بازدید 11165
۱
ورناصری:

اعتماد خدشه دار شده مردم به بورس ترمیم شود

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس خواستار اتخاذ سیاست هایی برای جلوگیری از ریزش بازار سرمایه و فقیر شدن قشر متوسط جامعه شد.
کد خبر: ۱۰۱۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 17 November 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علیرضا ورناصری در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس خطاب به رئیس جمهور، بیان کرد: بنا بر اصل ۲۲ قانون اساسی جان، مال، مسکن و حیثیت مردم دارای مصونیت است. آقای رییس جمهور شما که بر اساس اصل ۱۲۳ قانون اساسی بعد از مقام معظم رهبری عالی ترین مقام رسمی کشور هستید، مکلف به اجرای قانون اساسی می باشید.

وی در ادامه اظهار کرد: با فضاسازی و تبلیعات گسترده بورس را مکانی امن برای سرمایه گذاری معرفی کردند و این بازار را که ماهیتا ریسک آمیز است، بازاری مطمئن برای سرمایه گذاری جلوه دادند و باعث شدند تا مردم سرمایه های خرد خود را به بورس بیاورند و تمام نقدینگی جامعه را به این بازار هدایت کردتد.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس تصریح کرد: مردم در این وضعیت اقتصادی که امید خود را برای درآمدزایی از دست داده بودند، سرمایه های خود را به بورس آوردند اما با ریزش بورس دارایی و سرمایه مردم به باد رفت.

ورناصری در پایان تاکید کرد: با سیاست های اجرایی به دور از تبلیغات جلوی ریزش این بازار و فقیر شدن طبقه متوسط جامعه را گرفته و اعتماد خدشه دار شده مردم را ترمیم کنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یک مشت حقوقی دزد بورس را میگرداند که با نوسان گیری تمام سرمایه داران خرد را نابود کردن،خدا از سر تقصیراتشون نگذره،هروقت خواستن بخرن و جارو کنن بازار را دستوری منفی میکنن،و هر وقت خواستند بفروشند قیمتها را دستوری میبرن بالا و به خرد مردم میچپونن و دو هفته بعد بازار را ریزشی میکنن تا با قیمتهای پایین مردم را خلع ید کنن،باید بدانند که این پولها خوردن ندارند و دزدی اظهر من الشمس است و ما توکلمون به خداست پس او ما را کفایت میکند و ان ربک لبالمرصاد،حقوقی ها و کلاهبرداران مدیر در بورس بدانند که خداوند در روزی که تصورش را نمیکنن از آنها با آه و مظلومیت سهامداران خرد ،تقاص خواهد گرفت.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر