بازدید 13475

تاییدرسمی اقدام به خودکشی ۶ دانش‌‎آموز در یک شهر

با وجود تکذیب فرماندار رامهرمز، استاندار خوزستان ۶ مورد اقدام به خودکشی دانش آموزان در شهرستان رامهرمز را تائید کرد.
کد خبر: ۱۰۱۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ 19 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، غلامرضا شریعتی شامگاه گذشته در نشست خبری آنلاین خود اخبار منتشر شده درباره خودکشی دانش آموزان را غلوآمیز توصیف کرد و گفت: بر اساس گزارش فرمانداری رامهرمز، در یک سال گذشته در این شهرستان دو مورد خودکشی منجر به فوت و ۶ مورد اقدام به خودکشی در میان دانش‌آموزان اتفاق افتاده است.

وی افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته این خودکشی‌ها ارتباطی با فقر و مسائل مالی نداشته اما بررسی در این رابطه ادامه دارد و منتظر گزارش نهایی خودکشی‌ها هستیم.

شریعتی اضافه کرد: قبول دارم که پاک کردن صورت مساله به حل شدن این مشکلات کمک نمی‌کند و باید برخورد واقعی و منطقی با قضیه داشته باشیم، به این معنی که اگر فقر ریشه این خودکشی‌ها باشد باید به آن رسیدگی شود و اگر مسائل دیگر علت اصلی باشد، آنها نیز باید مورد توجه و اقدام قرار گیرد.

وی ادامه داد: رسانه‌ها باید به اطلاع رسانی صحیح در این زمینه کمک کنند و اجازه ندهند اخبار جعلی و ساختگی که احساسات مردم را جریحه‌دار می‌کند، منتشر شود، زیرا انتشار اخبار جعلی خطری است که اکنون همه دنیا با آن روبه رو است.

شریعتی همچنین درباره اختصاص تبلت‌های دانش آموزی نیز توضیح داد: اعتبار این تبلت‌ها تأمین شده و در اختیار اداره کل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس قرار گرفته است.

وی افزود: این اداره کل دو قرارداد برای تأمین تبلت‌ها منعقد کرده که در یک مورد تأمین یک هزار دستگاه و در مورد دیگر تأمین دو هزار دستگاه تبلت باید انجام شود که اکنون سفارش یک هزار دستگاه تبلت آماده است اما سفارش دوم هنوز تکمیل نشده است.

وی اضافه کرد: ستاد اجرایی فرمان امام با کمیته امداد امام خمینی (ره) قرارداد تأمین ۳۰ هزار دستگاه تبلت را منعقد و تکلیف کرده است که شرکت مونتاژکننده تا زمان اتمام این سفارش، موارد جدیدی را انجام ندهد، از آنجا که شرکت مونتاژ کننده قرارداد ستاداجرایی با خوزستان مشترک است این تأخیر مشمول کار خوزستان شده اما پس از مذاکره با ستاد اجرایی موافقت کرده‌اند که سفارش خوزستان به صورت ویژه در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: دو هزار دستگاه تبلت نیز از طریق پتروشیمی‌ها برای شهرستان ماهشهر و بندرامام خمینی (ره) خریداری شده که تا هفته آینده توزیع می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۱
در کشورهای در حال افول (امریکا) مسولان را بدلیل دروغگویی برکنار می کنند. احتمالا دلیل افول شان همین باشد.
امید به زندگی دیگه وجود نداره، وقتی میبینی اوضاع بهتر نخواهد شد...


وقتی خونه شده بود مثل جهنم

ما با ویزای بهشت بریدیم از هم
افتخار پشت افتخار
وقتی فرزندان را رها می کنید وقتی در اینترنت آزادانه می چرخند......
هر چه را که تکذیب کنید ما مطمین می شویم که واقعیت دارد
ربطی به فقر و مسائل مالی نداشته؟! حتما از سر شکم سیری و خوشی زیاد و تفریح خودکشی کردن!
اینهمه تناقض شرم آور است
ما اسم کوچه پس‌کوچه های نوار غزه رو بلدیم، چون کافیه یه فلسطینی اونجا چسب زخم بزنه، اینجا کیهان و 20:30 و ... با ذکر آدرس دقیق و جزییات گلوشون رو پاره می‌کنن. اونوقت اینجا 6 عزیز 6 خانواده به خاطر فقر و تبعیض اجتماعی پرپر شدن، نصف مسئولین هنوز منکر قضیه هستن و حتی 1 نفر یک تسلیت خشک و خالی یا قول رفع مشکلات رو نداده. بعد توقع افزایش جمعیت هم دارن. برید از همونجاهایی که حمایتشون می‌کنید، سرباز مورد نیازتون رو وارد کنید.
علم الهدی و دیگر واپسان کجایند جان بچه های مردم ارزشس برایتان دارد؟
مهم اینه یه فاجعه اجتماعی رخ داده. بالاخره یکی باید مسئولیت این موضوع رو متقبل بشه. دانش‌‌آموزان توی اون سن بخاطر یه سری شرایط اجتماعی دست به این اقدام زدن. اون مسئولی رامهرمزی که تکذیب کرده، باید پاسخگو باشه که چرا به دروغ تکذیب کرده. قطعا داره چیزی پنهان میکنه.
اگه در اثر فقر این اتفاق افتاده پس چرا بنیاد مستضعفان با آن همه کارخانه و تملکات کمی به فکر این مستضعفان نیست؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها