بازدید 7482

آتش سوزی مجتمع مسکونی ٢٠ واحدی در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات یک تن در پی وقوع حریق در یک واحد مسکونی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۵۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶ 15 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١٩:٢٠ دقیقه روز جاری یک مورد آتش سوزی در مجتمع مسکونی در یافت آباد بلوار الغدیر خیابان باقری به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد. بلافاصله پس آن سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات پشتیبانی و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند که در مجتمع مسکونی چهار طبقه و ٢٠ واحدی حریق رخ داده است. یک واحد حدودا ۶٠ متری در طبقه اول دچار حریق شده بود و زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند بخش زیادی از این خانه شعله‌ور بود. شدت آن به حدی بود که درب و پنجره‌ها ذوب شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: لوازم داخل منزل سوخته و دود بسیار غلیظی طبقات را فراگرفته بود. افرادی از سایر واحد‌های مسکونی نیز تقاضای کمک می‌کردند.

ملکی افزود: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که داخل واحد شعله ور نیز افرادی گرفتار هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه آتش نشانان تحت تدابیر عملیاتی عملیات را آغاز کردند گفت: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش به طبقات بالا رفتند و افراد گرفتار را خارج کردند. همچنین همزمان با این اقدام، نیرو‌ها یک پسر بچه حدود ٧ ساله را از واحدی که دچار حریق شده بود خارج کردند.

وی افزود: او تقریبا بی حال بود که به عوامل اورژانس تحویل داده شد. از طبقات بالایی نیز حدود ٢٠ نفر با کمک آتش نشانان به سلامت از محل خارج شدند.

ملکی گفت: شعله زنی انجام شد و پس از بررسی علل حادثه محل به عوامل انتظامی و شهرداری تحویل داده خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار