بازدید 9928

ارائه تاییدیه تحصیلی الکترونیکی شد

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ارائه تاییدیه تحصیلی صرفا به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۳۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵ 05 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمد خندان اظهار کرد: به منظور تسهیل در ارائه خدمات الکترونیکی، کاهش تردد و مراجعات حضوری، افزایش رضایت‌مندی مراجعان، ارائه تاییدیه تحصیلی صرفا به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه این ثبت‌نام از طریق سامانه تاییدیه تحصیلی انجام می‌شود، بیان کرد: نشانی این سایت http://emt.medu.ir است.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان برای صدور تاییدیه تحصیلی صرفا از طریق سایت مذکور اقدام به ثبت درخواست کنند، اضافه کرد: پس از واریز هزینه ثبت‌نام به مبلغ ۲۳ هزار ریال (صرفا از طریق درگاه الکترونیکی) کد رهگیری دریافت و آن را چاپ کنند.

خندان با بیان اینکه در حال حاضر امکان ثبت تاییدیه تحصیلی برای ارائه به همه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و دفاتر دارالترجمه رسمی قوه قضائیه امکان‌پذیر است، ادامه داد: صدور تاییدیه تحصیلی به سایر مراکز متعاقبا اعلام خواهد شد.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: در موارد مذکور دفاتر پیشخوان دولت، هیچ گونه نقش و دخالتی نداشته و پرداخت غیر از مبلغ مذکور فاقد وجاهت قانونی است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر