بازدید 37047
آخرین تحولات خاورمیانه

تأکید وزرای خارجه گروه ۷۷ بر رفع فوری تحریم‌ها علیه ایران/تحرکات مشکوک نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد/ خبر‌های تأیید نشده از مرگ سرکرده القاعده/ بیانیه پایانی کنفرانس آوارگان سوریه

تحرکات مشکوک نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد، خبر‌های تأیید نشده از مرگ سرکرده القاعده، بیانیه پایانی کنفرانس آوارگان سوریه و تحرکات پنهان امارات و اسرائیل در جنوب سوریه، از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به تأکید وزرای خارجه گروه ۷۷ بر رفع فوری تحریم‌ها علیه ایران نیز اشاره کرد.
کد خبر: ۱۰۱۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸ 14 November 2020

تحرکات مشکوک نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد، خبر‌های تأیید نشده از مرگ سرکرده القاعده، بیانیه پایانی کنفرانس آوارگان سوریه و تحرکات پنهان امارات و اسرائیل در جنوب سوریه، از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به تأکید وزرای خارجه گروه ۷۷ بر رفع فوری تحریم‌ها علیه ایران نیز اشاره کرد.

به گزارش «تابناک»؛ وزرای امور خارجه کشور‌های گروه ۷۷ و وزیر امور خارجه چین طی یک نشست مجازی که با موضوع شرایط اقتصادی امروز جهان، تأثیرات همه‌گیری کرونا، تحولات اخیر جهان و چالش‌های اقتصادی-اجتماعی و زیست‌محیطی کشور‌های در حال توسعه جهان برگزار شد، تأکید کردند که تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران باید هرچه زودتر برداشته شود.

در بخشی از بیانیه‌ای که دبیرخانه گروه ۷۷ جمعه شب به وقت تهران، یعنی یک روز پس از برگزاری این نشست مجازی منتشر کرده، اعلام شده است: وزرای حاضر در نشست، بار دیگر تحریم‌های اقتصادی یکجانبه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را ـ که تأثیرات منفی بر توسعه و رفاه شهروندان جمهوری اسلامی ایران دارد ـ رد کردند و در همین راستا، خواستار لغو فوری این تحریم‌ها شدند.

در بخش دیگری از بیانیه نیز تأکید شده است: وزرای حاضر در نشست بار دیگر بر اهمیت حمایت و تقویت چندجانبه‌گرایی تأکید کردند و در همین راستا، برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) که یک توافق میان جمهوری اسلامی ایران و طرف‌های دیگر بود را نمونه قابل‌توجهی از چندجانبه‌گرایی موفق برای حل‌وفصل مسائل مهم جهانی خوانده و خاطرنشان کردند که برجام یک الگوی واقعی برای شتاب بخشیدن به روند توسعه پایدار از طریق تقویت همکاری‌های بین‌المللی است.

تأکید وزرای خارجه گروه ۷۷ بر رفع فوری تحریم‌ها علیه ایران/تحرکات مشکوک نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد/ خبرهای تأیید نشده از مرگ سرکرده القاعده/ بیانیه پایانی کنفرانس آوارگان سوریه

در ماه‌های اخیر، مقامات کشور‌ها و سازمان‌های بین‌المللی متعددی از دولت آمریکا خواسته‌اند که دست‌کم بخشی از تحریم‌های خود علیه ایران، ونزوئلا و دیگر کشور‌ها را بردارد تا بخش بهداشت و درمان این کشور‌ها بهتر بتواند با روند شیوع ویروس کرونا مقابله کند.

اما مقامات آمریکایی ــ که به‌نظر می‌رسد شیوع ویروس کرونا را فرصت خوبی برای افزایش فشار بر کشور‌های مخالف سیاست‌های خود قلمداد می‌کنند ــ نه ‌تنها تاکنون هیچ واکنش مثبتی به این درخواست‌ها نشان نداده‌اند، بلکه تحریم‌های تازه‌ای را طی ماه‌های گذشته علیه این دو کشور و افراد و شرکت‌هایی که به‌زعم نهاد‌های آمریکایی با این کشور‌ها همکاری داشته‌اند، وضع کرده‌اند.

تحرکات مشکوک نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد

حازم الباوی، تحلیلگر سیاسی عراقی اعلام کرد، آنچه منابع آگاه از تحرکات نظامی فزاینده در پایگاه عین الاسد در غرب استان الانبار خبر می‌دهند، نیازمند توضیح فوری دولت عراق است.

وی افزود: کمیته امنیت و دفاع پارلمان به شدت خواهان اطلاع از حقیقت اخباری است که در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

الباوی تاکید کرد: برخی منابع تایید کرده اند که ستونی از نظامیان آمریکایی شامل خودرو زرهی به همراه آمبولانس به پایگاه عین الاسد رسیده اند. همزمان اخباری به نقل از آن منابع از دستور فرماندهی کل نیرو‌های مسلح مبنی بر عقب نشینی لشکر هفتم از مرز‌های عراق با سوریه به کرکوک وجود دارد.

تأکید وزرای خارجه گروه ۷۷ بر رفع فوری تحریم‌ها علیه ایران/تحرکات مشکوک نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد/ خبرهای تأیید نشده از مرگ سرکرده القاعده/ بیانیه پایانی کنفرانس آوارگان سوریه

وی گفت: این تحرکات آمریکایی‌ها مشکوک بودهو دولت در این باره مسئول است و باید حقیقت ماجرا را برای همگان توضیح دهد.

این مسئول امنیتی در الانبار به شفق نیوز گفت: نیرو‌های ارتش عراق محدودیت‌های گسترده‌ای در اطراف پایگاه عین الاسد از حدود یک هفته قبل از سمت شرق و جنوب ایجاد کرده اند و احدی حق ورود به این منطقه حتی نیرو‌های امنیتی غیر از ارتش ندارد. این منطقه‌ای به عرض ۱۰ کیلومتر از روستای المفرع و نیز منطقه السد است.

این منبع هدف از این اقدامات را حمایت از این پایگاه در برابر حملات موشکی و پهپادی و مصون نگه داشتن آن از هرگونه رخنه‌ای عنوان کرد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود: از زمان عقب نشینی نیرو‌های آمریکایی از پایگاه القائم در سال جاری میلادی، نظامیان امریکایی در پایگاه عین الاسد، هیچ عملیات زمینی نداشته اند و همه تحرکات آن‌ها هوایی و با بالگرد است.

خبر‌های تأیید نشده از مرگ سرکرده القاعده

رسانه‌ها از احتمال مرگ «ایمن الظواهری»، سرکرده گروهک تروریستی القاعده خبر دادند.

منابع خبری جمعه‌شب گزارش دادند که صفحات متعلق به عناصر این گروهک در فیسبوک، خبر مرگ او را به دلایل نامعلومی اعلام کرده‌اند. برخی نیز مدعی شده‌اند او به مرگ طبیعی مرده است.

تأکید وزرای خارجه گروه ۷۷ بر رفع فوری تحریم‌ها علیه ایران/تحرکات مشکوک نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد/ خبرهای تأیید نشده از مرگ سرکرده القاعده/ بیانیه پایانی کنفرانس آوارگان سوریه

ایمن الظواهری بعد از کشته شدن «اسامه بن لادن»، مؤسس و سرکرده القاعده در افغانستان، سرکردگی این گروهک را بر عهده گرفت. در صورت صحت داشتن خبر مرگ او، به احتمال زیاد این گروهک سرکرده جدیدی برای خود انتخاب خواهد  کرد.

پلیس فدرال آمریکا سال ۱۳۹۷ اعلام کرد که برای مقابله با تکرار حوادث یازده سپتامبر، ۵ میلیون دلار به کسانی که در بازداشت سرکرده‌های القاعده کمک کنند، اعطا خواهد کرد.

بیانیه پایانی کنفرانس آوارگان سوریه

فیصل المقداد، معاون وزیر خارجه سوریه در مصاحبه با سایت المیادین در پایان اولین کنفرانس بین المللی بازگشت آوارگان سوری اعلام کرد، این کنفرانس بسیار موفقیت آمیز بود و عدم مشارکت کشورهای غربی خصوصا آمریکا گواهی بر دوگانگی استانداردهاست، کشورهای غربی به دنبال سرمایه گذاری غیر اخلاقی با بهره برداری از مساله آوارگان سوریه هستند.

وی با بیان اینکه درهای سوریه به روی همه آوارگان باز است تا کشور را با هم بسازیم، از موضع لبنان در خصوص آوارگان قدردانی و اعلام کرد، کشورش آماده ارائه خدمات لازم از جمله مسکن، پرشکی، آموزشی و مواد غذایی به همه آوارگانی است که تمایل دارند به کشور برگردند.

تأکید وزرای خارجه گروه ۷۷ بر رفع فوری تحریم‌ها علیه ایران/تحرکات مشکوک نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد/ خبرهای تأیید نشده از مرگ سرکرده القاعده/ بیانیه پایانی کنفرانس آوارگان سوریه

المقداد گفت، کنفرانس بین المللی آوارگان سوریه به افشای موضع غرب درمورد آوارگان سوریه کمک کرد. روسیه در کنار دمشق با تروریسم مقابله کرد و با طرح های اسرائیلی و آمریکایی آشناست.

همچنین کنفرانس مذکور روز پنجشنبه در پایان نشست خود ـ که با مشارکت کشورهای عربی و بین المللی روز چهارشنبه شروع شده بود ـ با صدور بیانیه ای بر حمایت از تمامیت و حاکمیت ارضی و استقبال سوریه تاکید کرد.

در این بیانیه بر مقابله با تمامی تلاش ها برای تضعیف حاکمیت سوریه، ادامه مبارزه با تروریسم تا زمان نابودی همه گروه های تروریستی مندرج در لیست شورای امنیت، کمک به بازگشت آوارگان سوری تاکید شده است.

بر اساس بیانیه مذکور، توافق آتش بس شامل گروه های تروریستی نمی شود. جامعه بین الملل باید به روند بازگشت آوارگان کمک کند، هیچ راه حل نظامی برای حل بحران سوریه وجود ندارد و راه حل سیاسی را خود سوری ها بدون مداخله های خارجی هدایت و اجرایی می کنند.

کشورهای شرکت کننده در این کنفرانس ضمن مخالفت با تمامی تحریم های یکجانبه غیر قانونی در سایه شیوع ویروس کرونا، بر لزوم کمک به سوریه برای اجرای پروژه های بازسازی، احیای زیر ساخت ها، روند انسانی مین زدایی تاکید کردند.

تحرکات پنهان امارات و اسرائیل در جنوب سوریه

پایگاه الخلیج آنلاین در مطلبی با تیتر «فعالیت امارات و رژیم صهیونیستی در مناطق جنوب سوریه»، آورده است: پس از اینکه امارات به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در اواسط سپتامبر ۲۰۲۰ پرداخت، هماهنگی رسمی با تل‌آویو را درباره پرونده سوریه به شکل گسترده‌ای شروع کرد و چارچوب تحرکات آمریکا در راستای خواسته‌های تل آویو بود.

این رسانه به نقل از منابع امنیتی خاص می‌نویسد: امارات در راستای پروژه همکاری نظامی با رژیم اشغالگر با هدف احیای تحرکات گروه‌های نظامی در منطقه جنوب سوریه حرکت می‌کند. در سفری که روز ۱۷ اکتبر گذشته سرتیپ محمد الزهران عضو کمیته مامور از سوی سرویس اطلاعاتی امارات در پرونده سوریه، به تل آویو داشت، پیشنهاد امارات برای همکاری میان ابوظبی و تل آویو برای احیای گروه‌های تروریستی مسلح در شهر‌های جنوبی سوریه در طول مرز با فلسطین اشغالی مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته این منابع، این تحرکات امارات در راستای طرح ابوظبی برای حمایت از طرحی است که برای مقابله با ایران در استان‌های درعا، قنیطره و سویداء و مقابله با ترکیه در سوریه است.

این منابع تاکید کردند: ابوظبی در طرح خود به سرکرده‌های سابق مخالفان سوری از جمله عماد ابو زریق فرمانده نظامی جیش الثوره که شامل گروه‌های المعتز، الیرموک، المهاجرین، الانصار می‌شود و رابطه قوی با سرویس جاسوسی امارات دارد و نیز عدی الحاجی از کادر دستگاه امنیت گروه جیش الثوره ـ که در حال حاضر مقیم اردن است ـ تکیه کرده است.

این رسانه فاش کرد: امارات در مرحله اول به دنبال جذب و سازماندهی ۱۴ عنصر اساسی از سرکرده‌های تروریست‌های سوری در مرحله اول به عنوان مقدمه‌ای برای جذب تروریست‌های دیگر است.

الخلیج آنلاین می‌نویسد: تحرکات امارات در حمایت از تروریست‌های سوری در جنوب به پس از سال ۲۰۱۲ برمی‌گردد. بیشتر گروه‌های تروریستی جنوب سوریه مورد حمایت امارات و عربستان به شکل کامل و تحت نظارت سرویس جاسوسی اردن فعالیت داشتند که پس از نشست چهارجانبه روسیه، اردن، مصر و امارات در آگوست ۲۰۱۵، از هرگونه اقدام علیه دمشق خودداری کردند.

این رسانه آورده است: ابوظبی همچنین در راستای حمایت از کُرد‌های جدایی طلب در مناطق شمال سوریه به منظور مقابله با ترکیه حرکت می‌کند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵۴
الان ایرانشهری ها میریزن اسراییل و امارات را ول کنید دشمن ما ترکیه ایتذ
اول می گفتند تحریم ها کاغذ پاره اند
الان صحبت از التماس ۷۷ کشور جهان برای برداشته شدن همان کاغذ پاره هاست

خداوکیلی کشور و مردم را گرفتار کرده اید با این حرف زدن های بدون کارشناسی تان.
برخی رهبران طالبان و خانواده هایشان در ایران زندگی می کنند

فرقی بین طالبان و القاعده نیست

این خبر قبلا نیز توسط برخی مسئولان تایید شد

چه توجیهی برای حضور برخی افراد جنایتکار در ایران دارید ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
لابد القاعده و داعش ساخته امریکاست ولی طالبان ساخته چینه کیفیت نداره
جهنم منتظر ورود ایمن الظواهری و یارانش و هم پیمانانش و حامیانش است

برو به جهنم
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
اصلا معلومه هموطنانمون از کجا دارند ضربه میخورند؟


داخلی یا خارجی؟


ضمنا چی شد مقام انسانیت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
با این حال هنوز ابعاد حمله به برج تجارت جهانی مرموز است. چجوری یعنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
امریکا با داعش هم حریف بشار اسد نشد.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
بایدن منتظر انتخابات 1400 ایران است که نقشه منطقه را مشخص خواهد کرد.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
بایدن اجازه نخواهد داد گروهی در انتخابات ایران پیروز شوند که کنار آمدن با آنها مشکل است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
عربستان سعودی همه جوره از القاعده، داعش، طالبان حمایت مالی می کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
لطفا داعشی هایی را که دستگیر می کنید تحویل امریکا ندهید اونا با آموزش های پیشرفته تر او را ازاد می کنند.
مردشور گروه تروریستی ببرن
چقد از ما شهید کردن
امارات و عربستان شمشیر از رو بستن برای ایران و اونوقت واکنش ما چیه؟؟؟؟؟؟
بیدارباشید که از این کشورهای عربی باید بیشتراز آمریکا و اسرائیل ترسید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
چکار کنیم ؟؟؟؟ بریم جنگ ؟؟
یک سوال مهم :
چرا کشوری مثل عمان که از هیچ لحاظ با ما قابل مقایسه نیست و مسلمان هم هست با کل دنیا در صلح و است و حتی میانجی دعواهای دیگران می شود و مردمش در رفاه و آسایش و ارامش هستند و ارزش پول ملی و اعتبار پاسپورت عالی دارد ولی ما این همه گرفتاریم ؟؟
چرا فقط ما مسئول رفع فتنه در عالم هستیم ؟؟
چرا بعضی چیزها فقط به ایرانی ها تکلیف شده ؟؟؟
]
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
، چرا شمشیر از روی بستن بنظر شما
ناشناس
| Poland |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
بله عربستان بود که به تاسیسات نفتی ما حمله کرد!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
ساقیتو عوض کن بابا
عربستان و امارات خیلی جرأت کنن دو تا حرف میزنن و پشت امریکا قایم میشن
بعد تو میگی از اونا بیشتر بترسیم!؟
اینا قلاده به دوش همون امریکا و اسرائیلن
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
فعلا امارات، عربستان سعودی، بحرین مشغول بازی یه قل دوقل خودشون باشند.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
کشورهای اطراف خیلج فارس هم با همین تفکر امثال شما رفتند سمت اسراییل
مگر در پایگاه عین الاسد که با خاک یکسان کردیم هنوز سرباز آمریکایی وجود دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
نظامیان امریکایی فقط ضربه مغزی می شوند فقط.
آمریکا میگن داره نابود میشه

و دلار آمریکا هم به همین دلیل گران شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
امریکا در حال تجزیه نه نابودی، پرفسور.
شما در ایران شعار بدید در مقابل عربها هم در غیاب حضور ایران جایگاه خود را بهتر و محکمتر میکنند.آخه اگه قرار بود مرک بر امریکا سودی داشته باشه دلارش از ۷ تومن به ۳۰هزار تومن نمیرسید!!
اعراب دشمن قسم خورده و تاریخی ایران هستن.
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
ای زبل خودت فهمیدی یاکسی بهت گفت؟ البته ارمنستان ودوستانش هم دشمنان قسم نخورده ماهستند
یک خبر مشکوک انجمن شرکت های هواپیمائی اعلام کرده پایه نرخ بلیط پرواز های داخلی بر مبنای دلار 27 تومان بسته شده اگر این خبر صحت داشته باشد نشان از دخالت سزیع دولت در عدم کاهش نرخ دلار است خدا به فریاد برسد
تا حالا شده کسی برای این گروه 77 حتی تره خرد کنه یعنی ناکارامدتر ین جماعت هستند
بوی جنگ میایه
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
البته امریکا می تواند جلویش را بگیرند بشرطی که به برجام برگردد.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
بعضی ها می گویند اگر بمیرند می روند بهشت از مردن نمی ترسند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
بیچاره بورس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
نخیر از اون بالا کفتر میایه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
بگو ایشالله. مرگ یکبار و شیون هم یکبار
بایدن کرونا را بهانه کرد و نقشه رای های پستی را از قبل برنامه ریزی کرد.
بایدن کرونا را بهانه کرد و نقشه رای های پستی را از قبل برنامه ریزی کرد.
حالا نوبت روحانی و تیمش هست که نزدیک انتخابات با عملکردش از اصلاح طلبان تشکر کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
روحانی امروز با بهبود بورس قدم اول را برداشت فردا نوبت ...
سروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
مطمئن باش روحانی به بهبود شرایط اقتصادی زمینه را برای اصلاح طلبان مهیا خواهد کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
انفعال امریکایی ها ورق را برمی گرداند.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
برید کنار دکتر ظریف دارد می اید .
زنده باد صلح
صدام با حمایت اعراب حتی قبل از انقلاب اسلامی هم به فکر حمله به ایران بودند و تا انقلاب شد فکر کردن وقت مناسبیه و نیششان را زذند، واقعیت اینکه آنها با پول های زیادی که از فروش نفت بدست میارن واقعا نمی دانند که چیکار باید بکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
.مواظب باش ندزدنت
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
میشه لطفا سند این حرف را بفرمائید هم یک نگاهی بیندازیم
تابناک
این تبلیغات روی صفحه و بیشتر بخوانید روی اعصاب است .
اگر پول میخواهی بگو بهت پول بدیم ولی اینها را جان پدرت بردار
علی رغم تبلیغات گسترده وشبانه روزی رسانه ها بورس به دلایل زیرهمچنان نزولی خواهد بود یادربهترین حالت بانوسان ناچیز درجاخواهد زد:
۱- تحریم عنقریب بورس
۲- کاهش قیمت دلار
۳- افزایش اجتناب ناپذیر نرخ سودبانکی ( کما اینکه ازهمین الان بیشتربانکهای خصوصی نرخ سودشان راافزایش داده اند)
۴-ازدست رفتن اعتماد عمومی به بورس
۴ ماهه بورس ۶۵ درصد سقوط کرده صداوسیماواکثرجراید وسایتها شتردیدی ندیدی ! حالا بعداز مدتها یکی دو درصد اونم به زور رفته بالا امشب خبر صداوسیما و فردا تیتر روزنامه ها بخصوص روزنامه سینه چاک بورس یعنی د.ا. دیدنیه !!!!
این عین الاسدهم داستانی شده!اول گفتن باخاک یکسان شده وامریکاییهانابودشدن باقی فرارکردنر
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
جناب نظامیان امریکایی هیچ وقت نمی می رند مگر فیلم
هالیود نمی بینی رسانه ها بین المللی هم نمی بینی.
از مرد شماره دو القاعده چه خبر?
چرا هیچکس در ماجرای ترور استاد تاریخ لبنانی! که در خیابان پاسداران ! با دخترش ! ترور شد دستگیر نشد .
گروه 77. یعنی 77 کشور خواهان برداشته شدن تحریمها توسط یک کشور آنهم آمریکا هستند؟!!!!!!!!!
اینکه وزرای خارجه گروه 77 گفتن تحریمها باید رفع بشه اونم فوری باید ذوق کنیم الآن ؟ باباجان نگاه کنید ببینید خودمون چکار باید بکنیم . ول کنید این کشور و اون گروه چی میگن . با حرف این و اون و محکوم کردن اونا آبی برای ملت گرم نمیشه .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی