بازدید 18916

سفر به مازندران ممنوع شد

سفر به مازندران ممنوع شدبا موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت کشور، سفر مسافران غیربومی به مازندران ممنوع شد.
کد خبر: ۱۰۱۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴ 02 November 2020


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،‌ در پی اعتراض مجمع نمایندگان مازندران نسبت به عدم گنجاندن نام این استان در فهرست استان‌های دارای محدودیت سفر، ‌ با موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت کشور این مصوبه اصلاح شد و طرح ممنوعیت سفر به مازندران از ظهر امروز اجرایی می‌شود.

‌براساس اعلام مسئولان وزارت کشور از ظهر امروز دوشنبه 12 آبان نیروی انتظامی از عزیمت خودرو‌های دارای پلاک غیربومی به مازندران جلوگیری می‌کنند.

با توجه به اینکه بسیاری از شهرهای مازندران، نظیر رامسر همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، ولی مسئولان ملی، همچنان این استان را از لیست ممنوعیت تردد در روزهای پایانی هفته جاری حذف کردند. اگرچه به باور مسئولان ستاد ملی کرونا، وضعیت شیوع کرونا در مازندران و گیلان کمتر از سایر شهرهای دیگر ایران بوده ولی متاسفانه عروس شهرهای ایران رامسر و شهرهای اطراف نظیر تنکابن، چالوس، محمودآباد و آمل در وضعیت قرمز و نارنجی از حیث شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

بار دیگر تعطیلات پایان هفته و بین‌التعطیلین فرارسیده و دولت با بی تدبیری دیگر با اعلام زمان خروج و ورود مسافران به تهران و شهرهای دیگر کشور، زنگ خطر شیوع مجدد کرونا در استان‌های همجوار نظیر مازندران و گیلان را به صدا درآورده است.

اگرچه این روزها به دلیل رعایت مردم به فاصله‌گذاری اجتماعی، شیوع کرونا در مراکز درمانی استان روند کاهشی داشته ولی به نظر می‌رسد امشب و فردا جاده‌های مازندران با ورود مسافرانی که تشخیص نمی‌دهند در شرایط کرونایی به مازندران سفر نکنند، پر و انبوه خواهد شد و بار دیگر زنگ خطر شیوع ویروس منحوس کرونا در این مناطق نواخته شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۱
عجب رکبی زدن به ملت.همه گذاشته بودن عصر یا فردا صبح را بیفتن به سمت شمال.
روحانی خودش رو قرنطینه کرده و خداروشکر نه غم اجاره خانه دارد نه گوشت و مرغ و تخم مرغ و ....
خدایا ایشون رو در آن دنیا با توجه به دعاهای این مردم مظلوم ...
هوش مهار اپیدمی را ندارند. موضوعات بی اهمیت را در صدر قرار می دهند. فلان رئیس عالی بجای "مدیریت بهینه" ارگان تحت امرش، مشغول فرافکنی و انتقاد از دیگران است. و کرونا در تجمعات پیش می تازد. برای حل مشکل، اول باید مشکل را دید: امروز، در فضای بسته و سر پوشیده میدان میوه و تره بار شهرداری تهران، صف پر ازدحام چند لایه خرید مرغ تنظیم بازاری تشکل شده بود! و یا در یک مسجد، برای درگذشته ای (احتمالا مبتلا به کووید19) مجلس ترحیم گرفته بودند!
پس گيلان چي نمايندگان خوابند؟!!!
مسخر کردن همه رو . بیشتر سفر ها به مازندران و گیلانه بعد اسم این دو استان تو لیست نیست .
چقدر زود اعلام کردن ها ها ها
من که باور نمیکنم شما مسئولین بتوانید از مدیریت این دستور بر بیایید...
دانشگاه ازاد مازندران در تمتم واحده ساعت کاری خود را از 14 به 15 افزایش داد
همه اوهایی که می خواستند برند شمال از دیروز و دیشب رفتند. دیگه کجا رو بستید؟
فقط پشه های تهران نتونستند برن شمال!
کار از بی تدبیری گذشته . . .
با این اوضاع گرانی،خیلی ها احساس می کنن،چیزی برای از دست دادن ندارن،فقط میخوان برن،حالا هر جهنمی شده.من بازنشسته که تا چهارماه پیش می تونستم برای دووعده گوشت قرمز یا مرغ بخرم،امروز مجبور شدم سویای کیلویی ۲۰هزار تومن بخرم.حالا بگن برای پیشگیری از کرونا ،پروتیین بخورید،با کدوم پول؟؟؟
چه عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

واقعا یادتون اومد مازندران واجبه ؟؟؟؟؟ یکمی دیر نشده راستی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار