بازدید 6495
۱

تجمع اعتراض آمیز هواداران ترامپ در آتلانتا

ده‌ها نفر از طرفداران ترامپ در آتلانتای جورجیا با برگزاری تظاهرات خیابانی، به آنچه که از آن به عنوان دزدی انتخاباتی یاد می‌کردند اعتراض کردند.
کد خبر: ۱۰۱۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲ 09 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از دیلی میل، در حالی که جو بایدن، معاون اسبق ریاست جمهوری آمریکا با پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری به عنوان رئیس جمهور منتخب آمریکا اعلام شده است، هنوز ترامپ و طرفدارانش از پذیرش نتیجه سر باز می‌زنند.

روز شنبه نیز خیابان‌های آتلانتا، اندک زمانی بعد از اعلام پیروزی جو بایدن، شاهد تجمع اعتراضی هواداران ترامپ بود که خواهان رسیدگی به شکایت‌های انتخاباتی و شمارش آرای انتخاباتی به شکل دلخواه خود بودند.

آن‌ها با در دست داشتن پارچه نوشته، دست نوشته وپرچم‌های حمایت از ستاد ترامپ-پنس، توقف شمارش آرای جنجالی پستی را خواستار شدند و مقامات انتخاباتی را در آمریکا به سرقت انتخابات متهم کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
من فکر کنم بایدن دیگه تضمینی و ترامپ و طرفدارانشان واسا این دست وپا میزنند پاها له نشن .و هیچ غلتی ‌‌نمیکنند .اگه فکر کرده قدرت اینو داره که ایشان جمهوری و پس میگیره کور خونده جز اینک میلیاردها دلار ضرر در تلاشش پیدا نمیشه من همین جا میگم ترامپ کاسه و کونتو جمع کن با کوله باری از خجالتی ریاستی رها کن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر