بازدید 5923

وزیر بهداشت آلمان: کادر درمانی بسیار خسته شده اند

یِنس اِشپان گفت پرستاران و نیرو‌های مددکار در آلمان، به ویژه بیش از دیگران از بیماری کووید ۱۹ متاثر شده اند.
کد خبر: ۱۰۱۶۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸ 19 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از آسوشیتدپرس، یِنس اِشپان، وزیر بهداشت آلمان در نشست خبری در برلین گفت: در پی همه گیری ویروس کرونا، خیلی‌ها بیمار شده اند، خیلی‌ها در مورد زندگی و سلامتشان نگرانند و خیلی‌ها نیز از محدودیت‌های متاثرکننده رنج می‌برند. پرستاران و نیرو‌های مددکار، به ویژه، بیش از دیگران از این بیماری (کووید ۱۹) متاثر شده اند.

وی افزود: آن‌ها در مورد این بحران بسیار نگرانند و جانشان روزانه در خطر قرار دارد. چون در معرض ابتلا به بیماری قرار دارند، اما همچنان مشغول به کارند. در واقع آن‌ها بیش از حد ظرفیتشان دارند فشار تحمل می‌کنند. مسئله مراقبت و حمایت در این همه گیری، مسئله‌ای سخت و دشوار است و اغلب لازم است سرعت حمایت خود را افزایش دهیم. تقریبا این همان مشکلی است که به پرستاری و مددکاری بیماران سرعت دهیم.

وزیر بهداشت آلمان ادامه داد: یک بار دیگر لازم است در مورد مسائل و مشکلات اساسی در حوزه پرستاری و مددکاری، صحبت و این مسائل دیده شود. از گزارش‌های مربوط به کادر پرستاری در آلمان دریافتم که بسیاری از این نیرو‌ها بیش از اندازه خسته شده اند. در حال حاضر پرسنل پرستاری ما به حد و مرز نهایی خود رسیده است و دیگر نمی‌توان بار اضافی را به آن تحمیل کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل