بازدید 10065
۲

ترکیه پیشنهاد کمک رژیم صهیونیستی را رد کرد

مقامات ترکیه پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای امدادرسانی به زلزله زدگان این کشور را رد کردند. ترکیه پیشنهاد کمک رژیم صهیونیستی را رد کرد
کد خبر: ۱۰۱۲۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ 01 November 2020


به گزارش تابناک به نقل از القدس العربی، بنا به نوشته یک رسانه صهیونیست، ترکیه پیشنهاد کمک به زلزله زدگان از سوی رژیم صهیونیستی را نپذیرفت.

روزنامه یدیعوت آحارونوت روز شنبه در گزارشی اعلام کرد وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به نیرو‌های تحت فرمان خود در ارتش دستور آماده باش برای ارائه کمک‌های فوری را صادر کرد. همچنین وابسته نظامی رژیم صهیونیستی مستقر در ترکیه آمادگی این رژیم برای ارائه کمک‌های اضطراری را به مقامات ترکیه ابلاغ کرد، اما مقامات آنکارا از پذیرش پیشنهاد کمک آن‌ها امتناع کردند.

بنا به نوشته این روزنامه صهیونیست، ترکیه به رژیم صهیونیستی و کشور‌هایی که پیشنهاد کمک به زلزله زدگان ترکیه را ارائه دادند، اعلام کرد نیرو‌های داخلی مسئولیت امدادرسانی به مردم را عهده دار هستند.

مرکز حوادث غیرمترقبه ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد شمار تلفات زمین لرزه‌ مهیبی که روز جمعه شهر ازمیر را لرزاند به ۴۳ نفر رسید و ۸۹۶ نفر نیز زخمی شدند. عملیات امداد و نجات برای پیدا کردن بازماندگان احتمالی زلزله ترکیه همچنان ادامه دارد.

زمین‌لرزه روز جمعه ترکیه که بزرگی آن شش و هفت دهم ریشتر بود، سواحل دریای اژه ترکیه و شمال جزیره ساموس یونان را لرزاند. در شهر‌های استانبول و آتن نیز این زلزله احساس شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
عوضش قره باغ با همند. اينا ميدونن با اذهان چطوري بازي كنند
ترکیه کلا کمکهای بین المللی را قبول نکرده . پریروز اعلام آمادگی ایران رو هم رد کرد . تیتر هایتان هم سیاسی است .
اگر نمیدانید پس خدمتتان میگویم که ترکیه علاوه بر روابط بسیار خوب تجاری با اسرائیل در خصوص جنگ افزار هم با این رژیم همکاری نزدیکی دارد و در آخر ترکیه عضو ناتو است .
پس از هر صورتی نگاه کنید خیلی خیلی روابط بهتری با کشورهای دیگر دارد تا با ایران
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار