بازدید 12336

زالی: داروی متفاوت کرونا در دست ساخت است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از مطالعه بر روی دارویی با عصاره ترکیبی خاص برای مقابله با کرونا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 09 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از مهر، علیرضا زالی، گفت: حدود ۵ ماه است که بر روی یک دارو با وسواس علمی و متعصبانه کار می‌کنیم و این دارو با تمام داروهای مشابه در جهان تفاوت دارد که در فرصت مناسب آن را اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: این دارو یک ویژگی متمایز دارد که در سه مرحله متوالی در افزایش سیستم دفاعی بدن موثر است.

زالی ادامه داد: این دارو نشان داده است که به شکلی مانع از اتصال ویروس به گیرنده می‌شود و چنین دارویی را در هیچ کجای دنیا ندیده ایم و باید بگوییم که این دارو عصاره ترکیبی خاص است که فقط در ایران یافت می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۶
خیلی چیزها هست که فقط در ایران یافت میشود . خیلی از اظهارنظرهای اینچنینی هم فقط در مسولان ایران یافت میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
دقت کردین اکثر مسولین بجای مدیریت تخصصی در زمینه استندآپ کمدی تخصص دارند؟
ملانصرالدین حکیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
جناب حکیم زال
منظورتان عصاره زعفران و گیاه آلوورا هست
این معجون را من اسفند سال گذشته پیشنهاد دادم
چرا الان ...
نکنه روغن بنفشه است؟!
دكتر جان خدا قوت الان تو چه مرحله ي است نكنه خدا نكرده افزايش فوتيها زبونم لال از نتيجه آزمايش همچين داروهايي رو كرونايي هاي بدبخحت باشه ؟؟
ببخشيد دکتر. مي دونم خيلي زحمت کشيده ايد و مي ونم خسته ايد و مي دونم که هيچکس نه مردم و نه دولت باهاتون راه نمياد. ولي لطفا دست از اين مزخرفاتي که از اول کرونا به خورد مردم داديد برداريد. يه بار حرف از کيت و صادراتش ميزنيد بعد مياييد ميگيد ما روز 1200 تا تست ميگيريم. بعد مياييد از حرف از واکسن مي زنيد در حالي که تا 150 سال ديگه هم بهش نميرسيد. يه بار مياييد از داروي کوفت و زهرمار توليد داخل حرف مي زنيد در حالي که همه ميبينند که داروي ساخت داخل کارايي خارجيش را به هيچ وجه نداره چون مرگ و ميرمون بالاست. يه بار حرف از ونتيلاتور مي زنيد دوباره يه جوره ديگه در مياد. حالا هم حرف از داروي خاص مي زنيد. بابا مي دونيم که زيرش زاييديد افتاديد به شعر گفتن ولي کنيد. تقصير هم نداريد تقصير مردم هست و دولت. بيخيال شو دکتر. بهتر همه امکانات را براي آرامستانها بسيج کنيد چون با اين ستاد مبارزه با کرونا فقط تنها دواي درد آرامستان است و کاميونهاي يخچال دار. البته مي تونيد خودتون را خسته هم نکنيد يه بلدوزر مي خواد همه را بريزيد توي يه سوراخ و خاک بريزيد رومون. دارو دارو هم نکنيد
انشاالله.دیگه مردم خسته شدند.فقط خدا میتونه به داد مردم برسه.البته علمی خداوند در اختیار بشر گذاشته همان عنایت خداوندبه بشر است.
خوبه وقتی کرونا درایران ازکشته پشته ساخت ازش رونمایی بکنید
وی افزود نام این دارو مستعان ۱۱۵ است.
چرا از کرونایاب مستعان استفاده نمی کنید که دنیا را شگفت زده کرد !
منظورش از عصاره خاص، همون روغن بنفشه هستش احتمالا
کشف این دارو توسط ایران در کارتون سیمپسون ها پیش بینی شده است. تو گوگل سرچ کنید. به نظرم یک کاسه ای زیر نیم کاسه است و ممکنه بنام داروی ایرانی، برنامه ای برای مردم ما تدارک دیده اند. حواس ها جمع باشه و دقت کنند.
نقطه سر خط بازه روغن بنفشه
یه چیزی تو مایه های عرق بید مشک و شنبلیله هست....شما زیاد خودتو بزحمت ننداز...شرکتهای معظم دارویی واکسنش رو بزودی میدن.....اونی هم که شما داری میسازی میری ته قفسه تو عطاری
این آقا رئیس بخش علوم پزشکی یک دانشگاه است یا کارآگاه کلوزو؟ این حرفهای مرموز در مورد توسعه و تولید دارو کاملاً مسخره است. دارو را که نمیشه با فرمول سری درست کرد. تمام مراحل پژوهش و تولید و آزمون باید شفافانه برای مرور همتا ارائه بشه. بدون توجه به ارزش چنین ادعا، این روش حرف زدن در مورد تولید دارو مضحک است و سطح دانش علمی افرادی را نشان می دهد که جان ما ملت را به دست گرفته اند.
این داروی شما احیاناً ترکیبی از مشتقات و محصولات شتر و الاغ و زنبور و گل بنفشه نیست؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل