بازدید 192726

واکنش‌های گسترده به پیروزی بایدن: وقتی رهبران جهان برای تبریک از یکدیگر سبقت می‌گیرند!

پیروزی بایدن در رقابت تاریخی با دونالد ترامپ با واکنش‌های زیادی روبه رو بوده و باید منتظر واکنش ها، پیام‌های تبریک رهبران کشور‌ها و ناظران بین المللی بود. در این میان، پیام تبریک گسترده رهبران کشور‌های مختلف و به ویژه برخی از متحدان ترامپ جالب توجه بوده است.
کد خبر: ۱۰۱۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱ 07 November 2020

واکنش ها به پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

بین الملل تابناک: پیروزی بایدن در رقابت تاریخی با دونالد ترامپ با واکنش‌های زیادی روبه رو بوده و باید منتظر واکنش ها، پیام‌های تبریک رهبران کشور‌ها و ناظران بین المللی بود. در این میان، پیام تبریک گسترده رهبران کشور‌های مختلف و به ویژه برخی از متحدان ترامپ جالب توجه بوده است.

در حالی که «دونالد ترامپ» هنوز پیروزی «جو بایدن» در انتخابات ریاست‌جمهوری را نپذیرفته و از اقدام حقوقی خبر داده، چهره‌های سیاسی مختلف از جمله «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه، «آنگلا مرکل» صدراعظم و «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان، «بوریس جانسون» نخست‌وزیر و «دومینیک راب» وزیر خارجه انگلیس، «جاستین ترودو» نخست‌وزیر کانادا، «اورسولا ون‌درلین» رئیس کمیسیون اروپا، «ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو، «باراک اوباما» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه اسبق این کشور به بایدن و هریس بابت پیروزی در انتخابات تبریک گفتند.

دولت صنعا: میلیاردها دلار پول عربستان و امارات برای پیروزی ترامپ نابود شد
۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۲:۳۴

مدیر دفتر نخست وزیر دولت صنعا که مورد حمایت انصارالله یمن است، شنبه شب در خصوص شکست "دونالد ترامپ" و پیروزی "جو بایدن" در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: ملیاردها دلار پولی که حکومت‌های عربستان و امارات برای شکست بایدن خرج کرده بودند، از بین رفت.

به گزارش ایرنا از المیادین، "احمد حامد افزود: سخن ما از شکست ترامپ و نابودی میلیاردها دلار پولی که ریاض برای پیروزی ترامپ هزینه کرد، به معنای تکیه کردن و دلخوش بودن به دولت بایدن نیست.

"علی القحوم" عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن نیز در خصوص پیروزی بایدن گفت: تغییر افراد در دولت آمریکا هرگز سیاست استعماری ایالات متحده را تغییر نخواهد داد.

وی افزود: لابی صهیونیستی است که کنترل سیاست دولت آمریکا را بر عهده دارد و آن را در راستای طرح‌های ویرانگر خود در منطقه هدایت می‌کند.

کدام مقامات اروپایی پیروزی بایدن را تبریک گفتند؟
۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۲:۲۶

جرمی کوربین رهبر سابق دومین حزب سیاسی انگلیس

رهبر سابق دومین حزب سیاسی انگلیس (حزب کارگر) پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را خبر خوبی برای ترقی‌خواهان در سراسر جهان خواند.

کوربین عصر شنبه با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود با بیان این مطلب ابراز امیدواری کرد که با حضور رئیس جمهوری جدید آمریکا بتوان جهانی بهتر، عادلانه‌تر و مسالمت آمیز ایجاد کرد.

هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان

وزیر امور خارجه آلمان با استقبال از مشخص شدن نتیجه انتخابات آمریکا در پیامی توییتری نوشت: «خوب است که بالاخره ارقام روشنی وجود دارد. ما مشتاقانه منتظر همکاری با دولت بعدی ایالات متحده هستیم. ما می خواهیم در همکاری های خود برای آغاز مناسبات جدید دو سوی آتلانتیک و یک معامله جدید سرمایه گذاری کنیم.»

امید نوری پور نماینده پارلمان آلمان

نوری پور نماینده پارلمان آلمان از حزب سبزهای این کشور در پیامی کوتاه در صفحه توییتر خود نوشت: «یک برنده داریم». این عبارت که یادآور جمله معروف انتخاب پاپ جدید پس از درگذشت یا کناره گیری رهبر پیشین کاتولیک های جهان است، اشاره به طولانی شدن روند شمارش آرا و نگرانی ها از طولانی شدن این روند دارد.

کی‌یر استارمر رهبر حزب کارگر انگلیس

رهبر حزب مخالف دولت انگلیس، پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تبریک گفت و تصریح کرد که این پیروزی امیدبخش و غلبه اتحاد بر نفاق و فریبکاری است.

استارمر روز شنبه با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود افزود: بایدن مدافع ارزش‌هایی همچون نجابت، صداقت، محبت و قدرت است که ما در انگلیس به آن احترام می‌گذاریم.

دونالد توسک رهبر حزب مردم اروپا

دونالد توسک رهبر بزرگترین حزب سیاسی پارلمان اروپا شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا را پایانی بر جولان پوپولیسم و اندیشه‌های راست افراطی دانست.

توسک که پیشتر ریاست شورای اروپا را بر عهده داشت، روز شنبه در صفحه توئیتری خود از پیروزی جو بایدن نامزد حزب دمکرات آمریکا برای تسهیل چنین دستاوردی تقدیر کرد.

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس

نخست وزیر انگلیس روز شنبه با صدور بیانیه‌ای پیروزی جو بایدن، نامزد حزب دمکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تبریک گفت و برای همکاری نزدیک دو کشور اعلام آمادگی کرد.

جانسون آمریکا را مهم‌ترین شریک کشورش خواند و افزود: بی صبرانه منتظرم تا در خصوص اولویت‌های مشترکمان، از تغییرات آب و هوایی تا مسائل تجاری و امنیتی همکاری کنم.

دومینیک راب وزیر امور خارجه انگلیس

وزیر امور خارجه انگلیس، با صدور بیانیه‌ای پیروزی بایدن را تبریک گفت و عنوان کرد: در حالی که هنوز روند شمارش آراء (انتخابات ریاست جمهوری آمریکا) جریان دارد، روشن است که بایدن پیروز است.

دومینیک راب افزود: رقابت تنگاتنگی بود و دونالد ترامپ سخت جنگید. اینک بی صبرانه منتظرم تا با دولت جدید آمریکا همکاری کنم. 

شارل میشل رئیس شورای اروپا 

رئیس شورای اروپا روز شنبه در بیانیه‌ای پیروزی جو بایدن، نامزد حزب دمکرات انتخابات ریاست جمهوری امریکا را تبریک گفت و برای توسعه همکاری‌های فرا اتلانتیک ابراز آمادگی کرد.

شارل میشل با انتشار پیامی در صفحه‌ توئیتری خود یادآور شد که بحران کرونا، چندجانبه‌گرایی، تغییرات اقلیمی و تجارت بین‌المللی برخی از چالش هایی است که اروپا مایل است در این زمینه‌ها با آمریکا همکاری کند.

اورسولا فون درلاین رئیس کمیسیون اروپا

رئیس کمیسیون اروپا با صدور بیانیه‌ای که در تارنمای اتحادیه اروپا منتشر شد، اتحادیه و ایالات متحده را دو دوست و متحد نامید که همکاری‌های دو طرف ریشه در تاریخ و ارزش‌های مشترک دارد.

اورسولا فون درلاین با اشاره به چالش‌ها و تحولات بین المللی در زمینه مسائل امنیتی، تغییرات آب و هوایی، بحران کرونا و پیامدهای اجتماعی و اقتصادی آن، همکاری‌های دو طرف را بااهمیت توصیف کرد.

لودریان وزیر امور خارجه فرانسه

لودریان وزیر امور خارجه فرانسه در توئیتی نوشت: ما در این ارتباط بازتعدیل شده و پایدار کارهای زیادی برای انجام دادن با یکدیگر خواهیم داشت. امنیت گروهی، مبارزه با تروریسم، بهداشت عمومی، اقلیم، تجارت، نظارت دیجیتالی. 

وی افزود: من به جو بایدن و کاملا هریس که پس از یک بسیج بزرگ دمکراتیک توسط مردم انتخاب شدند صمیمانه تبریک می‌گویم. ما با یکدیگر با یک اروپای تقویت شده برای پایه‌گذاری ارتباط جدید فراآتلانتیکی و مواجهه با چالش‌های جهانی تلاش خواهیم کرد.

لوئیجی دی مایو وزیر خارجه ایتالیا

وزیر خارجه ایتالیا پیروزی «جو بایدن» در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تبریک گفت و بر همکاری رم با رئیس جمهوری منتخب ایالات متحده و تقویت روابط دو کشور تاکید کرد.

لوئیجی دی مایو شنبه شب در پیامی توئیتری نوشت: به رئیس جمهوری منتخب آمریکا، جو بایدن تبریک می‌گویم. دوستی میان ایتالیا و آمریکا ریشه‌های عمیق و تاریخی دارد.

وی افزود: آماده‌ایم تا همکاری و روابط‌ در دفاع از صلح و آزادی را مستحکم‌تر کنیم.

ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین

ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین با تبریک پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد که روابط اوکراین و آمریکا مستحکم تر خواهد شد.

زلنسکی روز شنبه در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: به  جو بایدن و کامالا هریس تبریک می گوییم. اوکراین با خوش بینی به آینده مشارکت راهبردی با آمریکا می نگرد.  

وی افزود: دوستی بین اوکراین و آمریکا تقویت خواهد شد.   

 آندره یرماک رئیس دفتر رئیس جمهوری اوکراین

رئیس دفتر رئیس جمهوری اوکراین در مطلبی فیس بوکی، پیروزی بایدن را به وی تبریک گفت و از وی برای سفر به اوکراین دعوت کرد.  

یونان: بایدن دوست واقعی ماست
۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۱:۱۹

میتسوتاکیس شنبه شب در توئیتی نوشت: به جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا تبریک می‌گویم. بایدن دوست واقعی یونان بوده و یقین دارم که در دوره ریاست جمهوری وی روابط دو کشور حتی مستحکم‌تر خواهد شد.

علاوه بر میتسوتاکیس بسیاری دیگر از اروپایی‌ها از جمله رهبران آلمان، فرانسه و ایتالیا پیروزی بایدن را تبریک گفتند.

رهبران عربی که به بایدن تبریک گفتند
۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۰:۱۹

امیر قطر

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر با تبریک به بایدن و کاملا هریس معاون رییس جمهوری منتخب آمریکا گفت: ما به دنبال همکاری و تحکیم بیشتر دوستی بین دو کشور هستیم.

برهم صالح

«برهم صالح» رئیس جمهور عراق شنبه شب در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی تویتر نوشت: به جو بایدن رئیس جمهور منتخب، دوست و شریک مورد اعتماد در زمینه ساختن عراقی بهتر، صمیمانه تبریک می گویم.

وی افزود: به تلاش برای تحقق اهداف مشترکمان و تقویت صلح و ثبات در سراسر خاورمیانه چشم دوخته ایم.

رییس جمهوری لبنان

"میشل عون" رییس جمهوری لبنان ضمن تبریک به بایدن گفت: امیدوارم در دوران بایدن، توازن در روابط لبنان و آمریکا بازگردد.

 سلطان‌ عمان

"هیثم بن  طارق" سلطان عمان شنبه شب ضمن تبریک به بایدن برای افزایش توسعه روابط دوجانبه میان مسقط و واشنگتن ابراز امیدواری کرد.

رییس دولت وفاق ملی لیبی

"فائز السراج" رییس دولت وفاق ملی لیبی نیز با تبریک به بایدن و هریس افزود: امیدواریم با همکاری بایدن و هریس، یک حکومت دمکرات غیر نظامی در لیبی تشکیل شود.

رییس کمیسیون آفریقا

"موسی فکی" رییس کمیسیون آفریقا نیز با تبریک به رییس جمهوری منتخب آمریکا اعلام کرد، به روابط آمریکا و آفریقا مبتنی بر احترام متقابل امیدوار هستیم.

 نخست وزیر اتیوپی

نخست وزیر اتیوپی نیز پیروزی بایدن را تبریک گفت و افزود که امیدوار به همکاری نزدیک به رییس جمهوری منتخب آمریکاست.

رییس جمهوری مصر

"عبدالفتاح السیسی" رییس جمهوری مصر نیز نخستین رهبر عربی بود که پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تبریک گفت.

وی نسبت به همکاری مشترک برای توسعه روابط دوجانبه و راهبردی میان مصر و آمریکا ابراز امیدواری کرد.

شاه اردن
"عبدالله دوم" شاه اردن نیز ضمن تبریک به بایدن و هریس افزود: امیدوارم که بتوانیم با شما [دولت جدید آمریکا] مشارکت تاریخی مستحکم و در راستای اهداف مشترک ما که صلح و ثبات و شکوفایی را تقویت کنیم.

امیر و ولیعهد کویت
شیخ "نواف الاحمد الجابر الصباح" امیر و شیخ "مشعل الأحمد الجابر الصباح" ولیعهد کویت، با ارسال پیامی، پیرزوی بایدن و انتخاب وی به عنوان چهل و ششمین رییس جمهوری آمریکا را تبریک گفتند.

میت رامنی، اولین چهره سرشناس جمهوریخواه که پیروزی بایدن را تبریک گفت
۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۲۳:۲۵

میت رامنی، سناتور ایالت یوتا و نامزد پیشین حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در صفحه توئیتر خود پیروزی جو بایدن و کامالا هریس را تبریک گفت. این چهره سرشناس حزب جمهوریخواه که رابطه پرتلاطمی با دونالد ترامپ داشت در پیام خود شخصیت جو بایدن و کامالا هریس را ستایش کرد.

نخست وزیران ایتالیا و کانادا پیروزی بایدن را تبریک گفتند
۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۲۳:۲۴

جوزپه کنته، نخست‌وزیر ایتالیا در پیامی پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را تبریک گفت. وی انتخاب جو بایدن را نشان «سرزندگی دموکراسی» در آمریکا دانست. جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا نیز یکی از اولین رهبران جهان بود که پیروزی جو بایدن و کامالا هریس را تبریک گفت. او گفته است که «بی‌صبرانه» منتظر همکاری با جو بایدن و کامالا هریس است.

نخست‌وزیر هند پیروزی بایدن و هریس را تبریک گفت
۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۲۳:۲۳
نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند در پیامی پیروزی جو بایدن، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا و معاونش را تبریک گفت. کاملا هریس، معاون جو بایدن اصالت هندی دارد. نخست‌وزیر هند از جمله رهبرانی بود که رابطه خوبی با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری کنونی ایالات متحده داشت.
تبریک نخستین رهبر آمریکای لاتین به بایدن
۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۲۳:۱۵

«آلبرتو فرناندز» رئیس‌جمهوری آرژانتین نخستین رهبر آمریکای لاتین است که دقایقی پیش در پیامی توییتری، پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تبریک گفت.  

 با گذشت کمتر از یک هفته از برگزاری انتخابات آمریکا و سکوت و تامل رهبران آمریکای لاتین تا اعلام نتیجه نهایی این رویداد سیاسی، بویژه از سوی آن دسته دولت های منطقه که متحدان واشنگتن به شمار می‌روند، «آلبرتو فرناندز» رئیس‌جمهوری آرژانتین نخستین رهبر آمریکای لاتین است که دقایقی پیش پیروزی جو بایدن و کامالا هریس را به آن ها تبریک گفت.

در متن پیام فرناندز آمده است: به مردم آمریکا به دلیل این مشارکت بالا که بازتاب اراده جامعه است، تبریک می‌گویم.

روابط بوئنوس آیرس و واشنگتن در یک سال اخیر به دلیل بروز برخی اختلافات به تیرگی گراییده بود.

سوئد پیروزی بایدن را تبریک گفت؛ تاکید بر تقویت روابط استکهلم-واشنگتن
۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۲۳:۱۳

خانم آن کریستین لینده، وزیر امورخارجه سوئد، شنبه شب ضمن تبریک پیروزی جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در پنجاه و نهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، خواستار تقویت روابط میان استکهلم و واشنگتن شد.

 وزیر امورخارجه سوئد در پیام توییتری این پیروزی را به خانم کاملا هریس معاون بایدن نیز تبریک گفت.

رئیس دستگاه دیپلماسی سوئد در پیامش نوشت: ما کارهای زیادی می توانیم با هم انجام دهیم؛ در زمینه دموکراسی، برابری جنسیتی، مقابله با تغییرات آب و هوایی، امنیت اروپا و چندجانبه گرایی، چیزی که امروز به آن نیاز داریم.

بورل پیروزی بایدن را روزی نیک برای اروپا و آمریکا خواند
۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۲۳:۰۹

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیروزی «جو بایدن» در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا را روزی نیک برای اروپا و آمریکا خواند.

 «جوسپ بورل» روز شنبه با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود افزود: بی صبرانه منتظر کار با دولت جدید آمریکا برای بازسازی همکاری‌های دو طرف است.

مکرون خطاب به بایدن: بیایید با هم کار کنیم

«امانوئل مکرون»، رئیس جمهوری فرانسه نیز بسرعت به جمع مقامات کشورهایی پیوست که پیروزی بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تبریک گفت.

وی در صفحه توییتر خود نوشت: «آمریکایی ها رئیس جمهوری خود را انتخاب کرده اند. تبریک به جو بایدن و کامالا هریس.»
مکرون در بخش دیگری از توییت خود افزود: «ما برای غلبه بر چالش های امروز باید کارهای زیادی انجام دهیم. بیایید با هم کار کنیم.»

واکنش ها به پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

تبریک اوباما به بایدن و هریس

باراک اوباما رییس جمهوری اسبق آمریکا و هم‌حزبی جوبایدن، پیروزی وی در انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده ریاست جمهوری آمریکا را به او و "کاملا هریس" معاون اش تبریک گفت.

 وی نوشت: بایدن به وظیفه خود در راستای منافع همه آمریکایی‌ها عمل خواهد کرد.

وی ادامه داد: من به کاملا هریس و پیروزی تاریخی و قاطع وی به عنوان معاون ریاست جمهوری آمریکا افتخار می‌کنم.

واکنش ها به پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

صدراعظم آلمان پیروزی بایدن را تبریک گفت

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در پیامی پیروزی جو بایدن، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا را تبریک گفت. صدراعظم آلمان که رابطه سردی با دونالد ترامپ داشت، در پیام خود برای جو بایدن «شانس و موفقیت» آرزو کرده است. آنگلا مرکل همچنین «اتحاد دو سوی اقیانوس اطلس» (اروپا و آمریکا) را برای رویارویی با چالش‌های کنونی جهان «غیرقابل جایگزین» دانست. 

واکنش ها به پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

تبریک نخستین رهبر عرب به بایدن

"عبدالفتاح السیسی" رییس جمهوری مصر به عنوان نخستین رهبر عرب و در سایه سکوت رهبران دیگر کشورهای عربی، پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تبریک گفت.

واکنش ها به پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

نانسی پلوسی: پیروزی بایدن بر ترامپ تاریخی بود

 «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به پیروزی بایدن گفت که امروز طلوع امید جدید برای آمریکاست. پلوسی برتری آرای بایدن بر ترامپ را «یک پیروزی تاریخی» خواند.

نانسی پلوسی گفت که بایدن اینک دارای اختیار عمل است. رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه افزود که جو بایدن رئیس جمهور منتخب و «کاملا هریس» معاون رئیس جمهوری حمایت اکثریت قاطع  دموکرات‌های مجلس را  به همراه خواهند داشت.

هنیه: ترامپ رفت و قدس برای همیشه می‌ماند

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز شنبه گفت، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا که به دنبال نابودی مساله فلسطین بود، رفت و ناپدید شد، در حالی که قدس می‌ماند و هرگز ناپدید نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، هنیه این سخنان را طی نطق خود در اولین کنفرانس آنلاین «پیشگامان بیت المقدس» ایراد کرد، که به مدت دو روز با شعار «بیت المقدس یک امانت است ... عادی سازی خیانت است» توسط «ائتلاف جهانی حمایت از قدس و فلسطین» و مرکز «روابط ترکیه و جهان اسلام» (مستقر در استانبول) به طور مجازی با مشارکت شخصیت‌های ۷۰ کشور در حال برگزاری است.

هنیه طی یک سخنرانی ویدئویی گفت: «این کنفرانس همزمان با ارزیابی‌ها و خبرها از احتمال ناپدید شدن دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از صحنه سیاسی جهان برگزار می‌شود.»

وی افزود: «این مرد (ترامپ) که می خواست مساله فلسطین را منحل کند، ناپدید شد در حالی که قدس هرگز ناپدید نخواهد شد.»

سانچز: اسپانیا، آماده همکاری با بایدن برای مقابله با چالش‌هاست

«پدرو سانچز» نخست وزیر اسپانیا با تبریک پیروزی «جو بایدن» در انتخابات آمریکا، علاقه‌مندی خود را به منظور همکاری با وی برای مقابله با چالش ها اعلام کرد.

سانچز شنبه شب در توئیتی نوشت: آمریکایی‌ها چهل و ششمین رئیس جمهوری خود را انتخاب کردند. به جو بایدن کاملا هریس تبریک می‌گویم.

وی خطاب به بایدن و هریس افزود: برای شما آرزوی موفقیت و بهترین‌ها را دارم. منتظر همکاری با شما برای مقابله با چالش‌های پیش‌ رویمان هستم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۲۰۱
هیچکس الان مثل روحانی خوشحال نیست
پاشو حسن آقا پاشو بر طبل شادانه بکوب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
اتفاقا این تبریکات در این مقطع یعنی دنیا نفس راحتی کشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
عربستان واسرائل وبحرین وامارات رفتند کما
ناشناس
| Canada |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
جالبتر از اخبار شما، سیل طرفداران ترامپ در نظر دهتدگان تابناک است! ملت ما مثل همیشه، جو گیر و کوته بین، راه نجات از بدبختیهای خود را در ترامپ و..میبینند، جالبه که عاقبت سوریه و عراق هم برای آنها درس نشد
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
کاش که مسئولان ما


از دیگر کشورها سبقت میگرفتن
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
هشتگ
وحانی پاشو تبریک بگو


از فردا در سراسر ایران
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
بفرمائیدچه ایرادی دارد نهال دوستی نشاندن ودرخت دشمنی برکندن چقدرعمرمیکنیم که تمام آنرادشمن باشیم کجای دین وآئین ما ازمحاسن زیاددوشمنی اینهمه صحبت شده وپیروانش به دشمنی ترغیب شده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
بد اخلاقی ترامپ ناشی از روح نا ارام و بی تدبیری او بود او به کشورهای دنیا توهین می کرد /کاشکی روزی می رسید کسی که کشور و مردم و اعتقادات دیگران توهین نمی کرد. ترامپ یک پوپولیست بود و تمامی پوپولیستها به ملتهای دنیا بی ملاحظه توهین می کنند.
ترامپ ارامش مردم دنیا را بهم ریخت . دولت روحانی موفق بود تا اینکه ترامپ امد.
ترامپ می خواست ملی گرایی و فرقه گرایی را گسترش دهد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار 4 هزار تومان پایین آمد ولی میلگرد 800 تومان بالا رقت از این سیاست آدم شوکه میشه !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
یک تبریکی هم بگیم به بورس ایران که کاری نداره کی رئیس جمهور "امریکا " میشه کلاً میریزه!!!!!!! فقط میریزه!!!!! داره میریزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
حالا باید با دیپلماسی ظریف جلوی تشکیل اجماع و جبهه متحد اروپایی آمریکایی گرفته شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
بقیه شونم خوشحالن منتهی به روی خودشون نمیارن
ترامپ صدشرف داره به این روباههای اروپائی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
گر چه دشمن سرسخت ما بود ولی صداقتش مثال زدنی بود.
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
حالا دیگه بگو جو بایدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
برای دلال های ارز و سکه و خودرو،که شیره ی مردم فهیم و نجیب وطن عزیزتر از جانم ایران را توی این چهار سال مکیدند،پیروزی بایدن،خبر ناگواریست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
!بار دیگر شرف را هجی کن
این از رفتن ترامپ.ببینم بازم این مسئولین بی کفایت بهانه ای برای کم کاری و بی عرضگی هاشون دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
یکی دیگه پیدا میکنن تقصیرا رو میندازن گردنش
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
احسنت


و لایک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
من از بیگانگان هرگز ننالم
که با من هر چه کرد آن آشنا کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
غمگینم مثل بورس بازی که یک ماه منتظر نتیجه انتخابات امریکا مونده که بورس بره بالا دیشب هم کلی سور داده ولی صبح دیده بورس 14 هزار تا ریخته تا اینجا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
اون وعده هایی که دادم مال زمانی بود که ایران تو جنگ نبود. الان ایران تو جنگه.
مکرون دغلکار، تو خودت چالش بزرگ امروزی!
پاسخ ها
یوسف
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
تو انگار با خودتم سر ناسازش داری
میگن جواد ظریف اینقدر بشکن زده انگشت وسطی اش کج شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خخخخ دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
بی نمک لوس
ناشناس
| Hungary |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ولی باز فردا میاد میگه واسه دولت ایران فرقی نداره کی رئیس جمهور امریکا باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
یو اس آ جایو
بایدن جایو
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
جواد


گوگولیموگلی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خنده ام گرفت . دمت گرم هم وطن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خخخخخخخخ ظریفه دیگه
از همین لحظات اولیه پیدا است که بایدن بالقوه و بالفعل قادر به ایجاد یک ائتلاف جهانی گسترده تری از ترامپ خواهد بود و دوباره رهبری و نفوذ استراتژیک امریکا را در جهان بسیار راحت تر عملی خواهد کرد. بهتر است از همین ابتدا دست همکاری به سوی او و این ائتلاف دراز کنیم تا کشور و مردم ما از فواید این فرصت و فضای جدید ایجاد شده بی نصیب نمانند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خیلی عجیبه که این کامنت تایید شده. البته با نشر شما موافقم ولی کم نیستند کسانی که سودشون در دشمنی با امریکاست و الان حسابی ناراحتن از شرایط پیش اومده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ما دست دراز کنیم؟
دولت اعتدال انقد دست ما رو پیش این غربیا دراز کرد که دیگه شده عین دست زرافه.
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
بخاطر رو کم کنی ترامپ هم شده

باید بهش تبریک بگیم

تا ترامپ از سوزش بسوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
یعنی تسلیم خواسته های نا مشروع آمریکا و غرب بشیم ! خیر دوست گرامی ایران باید قوی بشود قوی و قدرتمند در همه عرصه ها نظامی تا اقتصادی و ... تسلیم شدن هیچ ارمغانی برای ما ایرانیان نداشته و نخواهد داشت ... تاریخ بخوانید تاریخ ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
بایدن یا ترامپ هیچ فرقی نمی کنه.آمریکا در حال افول هست. یه عده مثل ولیعهد عربستان خودشون رو به ترامپ گره زدند ترامپ سقط شد اونا هم پشت سر هستند بعد از این هم نوبت کسانی است که خودشون رو به بایدن گره می زنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
سياست آمريكا در مقابل ايران در تمام ادوار يكسان بوده و با تغيير روساي جمهور اين كشور فرقي نمي كند، همه به دنبال نابودي نظام كشور و بازگشت به دوران استعماري هستند حال يكي با مشت آهنين و ديگري با دستهاي چدني پوشيده شده در دستمال مخملين!
لعنت به ترامپ قمارباز رذل.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
تمام اقدامات ترامپ مورد پسند مردم ایران بوده و هست
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
یادش بخیر


ترامپ هم اومد و رفت


حیف شد حداقل باهاش گلف بازی نکردیم
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
کی گفته قماربازنبودبسازبفروش بود
من نیز بعنوان اولین ایرانی انتخاب جو بایدن را برای ریاست جمهوری امریکا به مسولین کشور علیالخصوص ریس جمهور بظاهر محترم تبریک عرض میکنم خب دیگه تکلیف روشن شدش دو روزه میخام شیلنگ توالت بخرم نمیفروشن میگن بزار تکلیف دلار روشن شه!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
اقا نفرمایید ما کشور مستقلی هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
فعلا داریم. از مزایا و. میوه ها و گلابی برجام استفاده و سود می‌بریم کفایت می‌کند .. آزموده را آزمودن خطاست
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خیلی بانمکی
امیدوار بودم ترامپ رئیس جمهور بشه کار رو یک سره کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ترامپ قاتل تروریست و تحریم کننده ملت ایران به زباله دان رفت. از فردا همون میاد که گفتید متقلب
انتخاباتی است و کلی مثبت و تایید بر تقلب و دغلکاری اش زدید و از فردا مدح و ثنای همین دغلکار شروع خواهد شد.
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ایشااله


وقت گل نی
m@n
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خواب دیدی خیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
کار ت چیه دقیقا که میخوای یکسره کنه
مرادف
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
؟کدوم کار یک سره کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
زهي خيال باطل! آمريكا در مقابل ونزوئلاي كنار گوش خود كه قابل مقايسه با ايران هم نيست هيچ غلطي نتونست بكنه حال انتظار داشتي در مقابل ايران بتونه موفق بشه!
انتخابات امریکا از انتخابات خودمان برای ما مهمتره! نمیدونم چرا آقایان میگن مهم نیست،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
انتخابات امریکا مهم هست
خودمون 25 سال دیگه میریم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
برای اینکه شما نمی دونی نود درصد مشکلات به خاطر ضعف مدیران داخلیه نه تحریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
این هم یکی از دسته گلای این دولته
حتماً حالا باید تو انتخابات بعدی هم به دکتر ظریف رای بدیم تا سناریوی پیوستن به ایالات متحده تکمیل بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
قرار نیست هر چه می گویند و می شنویم ، باور کنیم !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
براي شما مهمه براي ما نه، سگ زرد برادر شغاله
مقاومت جواب داد هیچکس نمی تواند ایرانیها را با زور و فشار مجبور به کاری بکند ما همواره ملتی صلح طلب بودیم پس بیاید در کمال احترام با مذاکره و گفتگو مسائل را حل کنیم
پاسخ ها
یوسف
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
یعنی میگی مقاومت ما باعث شد بایدن رئیس جمهور بشه که بلکه شش ماه دیگه فرجی بشه؟یا رای همگانی ملت آمریکا؟کدوم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
میشه روش پاسخ مقاومت رو تشریح کنید که ما هم متوجه بشیم؟
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
شما این مقاومتو انتخاب کردی؟ که میگی جواب داد
تازه به قول دوستامون شانس هم آوردیم وگرنه چه مقاومتی؟!!! و در آخر برای مقاومت تو این سطح و داشتن این استراتژی آیا شما و امثال شما باید تصمیم بگیرید یا رفراندوم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
مقاومت جواب داد /تو هم ترامپ هستی /اسمت فرق می کنه ولی رسمت همون است /
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ترامپ در سياست خارجي خود هيچ دستاوردي نداشت بطوريكه در آخر دوره خود ناچار شد برخي كشورهاي بندانگشتي خليج فارس را مجبور به برقراري رابطه با اسرائيل كنه، مطمئنا مقاومت كشور ما در مقابل زياده خواهيهاي او يكي از عوامل شكست او محسوب ميشه
تا شماها باشید که با ایران در نیفتید و به این راحتی رئیس جمهور ابر کشور را عوض می کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
اون قرص هایی که روزی یک دونه میخوردی رو ,هر ساعتی
دو تا بخور
امشب حسن روحانی راحت میخوابه
خداوکیلی تابناک اینو ثبت تاریخ کن گزارش هم بنویسین چاپ کنین تا یه هفته دیگه دولت حسن روحانی میگه ما برنامه ریزی کردیم قیمت دلار اوردیم پایین وگرنه امریکا که هیچ غلطی نمیتونه بکنه برنامه خودمون بود
میگی نه نگاه کن همونطور که حجاریان گزارش شریعتمداری کیهان پیش بینی کرد
خدائی من موندم نخست وزیر اسلوونی که سه روز پیش پیروزی ترامپو تبریک گفته بود حالا با چه رویی میخواد به بایدن تبریک بگه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دقیقا به همان پر رویی که دلالان ارز و سکه و خودرو تو ایران،خودشونو جر میدادند و میگفتن این کفتار زرد،چهارسال دیگه رئیس جمهور آمریکاست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
به بایدن میگه میخواستم واسه تو بفرستم دستم خورد اشتباهی واسه ترامپ فرستادم!!!!!!!!؟
آقا جواد ظریف مگه نمی گفتی بایدن قبلا رفیقم بوده؟ نمی خوای به رفیق قدیمی ات رئیس جمهوریش رو تبریک بگی؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
اینجا جلوی همگان زشته!!!
ناشناس
| Bulgaria |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ظریف: برای ما فرقی ندارد چه کسی در کاخ سفید باشد( قر آخر را پر زور تر می دهد)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
اگه اینهاهستن که میگن
ناشناس
| Hungary |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ایشالا حضوری تبریک میگه سلام و تبریکات بقیه رو هم میرسونه
کاسبان تحریم و تندرو ها بدانند مردم ایران بسیار رنج برده اند. اگر بخواهید از مذاکره جلوگیری کنید با قیام مردم روبرو خواهید بود. تک تک تان را ملت میشناسد. کاسه داغتر از اش نشوید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
آن هایی که نام بردید نفس کشیدن را نیز دوست دارند از ما ثلب کنند
دانیال
| Italy |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
!دادا ساعت 10 شده پاشو دب رو بزن و بخواب
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
بیدارشو


رسیدیم
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
لطفا یک مورد از نتایج -ماندگار البته- مذاکره‌ی از موضع ضعف مرادتون - حسن روحانی- رو بگید که با هم قیام کنیم.
ارتباط با امریکا و اروپا در صورت رعایت حقوق ایران ضروری و حتما سودمند هست
نکته‌ی مهم اینکه ایجاد ارتباط با امریکا و بطور کلی دنیای غرب تحت هر شرایطی باعث ایجاد فرصت های زیاد ولی *ناپایداری* برای کشور خواهد بود،
نمونه‌ی قابل لمس همین برجام کذایی،

برای دستیابی به فرصت پایدار ابتدا میبایست قوی بشیم برای قوی شدن هم باید کار کنیم ، برای کار کردن باید مدیر لایق انتخاب کنیم برای انتخاب بهتر باید خوب فکر کنیم
اینقدر جو زده نباشیم، به جای این همه هیجان، مجدد توصیه میکنم یه خورده فکر کنیم قبل فکر کردن یکم مطالعه کنیم البته
حرف آخر اینکه ایده ال حسن روحانی و جو بایدن شنیدن حرف‌هایی شبیه فرمایشات گهربار شماست
حسن روحانی برای اینکه دوباره مذاکره کنه و یه سری امتیازات موقتی -بعضا فقط رو کاغذ- بگیره که سال آینده بازم اصلاح‌طلب‌ها بتونن باهاش مانور بدن و جو بایدن واسه اینکه بتونه از ما سواستفاده کنه
ناشناس
| Germany |
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دیگه بسه این چرت و پرت ها
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خجالت هم خوب چیزیه ، با چه رویی می گید مذاکره ، مگه دولت قبلی همین کشور نور چشمی تون برجام رو پاره نکرد و کل مذاکرات رو مسخره ندونست!! دنبال چی میگردید؟

شک نکنید مشکل کشورمون بایستی از داخل حل شه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
مردم ایران یا کانادا. تو اگه عرضه داری با پرچم ایران پیام بگذار قیام کردن پیش کش
پونه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
شما اینجا تشریف دارید ؟
ناشناس
| Germany |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
احسنت
تاریخ خفت و شکست حقیرانه ترامپ را فراموش نخواهد کرد. ترامپ تا آخر عمرش باید در حقارت شکست مفتضحانه باقی بمونه و تبدیل به یازدهمین رئیس جمهور تاریخ آمریکا بشه که دوره ریاست جمهوریش فقط 4 سال بود.

جهان دیگه از این دلقک نژاد پرست و مجنون قمار باز خسته شده بود و نیاز به زندگی دوباره داشت.
پاسخ ها
یوسف
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
زیاد اراجیف میگی بدون سانسورم رد میشی نکنه آشنایی...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
بهنام، این سطح نفرت از ترامپ که داری بروز میدی غیر طبیعیه ها

مشکل شخصی داری باهاش؟!!!!؟

پیشنهاد دوستیت رو رو کرده؟!!؟
شاید بتونم قیافه جو بایدن رو تحمل کنم

ولی کاملا هریس رو هرگز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ملانیا و ایوانکا رو دادیم هریس رو گرفتیم آخه این انصافه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
به نژاد و رنگ پوستش کاری ندارم هریس واقعا شخصیت چندشی داره
ناشناس
| Canada |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
فکر کردی اگه اینجا بیای ملکه زیبایی هستی؟! به تو میگن قهوه ای اینجا نژادپرست جان!
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
اشتباه نکن..
کاملا خوب هه....
ناشناس
| Mexico |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
با یک دکتر روانشناس حتما مشاوره کن. نگرانم کردی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
یه عکس از خودت می زاشتی ببینم چقدر قابل تحملی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
هر وقت کاملا هریس اومد شما روتو کن اون طرف!!!!!!!؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
هریس یک پیرزن مغرور و بی ادب و دو رو است قبلا هم که با بایدن رقیب بود باهاش مشکل داشت الان بنا به مصلحت باهاش همراه شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ناشناس 1:00 شاید به خاطر کارهایی که می کنی اونجا بهت میگن قهوه ای تو فکر میکنی منظورشون رنگ پوستته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خیلی نچسبه نمیدونم چرا آدم رو یاد کاندلیزا رایز میندازه
رایز هم ضد ایرانی بود و تا تونست به ایران ضربه زد
ترامپ قربانی اتحاد نا نوشته اروپا ایران و چین شد.و در اصل قربانی جهالت شومن بودن خود شد.
حال که مسعولان پس از ماهها چشم انتظاری به وصال رسیدند امیدوارم چندماه باقیمانده از عمر سیاسی و خود را صرف خدمت به مردم کنند نه جنگ سیاسی و منافع خودشان و فرزندانشان
کاش دولت ما هم برای نشان دادن حسن نیت با پیام تبریک و آرزو بهبود شرایط جهان - نابود کردن کرونا - همکاری بین المللی برای کنترل تغییر آب و هوا ... پیام مثبتی بفرستند. یک عمر گفتیم مرگ بر ... یک بار هم با شاخه گل و دوستی شاید جوآب داد....؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
فوق العاده بود
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
عجله نکن



سه چیز صدا ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
منظورت از دولت ما دولت ترامپه دیگه چون پرچمت آمریکا است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
هیهات من الذله
بگذارید خون شهید سلیمانی خشک بشه بعد
بازم دم بایدن گرم دلار و سکه رو آورد پایین

روحانی که هفت ساله داره زور میزنه دوزار نتونست دلار رو ارزون کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
بایدن قیمت مسکن و خودرو رو هم بیاره پایین دیگه ما از رئیس جمهور خودمون هیچ انتظاری نداریم
ناشناس
| Canada |
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
قیمت دلار که در روزهای پایانی دولت احمدی نژاد به 5000 تومان رسیده بود، با انتخاب روحانی به 4000تومان رسید و از سال 93 تا اواخر سال 96 در بازه قیمتی 3400 تا 3700 تثبیت شده بود. اما از سال 97 و
با خروج آمریکا از برحام و بازکشت تحریم های آمریکا، قیمت دلار افزایش های پی در دی داشت.
بیاموزیم که از زدن حرف هاب دروغ و بی پایه و اساس خود داری کنیم، شاید جامعه مان کمی از منجلاب بی اخلاقی نجات پیدا کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
نرخ دلار در ایران به فاکتور های زیادی وابسته است اما تنها عاملی که هیچ تاثیری در بالا و پایین رفتن ارز در ایران نداره تصمیمات و حرف های دولتِ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلم برای استقلال پرسپولیس می سوزه کا با دلار 30 تومنی بدهی شون رو به بازیکن و مربی خارجی دادن حالا دلار داره میره زیر بیست تومن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
حسن جون از چه روشی استفاده می کنی شاخص بورس میاد پایین؟ از همون روش استفاده کن دلار هم بیاد پایین
دموکراسی را از امریکا بیاموزیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
اسمایل هنیه دیگه چی میگه این وسط
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
حرف حساب
چون شما در ظاهر از امریکا خوشتون نمیاد کسی نباید بهش تبریک بگه؟ در باطن که همه بچه هاتون اونجان
تبریک بگین و راه برقراری روابط رو باز کنین.
چی میشد مثلا ایران هم تبریک میگفت تا یخ روابط آب می شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ایشالا از طریق کانال ارتباطی سوئیس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
تو قند تو دلت آب بشه برای هممون بسته.
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
وااااااااااااااااااااااااا اسفا... واااااا مصیبتا... واااااا اسلاما... مرگ بر آمریکا!!! این چه صحبتیه میکنید، تبریک چیه!؟؟
كاش ریئس جمهور كشور ما هم تبریك برای بایدن بفرسته و دعوتش كنه برای همكاری در راستای جهانی بدور از جنگ و خشم و خفت و تلاش برای براری ارامش و امنیت و نوع دوستی و انسانیت.
براش بنویسه
بنی ادم اعضای یكدیگرند....
پاسخ ها
ناشناس
| Hungary |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
رئیس جمهور چیکاره است!!! !
پروفسور
| Germany |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
صدهزار لایک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
بشین بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
بنی ادم اعضای یك پیکرند
اصلاحاتی ها هم تو ایران از خوشحالی نمیدونند چه کار کنند. ۷ سال مملکت را به برجام گره زنند حالا هم به پیروزی بایدن! چقدر بدبختی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
1400 به بعد با مشارکت 5 درصدی در اختیار شماست، ببینی خودت خجالت نمی کشی اون موقع اصلا حرفی بزنی!
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
هشتگ


روحانی تبریک بگو
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
برو دلال.چند تا ماشین احتکار کردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
شماها بودید که با نامن نشان دادن مملکت باعث شدید برجام به سرانجام نرسه،الان هم سزای اعمال خودتونو به این شکل پس میدید که نخود و لپه ۷ هزار تومنی رو ۴۵ هزارتومن میخری و آه از نهادت بلند میشه وقتی قیمت تخم مرغ رو میبینی....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
بدبخت اون کسایی هستن که چشم دیدن خوشبختی یه ملت رو ندارن... برجام اگر دست اندازیهای لابیهای صهیونیست و ریالهای سعودی و کارشکنیهای کاسبان تحریم نبود، الان اقتصادی شکوفا و تورمی تک رقمی داشتیم... دست شما برای ملت خیلی وقته رو شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
مردمی که در خیابان های تهران جشن بـرجـام را برگزار کرده بودند حالا باید جشن بایدن بگیرند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
نه جونم
الان اصولگراها خوشحالن چون با رییس جمهور بعدی که حتما باید از خودشون باشه بعد از مذاکره، پیروزی رو به نام خودشون ثبت میکنن
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
شما خودشو ناراحت نکن. منفیها رو بشمر
مملکت داری شما رو هم دیدیم
منم این پیروزی رو از طرف یک ایرانی که خیلی خوشحالم ترامپ قرمزی رو برد تبریک میگم
فقط نبینم مسولین چند روز دیگه بگن ما به دلار و طلا و۰۰۰ آوردیم پاین ۰۰۰؟!
اگه ترامپ هم مثل بایدن جای مایک پنس یک زن رو معاون می کرد رای می آورد
پیشنهاد من کیم کارداشیان بود خخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
اتفاقا کارداشیان در یکی از مصاحبه هاش گفت که ترامپ بهش در مورد کاری زنگ زده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
بایدن روی موج نژاد پرستی و زن ستیزی سوار شد
بایدن خودش فرد قوی نیست رای زیادی هم نداشت اما این تعداد رای که ازش دیدیم به خاطر ضعف های ترامپ بود
کاش ایران هم مثل بقیه دنیا تبریک بگه و ما هم روابطمون اوکی بشه مثل بقیه کشورها زندگی کنیم
من منکر ارتباط با آمریکا نمی شوم ولی اگر قرار است که وضعیت کشور با ارتباط با آمریکا درست شود می خواهم صد سال سیاه درست نشود چون مشکلات کشور ما اساساً داخلی است و اتفاقاً تحریم ها باعث شد که ما بفهمیم که چقدر در کشور مشکلات زیادی داریم که باید حل شوند و آمریکا و هر کشور دیگری دلشان به حال ما نسوخته که در سایه ارتباط بخواهند مشکلات ما را حل کنند. نمونه آن اختلاف طبقاتی شدیدی که وجود دارد از ویلاهای لاکچری لواسان تا روستا های سیستان و بلوچستان که ناشی از بی لیاقتی های داخلی است تا رویدادهای خارجی
تاسال دیگه این موقع،ترامپ حتماتقاص دستور به شهادت رسیدن سردارشهیدسلیمانی رو خواهدداد،حالا بایک تصادف غیرعمدی یاصانحه هوایی باهواپیمای شخصیش!!!!غیرعمدی!!!
وقت بخیر حالت خوبه شکر خدا
قبلا دولتهای معتدل ایران با دموکراتها 90 درجه اختلاف فاز داشتند، الان 180 درجه!!!
تا سالیان سال تفاهمی بین ایران و امریکا نخواهد بود، چون راستی های ما با دموکراتها همزمان شدند و چپی هامون با جمهوری خواه ها!!!
یکی از دلایل اصلی انتخاب نشدن ترامپ جدایی بین امریکا و متحدانش بود که باعث انزوای آمریکا و ترامپ گردید
که باعث رای ندادن طبقه متوسط به بالا و قشر تحصیل کرده آمریکا که از لحاظ مالی مشکلی نداشتن ولی از اینکهدهژمونی آمریکا شکسته شده بود ناراحت بودن
و دلیل ان هم خروج ترامپ از برجام و قال گذاشتن رهبران ۵+1 بود
حالا قدر برجام رو بدونین
ای کاش روحانی هم تبریک میگفت
وقت بهره برداری از آمریکاست
بهتره شاخ گاو رو ول کنیم و بچسبیم به پستونس
ای کاش روحانی بدون ریا پیام تبریک بفرسته قطعا ریشه خصومت خشک خواهد شد
آمریکا از روسیه و چین بدتر نیست
اگر ترامپ برنده می شد همین چاکران وبله قربان ها نیز پیام می دادند وبا تیتر ما چاکران، ما نوکران، ما ذلیلان و..
خدمت کلیه دوست داران حیات وحش و ترامپ دوستان و همچنین دلالهای دلار و سکه و اتومبیل تسلیت میگم.
راستی اونایی که دیروز برای پیروزی ترامپ دعا کردن و بایدن را متقلب میدونستن و مثبت زیاد هم داشتن و اینو نظر اکثریت مردم ایران میدونستن، امروز مشغول نوشتن چی هستن؟ رنگ عوض کردن؟
حالا چرا باید ایران به رئیس جمهوری که شما اکثریت مردم ایران !!!متقلب دونستین، تبریک بگه!!!؟
مقاوت دولت روحانی در تاریخ بایستی ثبت شود.. پادشاه عربستان گفت کاری می کنیم ایرانیان در عربستان گدائی کنند خودش ذلیل شد
روحانی دل پاکی دارد با این سختی تحریم کسی کمتر صدمه دید خداوند جای حق نشسته است می خواهم گریه شوق بکنم خدا را شکر
ایران هم بایستی تبریک بگویید اگر نیامد بامون راه تبریک را پس میگیرم
کل دنیا تبریک گفته همین روزاس که برخی در ایران شروع کنن شاخ و شونه کشیدن برا بایدن کاش حداقل ترامپ تجربه خوبی شده باشه براشون که اختلافات را با امریکا کنار بزارن
به آقای بایدن تبریک بگویید و به ایشان بگویید عامل اصلی ‌پیروزی ایشان استجابت دعاهای مردم ایران بود و از این موهبت به نفع روابط ایران و آمریکا استفاده نماید
می گم ظریف چرا همین روزها رفته آمریکای لاتین ؟ نکنه دوربر آمریکا قرار مداری گذاشته ؟ می گم این ظریف خیلی کلکیه . کاشکی یکی رو می فرستادیم دنبالش ببینیم داره چیکار می کنه
اونایی که رو این زردنبو دلقک حساب باز کرده بودید. ناجی، عمو، قهرمان و از این لقب های کذایی بهش می‌دادید، تموم شد. بانک اعلام ورشکستگی کرد.
تعجب میکنم از بعضیا...آمریکایی ها راهشون باز بشه ایران رو افغانستان میکنن...اگه مشکل داریم به خاطر اینه که مسوولین همش از آمریکا توقع دارم..بابا اونا هم فکر کشور خودشون شما هم فکر کشور خودتون باشید
فقط ترامپ 2020 خواهیم دید.
امیدواریم برای صلح وامنیت وشناخت استقلال هرملت تصمیم بگیرند
مردم بایدببیند رهبر حکیم و فرزانه چه جهتی را نشان می دهد و حول ولایت جمع شوند.این علم و تدبیر و مدیریت رهبری بود که کشور را به عظمت رساند و ما الگویی بزرگی برای کل جهان شدیم و دمگراسی مدرن دینی را به جای دمگراسی شکست خورده غرب معرفی کردیم.وقتی رهبری راه نشان می دهد حتما درست است و چه بایدن چه ترامپ فرقی ندارد و شکست آنها در مقابل مقاومت مردم انقلابی با هدایت حکیم فرزانه حتمی است.
دشمنی با آمریکا فقط زیان و خسران برای ملت به بار داشته البته برای مسئولان که خود به بیت المال وصل هستند و آقازاده ها را روانه فرنگ کردند فرقی نمیکنه حتی خوشحال هم میشوند که خودشون رو قدرتمند تر از مردم عادی حس کنند.
شنیدم بایدن فقط منتظر تبریک ظریف و حسن روحانیه!
از فرصت به وجود آمده جهت همکاری استفاده کنیم.خودمان سوار بر امواج شویم بهتر است...
منم تبریک میگم ریاست جمهوری بایدن را...بین بد..و بدتر...بد بهتره
کیسه کشی مکرون حدی نداره،،،پیروزی نصیب مسلمان هاست
آیا رهبران ایران به جو بایدن تبریک خواهند گفت؟!
اولین سخنرانی جو بایدن پس از پایان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشان دهنده ظرفیت و مدارای همگانی او در یک استراتژی جدید است.
ترامپ با تجربه ای تلخ برای مردم ایران رفت و کسی وارد صحنه سیاسی آمریکا شد که می توان قبل از شکل گیری دسته بندی های جدید، اثر گذار بود.
مذاکره با تیم بایدن، نه خیانت است و نه تداوم و ترسیم مجدد مرزهای دشمنی. اگر حقی وجود دارد اکنون وقتش رسیده است. با گفتگو و حل و فصل مناقشات می توان به حق مردم ایران رسید.
ایران باید حسن نیت و ابتکار عمل خود را نشان دهد. باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کرد. اگر این لحظات طلایی حس نگردد، شرایطی چند برابر سخت تر از دوران دونالد ترامپ در انتظار است.
ابتکار عمل ایران می تواند دشمنی های منطقه ای و بین المللی را بی اثر نموده و چهره ای جدید و جهانی از ایران به نمایش بگذارد.
وقت آن است که همه چیز از همین حالا و از همینجا شروع شود. رهبران ایران به بایدن تبریک بگویند و او را به تهران دعوت نمایند!
آقای محسن هاشمی هم شکست ترامپ رو به خانواده شهید سلیمانی تبریک گفته. آیا انتقام خون حاج قاسم گرفته شده؟
لعنت ب هرچی برجام؛برجامی ک هر چ بدبختی می‌کشیم از همیناست؛
چرا ما تبریک نگفتیم
فعلا که سهامداران عمده پا وخرده پا دارن سکته میکنن !!!
البته انصافا سکته هم داره شاخص کل نزدیک ۵۰ درصد. سقوط کرده و به امید خدا بازهم سقوط خواهدکرد
امروز (یکشنبه ۱۸ ابان)هم به محض شروع به کار تالار بورس شاخص کل ۱۲۰۰۰ واحددیگه سقوط کرد و دراستانه پرتاب به کانال یک میلیون صدهزار واحدی قرار گرفت
باادامه این روند بزودی شاهد سقوط شاخص به کانال ۴۰۰-۵۰۰ هزارواحدی خواهیم بود (:
امیدوارم خبر خوب برای همه ما باشد این گرانی تمام شود کامرانیها همه جا سر بلند شوند
لعنت خدا بر ترامپ قمار باز قاتل سردار عزیزمان حاج قاسم سلیمانی
سلام بر بایدن و نفرین بر بورس ایران
والا مسئولین عزیزمان روشون نمیشه تبریک بگن...بایدن خان.من خودم تنهایی فداتم
الان حسن تو تلویزیون می اد با خنده و خوشحالی میگه من جمعه فهمیدم جو پیروز انتخابات شده
اون ساده لوح هایی که فکرمیکنن باامدن بایدن دلار میشه ۱۰ هزارتومان یاپایین تر کافیه فقط به روند حرکت دلار بعداز افت شدید و البته موقت قیمت دلار وسکه پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ مراجعه کنن
جواب همه سوالهای « حالا چه میشود؟» را میتوان از «تجربیات مشابه گذشته» استنباط کرد نیاز به هوش قوی هم نداره !!!!
بذارید حداقل وزیر امورخارجه ایران پیام تبریک ارسال کند.
ترامپ، رئیس جمهور "رای های قانونی" امریکاست.
اکنون نوبت ماست که شروط خود را برای بایدن اعلام تا اوخودشو نشون بده ببینیم چند مرده حلاجه.
مردم در فقر و بدبختی زندگی میکنن وشماها جیبتون پر از حال مردم خبر ندارین..تبریک بگین تا دوستی بین دو کشور برقرار بشه و مردم نجات پیدا کننا
اینکه چیزی نیست.صبر کنید انتخابات 1400 خودمون برسه بایدن و کل جهان صف میکشن برای عرض تبریک
اینایی که تا دیروز با 300 مثبت نوشتن بایدن متقلبه، امروز کجا رفتن و چی مینویسن!!!؟
یعنی ایران هم باید به این متقلب تبریک بگه و دوباره مذاکره کنه؟
پوتین چرا چیزی نمیگه؟؟
چراایران بهش تبریگ نگفتن هرچی یه روشی داره بایه تبریک گفتن گره گشای کارمردم میشه که درفقروبدبختی دارن زندگی میکنن.
چراایران بهش تبریگ نگفتن هرچی یه روشی داره بایه تبریک گفتن گره گشای کارمردم میشه که درفقروبدبختی دارن زندگی میکنن.
آقای ظریف آنقدرخوشحاله که فکرمیکنه آقای بایدن منافع کشورآمریکارا به این راحتی دراختیارایشان میگذاره به همین راحتی به نظربنده بایدنظام باکشورآمریکا مذاکره کنه وسفارت آمریکا رادرایران دایرکنه این رانبایدفراموش بکنیم که آقازاده هااکثرا"همگی درکشورهای کاپیتالیسم اقامت دارند ومردم ایران این موضوع رافهمیده اندفضای مجازی عکس همه آقازاده هارادرکشورهای مختلف غربی منتشرکرده است بنده ازحضرت امام خامنه ای عزیزاستدعادارم روابط مستقیم باکشورآمریکابرقراربکنندبودن کشورآمریکادرکنارایران باعث پیشرفت سریع دوکشورخواهدشد.
بای بای ترامپ لعنتی برو به جهنم تو بهترین عزیزمان رو شهید کردی و این هم سیلی خداوند متعال که صورتت نواخته شد حالا برو به جهنم ترامپ قمار باز
اقا هرکس براش امکان داره پیام تبریک بفرسته
بایدن ، بهترین رئیس جمهور ایالات متحده. اقتصاد ایران (و همه کشورها) بهبود می یابد و مشاغل واقعی ایجاد می شود و مردم با رفاه زندگی می کنند.
دشمنی که باچاقو سر می برید رفت دشمنی که با پنبه سر می برد آمد. که بعضا از قبلی خطرناک تره و عده ای جوگیر بدبخت خوشحال شدند.
امیدوارم سیاست های آمریکا در مورد ایران تغییر کند. دوست دارم بایدن تحریم ها را بردارد و به جای آن دیپلمات ها و آقازاده ها را از آمریکا بیندازد بیرون.
برای حذف ترامپ هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات با هم همکاری کردند و در تقلب انجام شده نقش داشتند
استقلال سه ستون دارد : 1- استقلال سیاسی 2- استقلال فرهنگی 3- استقلال اقتصادی خوب خود قضاوت کنید ما در کدامیک به خودکفایی رسیده ایم
آقای روحانی تبریک بگو تاپرایدبشه5میلیون
ایران هم باید تبریک بگوید به جوبایدن یا تعصب دارید
آقای روحانی تبریک بگو تاپراید بشه5میلیون
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر