیست.
مطمئن باشید با رفتن ملک زاده تحقیقات علوم پزشکی سمت و سوی درست خود را پیدا خواهد کرد. معاونت تحقیقات وزارت بهداشت شده بود ملک شخصی ایشان و باید اسم ایشون توی تمام طرح های پژوهشی می اومد تا اجازه کار میدادن. ضمن اینکه رفتار دکتر نمکی خیلی پوپولیستیه ولی خدا رو شاکرم که وزارت بهداشت از دست ملک زاده راحت شد.
در ضمن اینم بگم کلا تحقیقات تو ایران مریضه و ما هنوز روش درست تحقیقات را نمی دانیم.
به امید ریشه کن شدن کرونا با تصمیات درست نه فقط با شعار الکی.
جمع کردن کرونا؛ پول و برنامه میخواد که ما هیچ کدوم را نداریم.

از طرف هیات علمی علوم پزشکی
این درگیری نشان از ضعف شدید مدیریتی کشور است و این مشت نمونه خروار بود ما در تمام سطوح مدیریتی کشور درگیر یک فاجعه هستیم ار شخص اول مملکت تا کل مدیران ارشد و تصمیم گیر و تصمیم ساز
به این آقا دکتر بگویید ،فعلا برنامه غذایی بیماران کرونایی را اصلاح کنید، بدون دارو هم زنده میمانند.
غذای صبحانه پنیر و خیار(سرد) و ..
خیار برای مریض کرونایی سم است. (مخصوصا در فصول سرد)،این را هر عقل سلیمی میفهمد، اما بعضی از کادر پزشکی پرمدعا!!!!....
اکثر تلفات کرونایی در بیمارستان ها هست که هیچ داروی طب سنتی و هیچ بخوری و هیچ دمنوشی نیست.
ایشان بدلیل کشتن مردم بجای استعفا باید بجد محاکمه شود.
پاسخ ها
z
| Iraq |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
به خدا دونفر رو میشناسم تا پاشون رسید بیمارستان ظرف یک روز مردن معلوم نیست چی بهشون تزریق میکنن
خجالت بکشید بهتر که رفت.
الان وقت این حرفها واستعفا نیس مرحله این گوی واین میدان است هرکس هر چه در چنته دارد باید هزینه کنه تا این بیماری منحوس رخت بر بندند والا این حرفها بجز دلسردی مسئولان وکاهش سرعت ها دردی را دوا نمیکنه
تمام صحبت های وزیر درست است به اصطلاح اساتید فقط دنبال اسم اول مقاله هستند تحقیقات در ایزان فقط جمع کردن مقاله یا ترجمه فلان کتاب یا ... است تا فرد سریع بشود استادیار و دانشیار و استاد
پاسخ ها
سعيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
وزير خودش چه گلي به سر مردم زده؟!!
مهدی از بالامحل علیا جنب گذر مرادبیگ و حسام بیگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
گل خرزهره و کاکتوس
تمام صحبت های وزیر درست است به اصطلاح اساتید فقط دنبال اسم اول مقاله هستند تحقیقات در ایزان فقط جمع کردن مقاله یا ترجمه فلان کتاب یا ... است تا فرد سریع بشود استادیار و دانشیار و استاد
تازه کارمندانی را استخدام میکنند تا برایشان کتاب ترجمه کنند و مقاله بنویسند تا انها بشوند دانشمند
درود بر این وزیر که تابوهای وزارت بهداشت را شکست .
البته فقط در وزارت بهداشت این مصداقها وجود ندارد در نهادی چون جهاد دانشگاهی هم که به موازات دولت کار میکند و منابع را اتلاف میکند همین است پژوهشگاه هایی همچون رویان که گنده اش کردن و خروجی ندارد جز صرف پول به جیب مدیران شان از همین دست نمومنه ها است.
آقای ملک زاده مواجب به موقع نرسیده
ما که ندیدیم کسی دلش بسوزه
وزیر از ترس مجلس و طب مثلا سنتی که بیخود پسوند اسلامی را هم یدک می کشند بلافاصله چهار داروی آنان را تائید کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
سلام داروی سنتی واقعا خوبه. من با طب سنتی خوب شدم
دکتر نمکی، تو این مدت نشون داد مرد شعاره و مرد عمل نیست و ادعاهایش طبق طبق روی هم است
بنظر بنده حرف وزیر بهداشت از جنبه ای درست هست
آیا دکتر ملک زاده حاضر به ارزیابی سهم مقالات تقلبی و جعلی و ناشی از داده سازی و کیفیت درج اسامی جعلی و واهی و ساختگی و مصلحتی نویسندگان داخلی و خارجی دانشگاه های علوم پزشکی کشور و میزان رشد این رویه در طی هشت سال دوره مدیریت شان هستند؟
آیا ایشان حاضر به ارزیابی میزان به تعبیر خودشان، سهم 28 درصدی مقالات پر استناد و نحوه تولید و انتشار این مقالات هستند؟
ایا ایشان حاضر به رازیابی تنزل مفهوم مقالات ناشی از همکاری های بین المللی بر اساس تعریف سبک مورد پذیرش خویش هستند؟
آیا ایشان حاضر به ارزیابی جایگاه کمیته های اخلاق در پژوهش دانشگاه ها و جایگزین شدن معیارهای اخلاق در پژوهش با بی اخلاقی در پژوهش هستند؟
آیا ایشان حاضر به ارزیابی کیفیت و چگونگی رشد قارچ گونه تعداد مقالات منتشره و رشد سرسام آور و دوپینگی تعداد استنادات به مقالات برخی به اصطلاح پژوهشگر نماها هستند؟
آیا ایشان حاضر به ارزیابی نقش وی در ترویج فرهنگ تأکید غیرطبیعی به شاخص اج و معیار قرار دادن بزرگ شدن غیر طبیعی آن، جهت اختصاص مزایا به پزوهشگران هستند؟
آیا ایشان مایل به ارزیابی میزان پایبندی دانشگاه های علوم پزشکی کشور به رعایت حقوق مادی و معنوی پژوهشگران و شناسنامه تحقیق و درج درست اسامی نویسندگان هستند؟
آیا ایشان مایل به ارززیابی نحوه ارتقاء اعضای هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور به رتبه های استادی و دانشیاری و نحوه ارتقاء نسبت زیادی از افراد با بضاعت اندک علمی و پژوهشی هستند؟
آیا ایشان حاضر به ارزیابی نحوه تخصیص منابع مالی به طرح های پژوهشی توسط دانشگاه ها و سهم گرنت های ملی اختصاص یافته به افراد خاص و دستآوردهای اینگونه تحقیقات هستند؟
خوب است فردی که خود را محقق برجسته بین المللی می نامد، نگاهی به نیمه خالی لیوان نیز بیفکند
ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
بله پرسش هایی که دکتر ملک زاده قبل از ترک صندلی مدیریت باید پاسخ دهند، زیاد است
ازجمله بخشی از محتوای متن استعفای ایشان، این تصور غلط را ایجاد می کند که ایشان معاون سلامت وزارت خانه یا رئیس اداره مبارزه با بیماری های واگیر هستند، نه متولی تحقیقات و فناوری کشور
انگار همه چی قاطی و پاطی شده
چون در وزارت بهداشت، معاون آموزشی هم تبدیل به مدیر مبارزه با کرونا شده و سایر وظایف خود را کنار گذاشته
خدا هر کسی که برای این مردم کاری انجام میدهد به سلامت بدارد اما واقعا کنترل بیماری فقط با وزارت بهداشت است ؟ مردم چرا به ساده ترین توضیه ها عمل نمی کنند ؟! چرا نیروی انتظامی برخورد نمی کند ؟! آیا مردم را می توان با این وضعیت اقتصادی تحریم و کسادی بازار در قرنطینه های طولانی مدت نگه داشت ؟!چرا در مجامع اصلی تصمیم گیری لوایح اقتصادی تصویب نمی شود تا جریان پولی لااقل با کشورهای دوست برقرار شده بتوانیم دارو وارد کنیم ؟! چرا به ضرف اینکه فلانی با فلان داروی کیاهی خوب شده ان را به همه تعمیم میدهند در صورتیکه در طب سنتی بدون تشخیص طبع بیمار برای او دارو تجویز نمی کنند پس چطور می توانند ادعا های اینچنینی را قبل از تحقیق کامل بنمایند و برای مجوز وزارت بهداشت را از طریق تریبونها در فشار گذاشت ؟! در پایان دکتر ملکی عزیز شاید خستگی و فشار سبب استعفای شما شده باشد اما شما که به خیلی از اینها وقوف دارید خستگی و بیماری پرسنل را هم اضافه نمایید ایا این روش و لحن استعفا صحیح است ؟
همین آقا با طرح خانم دکتر محمد پور که تو اخبار هم گفت طرحش تو سیرجان با موفقیت اجرا شده بود مخالفت کرد
سعید نمکی وزیر بهداشت با بیان اینکه معتقدم تحقیقات کاربردی در حوزه سلامت در کشور نداریم گفت: تا زمانی که تحقیقات کشور، مقاله‌محور باشد، تحقیقات راهگشای مشکلات کشور نخواهد بود و هیچ وزیر بهداشتی نمی‌تواند برای آینده کشور از این تحقیقات بهره‌ای ببرد. وی افزود: در شرق اصفهان، بیماری سالک یکی از مسائل اصلی است. چقدر در این زمینه پژوهش انجام داده و اولویت‌های مقابله با آن مشخص شده است؟ همچنین به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر بهداشت تاکید کرد: در تمام دنیا منابع را در بخش تحقیقاتی صرف می‌کنند که نتیجه آن، راهکاری برای گشودن گرهی از نظام ارائه خدمت باشد. نظام تحقیقاتی دانشگاهی کشور در این راستا چه کرده است؟ کدام مقاله را به وزیر وقت داده که اگر این کار را انجام دهی، نظام ارائه خدمت به سمت و سوی بهتری می‌رود؟ در مورد کووید- ۱۹، یک مدل به بنده بدهید که پیش‌بینی‌ها درست بوده باشد. حتی یکی از پیش بینی‌ها هم درست نبوده است. نمکی افزود: ۹۸ درصد از تحقیقات در نظام سلامت، صرف انتشار مقالات در فلان مجلات می‌شود که به کار نمی‌آید.

این بخشی از سخنان وزیر بهداشت دکتر نمکی است! جناب دکتر ملک زاده بگویند کجای حرفهای ایشان غیر منطقی و ناصحیح است؟!
متأسفانه ضمن اینکه متن معاون تحقیقات نیز قابل نقد شدید است، نحوه عملکرد ستاد مقابله یا به عبارتی معامله با کرونا نیز فاجه بار است
شما ببینید در این ستاد جراح چرا باید ایفای نقش کند؟
جراحی که مفهوم قرنطینه و جداسازی را هنوز نمی داند و امید به مصونیت گله ای یا فله ای بسته است، آن هم با بکارگیری کلمه « گله» و نه « جامعه یا گروه»
این دکترا فقط توحرف خوبند وگرنه توعمل میارد توخالی میشند یک سال از گرورنا میگذر وفقط دکتر نمکی حرف تحویل مردم میده تا کشورا نابود نکنند داست از دورغاشون برنمیدارند
طب سنتی پیشگیری میکنه و اگر کسی داروهای سنتی رو مصرف کنه مریض نمیشه
این آراد که اینطور حمله به چپ راست می‌کنند چه اطلاعاتی اپزشکی دارند که نسنجیده افراد را مورد نقد وگاهاتوهین قرار می‌دهند من می‌گویم اول تحقیق کنید در ضگن مشکل ما مدیریت غیر اصولی در روابط با سایر کشورهاست
دانش فکری هر کس را میتوان از گذشته ’ن و تحقیق و تفحص در مورد بیماری های موجود حال حاضر دانست این آقا تا به حال هیچ گونه تحقیق و یا مقاله در مورد بیماری کر نا ارابه نکرده و تنها به انتقاد از ریشه علمی طب اصیل ایرانی و اسلامی پرداخته بهتر که این افراد کنار رفته و متخصصین طب سنتی پا به عرصه گذارند و کمک حال مردم باشند
دوستان میتوانند مقالات دکتر ملک زاده را سرچ کرده و ببینند که متاسفانه چندین سال هست که مانع برای طب سنتی بوده و تنها مقالات ایشان برای خودنمایی در همایشهاست
جهت اطلاع:
تنها یکی ازهمین تحقیقات این ملک زاده همون بود که گفته بود طبق اخرین تحقیقات پزشکی ادما بابد گه همدیگه روبخورن تالاغرشن!خخخخخخخخ! .بخداقسم.البته بابدگریه کنیم گریه....
من تحصیلاتم دکتری مهندسی برق است، در مهندسی که اغلب مقالات بیهوده و بی ارزش است، پزشکی را نمیدانم، هدف انجام رساله دکتری مهندسی انتشار مقاله شده در حالی که مقاله باید گزارش تحقیق باشد نه هدف.
نتیجه اساتیدی شده که عنوان پروفسور و استاد کامل را یدک میکشند اما در عمل، زنبور بی عسل هم نیستند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر