بازدید 32156
سخنرانی کم سابقه ترامپ

کل سیستم انتخاباتی فاسد است / دموکرات‌ها تقلب کردند / نمی‌گذارم کشور را بی آبرو کنید

وی افزود: این سرکوب آراست، کسانی که در ایالت‌های باقی‌ مانده فعالند، دموکرات هستند. در حالی که ما در حال برنده شدن بودیم، اجازه ندادند ناظران ما در آن حضور یابند و حتی وقتی حاضر شدند، گفتند که باید از فاصله زیاد در آنجا حضور داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۱۳۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۵ 06 November 2020

کل سیستم انتخاباتی فاسد است/ نمی گذارم کشور را بی آبرو کنید

بین الملل تابناک: دونالد ترامپ شامگاه پنج‌شنبه در نشست خبری حضور یافت و ضمن تکرار ادعای تقلب و فساد در انتخابات اخیر از جمله در ایالت میشیگان، بار دیگر مدعی پیروزی بزرگ خود در ایالات‌ مختلف شد.

ترامپ که چهره و لحن حرف زدنش در این کنفرانس خبری، حاکی از نارضایتی از نتیجه انتخابات تا این مرحله از شمارش آرا بود، در پایان کنفرانس مطبوعاتی نسبتا کوتاه خود، بدون توجه به سوالات متعدد خبرنگاران، سالن کنفرانس مطبوعاتی کاخ سفید را ترک کرد.

وی ادامه داد: خیلی از آرا با تاخیر واصل شدند. من قاطعانه در بسیاری از ایالات همچون فلوریدا، ایندیا و آیووا برنده شدم و بر خلاف مداخله تاریخی بزرگ رسانه‌ها و شرکت‌های تکنولوژی بزرگ، ما با آمار بزرگی برنده شدیم.

رئیس جمهوری آمریکا افزود: هیچ موج آبی در کار نبود و بر خلاف آنچه تبلیغ می‌کردند، موج بزرگ قرمز در کار بود و این را رسانه‌ها اذعان کردند.

ترامپ با بیان اینکه در سنا و مجلس نمایندگان بسیار موفق عمل کرده‌اند، اظهار کرد: در کارولینای شمالی و کنتاکی در رقابت‌های سنا علیه ما هزینه کردند، اما ما حتی یک کرسی را در مجلس نمایندگان نباختیم و امروز با کاوین مک‌کارتی (رهبر اقلیت جمهوری خواه در مجلس نمایندگان) صحبت کردم، حتی یکی از کرسی‌های خود را نباختیم.

وی ادامه داد: من بزرگترین آرای رای دهندگان غیر سفید از جمله لاتین‌تبارها، آسیایی‌تبار‌ها و بومیان را در مقایسه با سایر روسای جمهور جمهوری خواه در شصت سال گذشته برنده شدم.

رئیس جمهوری آمریکا اظهار کرد: دموکرات‌ها حزب رسانه‌های بزرگ و شرکت‌ها شده‌اند و فکر می‌کنم حزب جمهوریخواه حزب کارگر شده است.

ترامپ بار دیگر نظرسنجی‌ها را ساختگی خواند که باعث جنبشی متوهمانه شده بودند و گفت: آن‌ها نظرسنجی‌های سرکوبگر هستند و در هیچ انتخاباتی از این نظرسنجی‌ها استفاده نکرده بودند. من فلوریدا را به آسانی بردم.

وی افزود: این سرکوب آراست. کسانی که در ایالات‌ باقی‌مانده فعالند، دموکرات هستند. در حالی که ما در حال برنده شدن بودیم، اجازه ندادند ناظران ما در آن حضور یابند و حتی وقتی حاضر شدند، گفتند که باید از فاصله زیاد در آنجا حضور داشته باشند.

نامزد حزب جمهوری خواهان با یادآوری اظهارات خود درباره رای‌گیری پستی، گفت: این سیستم فاسدی است و اگر فاسد هم نباشد به راحتی فاسد می‌شود. آن‌ها صبر می‌کنند در کجا به رای نیاز دارند، بعد ناگهان آرا پیدا می‌کنند.

ترامپ افزود: مشخص نیست چرا رای‌های پستی به نفع دموکرات‌هاست. من پنسیلوانیا را با اختلاف زیاد بردم. اما الان به ۹۰ هزار تا رسیده است. ما به دادگاه شکایت کردیم، اما قاضی گفت که باید ناظران حضور داشته باشند. حالا آن‌ها می‌خواهد تجدیدنظرخواهی کنند.

وی ادامه داد: در جورجیا هم با فاصله زیاد نزدیک به ۳۰۰ هزار رای جلو بودم، اما آن هم کاهش یافته است و دارم آن را می‌بازم. در یک منطقه دور دست که کاملا بی ربط است، این اتفاق در حال رخ دادن است. در جورجیا هم دموکرات‌ها شمارش را هدایت می‌کنند.

رئیس جمهوری آمریکا به از دست دادن رای در ویسکانسین و میشیگان هم اعتراض و اضافه کرد: در آریزونا فکر می‌کنم حاشیه ۵۵ درصدی می‌خواهیم و هدف ما این است که از صداقت و درستی انتخابات صیانت کنیم. ما نمی‌توانیم سکوت کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۴۵
به سایت تابناک برای به روز بودن و سرعت در انتقال اتفاقات تبریک می‌گم
کشورت ک ادعای دموکراسی داشت خخخخ
چقد بدبختی ترامپ ادمو یاد بچه چاقالای ته کلاس میندازه ک هیچ نیستن زنگ تفریح و زنگ اخر کدخدایی میکنن ولی در کل اون سیستم مدرسه و آموزش عالی هستش حذفش میکنه نهایتا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
همه دنیا بد هستند فقط ترامپ و حسن روحانی و نتانیاهو و جهانگیری و ظریف خوب هستند!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
بهترین دوستان ترامپ آل سعود و چند ... در منطقه و نتانیاهوی وحشی بود. ببین دیگه چی بود!!!!
این اظهار نظر ترامپ در واقع نماد بسیار واضحی از شخصیت و رفتار و تصمیمات اونه در طول مدت ریاست جمهوریشه
چطور؟؟؟
اینطوری که ترامپ میگه تعدادی رای از کجا معلوم نیست اومده و آمار بایدن رفته بالا ،!!! ینی حتی یه آدم بیسواد هم میدونه که رای های حضوری بیشتر به نفع ترامپ بود اول شمرده شده خب آمار ترامپ رفته بالا ولی حالا که رای های پستی که اکثرا به نفع بایدن داره شمرده میشه و آمار بایدن میره بالا داره میگه ا کجا اومده و... تقلب شده و...
بعد میگه اون ایالت هایی که من جلو هستم الان رای شماری رو متوقف کنید که من برنده بشم چون غیرقانونیه از این به بعد رای بشمارید برخلاف قانون صریح آمریکا که تا اخرین رای باید شمرده بشه . ولی آقای ترامپ خیلی جدی میگه متوقف کنید تا من برنده بشم
بعد در اون ایالت های که عقبه میگه رای ها رو بازشماری کنید شاید فرجی حاصل بشه و دوباره بیفته جلو . و جالب هم اینجاست علیرغم اینکه کاملا مطمئنه که انتخابات در صحت کامل داره انجام میشه میاد جلوی دوربین و این حرفا رو با اعتماد به نفس کامل میگه ، ینی در این حد آدم وقیح وجود نداشته در کل رئیس جمهور های آمریکا
حالا دیگه همه میدونن تمام تصمیمات دیگه و نظرهای دیگه و کار های دیگه ش تو این چند سال مث همین رفتارش تو انتخابات حقه بازی بوده
سخنرانی کم سابقه؟؟!!!!! طرف از صبح تا شب همین حرفا رو میزنه و از قبل انتخابات گفته بود اگه نبره تقلب شده بود. اینقدر ذوق نکنید.
آب رو بریز جایی که سوخته
ترامپ گفته برنده قطعی با آرای بالا منم
و مکرو و مکرالله والله خیر الماکرین
این همه ساله داریم داد میزنیم مرگ بر آمریکا, همینه دیگه, مرگ بر این سیاست کثیف آمریکا که خودشون فاسد هستن و ادعای کدخدایی می کنن
یه آشوب فراگیر آمریکا را فرا خواهد گرفت

نفوذ و دخالت حزب کمونیست چین و حمایت از جو بایدن
که خیلی لابی قوی داره باعث رای آوردن بایدن با تقلب شده


اینا همش برنامه حزب کمونیست چین برای زمین زدن آمریکا

خواهیم دید چی میشه 4
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
چرت نگو وقتی اطلاعات درستی نداری
ترامپ خیلی شبیه موسوی حرف میزند که می گفت من فرزند آذربایجان و داماد لرستان هستم چطور اینجا رای من کمتر از محمود شده.الان که ما از بیرون داریم انتخابات آمریکا نگاه می کنیم می بینیم چقدر این حرف ها احمقانه هستش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
کروبی یک ساعت خوابید رای را باخت ....
چطور دفعه قبل که تو انتخاب شدی فاسد نبود
دمکراسی یعنی همین،ترامپ در حال حاضر رئیس جمهور هست،اما کسی گوشش به اراجیف اون بدهکار نیست.با دقت در حال شمردن رای هستند
سرطان حنجره عاقبت تمامی روابط ایران و آمریکارو تغییر خواهد داد!
امیدوارم آنچه در فتنه ۸۸ بر سر ملت ایران آوردید، خداوند روزی تان قرار دهد...
وقتش رسیده که مسئولین ما بجا و به موقع عمل کنند
ترامپ با همه نادانی هایش چیزی هایی داشت که بتوان استفاده کرد و کشور را بجلو برد
لحظه های خوب کم تکرا ر می‌شود
واقعاً احمدی نژادی هست برای خودش!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
منظورت موسوی بود دیگه..‌
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
14:6
بیشترین شباهت را از لحاظ شخصیتی،سطح فرهنگ،ادبیات و منش دیکتاتوری با احمدی نژاد دارد
روی کمونیستی ترامپ رو شد با این سخنرانی
من از ترامپ بیزارم اما انصافا تو انتخابات تقلب کردند و حاکمیت پنهان آمریکا ترجیح داد شخص دیگری رئیس جمهور شود. به هر حال ترامپ رو با همه خوش خدمتی هاش مثل دستمالی استفاده شده دور انداختند.
آقا همگی دست به دعا بردارید انتخابات آمریکا به خوبی و خوشی تموم بشه حالا هر کی میخواد برنده شه، اگه سر انتخابات آمریکا اختلاف و دعوا و... بشه بیشترین دودش میره تو چشم مردم ایران.
اونوقت باید ۲۴ساعته از تمام شبکه های صدا و سیما ببینیم و بشنویم که دیدید مسئولین ما خوب بودن و این شما مردم بودید که بد بودید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
جناب اقای یاسر ..راستی از ارودگاه البانی چه خبرا؟ اونجا خوب داری اراجیف میگی ها ؟
روش تقلب دموکرات ها از روش های تقلب در یک کشور وابسته به روسیه در خاورمیانه الگو برداری شده است و مرده ها هم به نفع بایدن رای داده اند!!! خوشبختانه در آمریکا نظام دادرسی مستقل وجود دارد و ترامپ اسناد بی شمار تقلب دموکرات ها را ارائه خواهد کرد که در دادگاه بررسی خواهند شد و بایدن به جای کاخ ریاست جمهوری روانه زندان خواهد شد.دموکرات ها سابقه تقلب در انتخابات آمریکا را دوبار در کارنامه دارند. پس ساندیس خوران سیابری خیلی خوشحال و ذوق زده نباشند چون آمریکا قانون دارد
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
وقتی از سیستم رای گیری آنجا اطلاع درستی نداری،خموشی بهترین گزینه است
مثه دلال‌های ارز و سکه ایرانیه،تا اوضاع به نفعشه،همه چی قانونیه،تا داره میبازه،همه چی را به هم میریزه،آه کارگرهای ایرانی که با وضع تحریم‌های دوران تو ،زندگیشون هر روز سخت تر شد،دامنتو گرفت،بازی تمام شد قمارباز .
ترامپ داره همون کاری را میکنه که موسوی و کروبی سال ۸۸ تو ایران کردنند. ادعای پیروزی قبل از شمارش آرا و ادعای تقلب در صورت باخت. آشنا نیست واستون!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
دقیقا سال 88 رو به یادم میاره
ادعای دروغین
پس شما هم سال ۲۰۱۶ با تقلب پیروز شدی حتما
درود بر تو
کل سیستم انتخاباتی فاسد ولی یکی از ایالت هایی که خودش برده فساد و تقلب توشون اتفاق نیفتاده !!!!
ترامپ برنده واقعیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
پیشاپیش به کلیه عزیزان حامی ترامپ تسلیت
امیدواریم غم آخرشون باشه
جالبه وقتی چهارسال پیش به کاخ سفید راه پیدا کردند با تقلب سیستم انتخاباتی آمریکا خوب بود اما الان که دارد این دلقک قمارباز را به زباله دان تاریخ می فرستد بد شد!
کل سیستم انتخاباتی امریکا فاسد است
حالا که بایدن داره پیروز میشه و ضربان قلب برجام که الان باباطری کارمیکنه ! کمی بیشترخواهدشد بیایید برای تشخیص بهتر هیستوری برجام آنرا به «اوبامابرجام» و « بایدن برجام» تقسیم کنیم وهمینطور برای تشخیص بهتر دستاوردهای برجام ناچاریم «پسا اوباما برجام »و «پسا بایدن برجام» داشته باشیم !!! ملاقاتهای ژنو هم انشاالله بزودی دوباره به جریان میافته البته من پیشنهادمیکنم برای یکنواخت نشدن اینبار محل جلسات جای دیگه ای برگزار بشه مثلا پاریس یا وین یا برلین
سال 88 ماهم گرفتار یه مجنونی مثل این شده بودیم. یکی نیست بگه برو شرت رو کم کن دیگه دنیا حالش بهم میخوره ازت. برو راحت شیم از این صورت و موی زنگ زدت
اگه این حزب جمهوری رو آمریکاییها نداشتند، دموکراتها کشورشون رو فاسد از کشورهای کمونیستی میکردن.
شاید راست میگه حالا ببینید
مشکل شما امریکایی ها اینه که شورای نگهبان ندارین. #جدی عرض شد. شوخی نمیکنم :)
باسقوط دلار سقوط بورس نورچشمی هم شدت بیشتری خواهد یافت پیش بسوی کانال ۵۰۰ هزار واحدی (:
ترامپ یه فیلمی رو شروع کرده که نویسنده وکارگردانش خودشه. تمام کشورها رو داره بازی میده. این فیلم تبدیل به سریال شده همه رو داره بازی میده این کله زرد آخر فیلمش به نفع خودش تموم میشه.
شفاف تر از انتخابات آمریکا نداریم تمام مردم دنیا می توانند حتی به جزئیات رای تک تک مناطق هر ایالت دسترسی داشته باشند قطعا چنین حکومتی شیطان بزرگ نیست فقط برخی کارهاش اشتباهه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل