نبض خبر؛

لحظه به لحظه حمله تروریستی در وین

کد خبر: ۱۰۱۲۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۸ 03 November 2020
تعداد بازدید : 30548
بازدید 28233
۲
تیراندازی‌های متعدد در وین به ویژه در میدان «اشودن» (میدان سوئدی‌ها) در مرکز وین، پایتخت اتریش حوالی ساعت 8 شب دوشنبه 13 آبان شماری کشته و زخمی را در پی داشت که در میان کشته شدگان، یکی از مهاجمان نیز حضور دارد. کنیسه اصلی وین و یک مرکز دیگر یهودیان در نزدیکی محل این حمله قرار دارند، اما هنوز مشخص نیست که آیا این مراکز یهودی هدف مهاجمان بوده‌اند یا نه. جامعه یهودیان اتریش اعلام کرد که این کنیسه در هنگام حمله بسته بوده و در این حمله به هیچ یک از اعضای جامعه یهودیان آسیبی نرسیده است. پلیس از مردم خواسته است از نزدیک شدن به محل رویداد بپرهیزند و ویدیوهای مربوط به حضور پلیس را نیز در شبکه‌های اجتماعی همرسان نکنند، چون بیم آن می‌رود که مهاجمان با استفاده از این ویدیوها با سهولت بیشتری بگریزند. با این حال تصاویر وسیعی از قبل و حین این حمله تروریستی توسط کاربران منتشر شده که سیر وقایع و همچنین لحظات حمله به برخی قربانیان را نشان می‌دهد. «تابناک» سیر این رویداد را متکی بر این تصاویر به صورت لحظه به لحظه روایت کرده است. این تصاویر را با این توضیح می‌بینید که ممکن است برای اشخاص زیر 18 سال و بیماران قلبی مناسب نباشد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
متاسفانه افراط گرایی در سراسر دنیا آثار بسیار بدی داشته است و خشونت های افراط گرایان، تا مرز کشتار و از بین بردن انسان ها پیش می رود، مبارزه جدی با این وحشی گری ها وظیفه ی دولت هاست چرا که هر کجا اندکی آزادی عمل پیدا کرده اند، حتی تشکیل دولت های تروریستی مثل داعش، را به دنبال داشته اند. تروریست ها در سراسر دنیا باید شدیدا، مجازات و محدود شوند، زیرا منطق نمی دانند
از یک طرف انتخابات آمریکا از یک طرف تخریب وسیع خانه های فلسطینی ها از یک طرف طرح الحاق کرانه باختری به اسرائیل و ... ناگهان کاریکاتور توهین به پیامبر و رها شدن افراطی هایی که سالها تحت نظر پلیس بودن و افراطی گریشون کاملا ثابت شده بوده!!!

کاملا مشخصه که این اتفاقات از کجا سرچشمه میگیره.