بازدید 45970
۵
بسته ویدیویی «تابناک»

داستان پشت پرده ثروت ترامپ / مقایسه قدرت گرفتن ترامپ و هیتلر! / ده چیزی که مهاجران در آمریکا خلق کردند / ویکی لیکس با سی آی ای چه کرد؟

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۰۱۲۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳ 30 October 2020

داستان پشت پرده ثروت ترامپ

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فراگرفت.

خباثت تاریخی دونالد ترامپ!

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با شیوه های عجیب و خباثت خاصی به موقعیت کنونی اش دست یافته است. در این مستند به پشت صحنه زندگی ترامپ از روابط مالی اش در قمار، ساخت و ساز و ورزش پرداخته می شود. همچنین مفصل به روابط غیراخلاقی بسیار وسیع ترامپ نیز پرداخته شده که «تابناک» از انتشار این بخش ها صرف نظر کرد. خودشیفته بودن، لاف زدن، علاقه مفرط به در مرکز توجه بودن، برخی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی ترامپ محسوب می شود. برای آنکه درک کنید چه شخص خطرناکی به چمدان اتمی آمریکا و خزانه ایالات متحده دسترسی دارد، تماشای این مستند را با زیرنویس فارسی در «تابناک» از دست ندهید.

 


داستان پشت پرده ثروت ترامپ

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، پیش از آنکه پایش به کاخ سفید برسد، یک سرمایه دار شناخته شده بود؛ ویژگی که کمتر رئیس جمهوری در ایالات متحده به این برجستگی داشت. ویدیویی درباره مسیر میلیاردر شدن ترامپ را با زیرنویس فارسی در «تابناک» می‌بینید.

 

مقایسه قدرت گرفتن ترامپ و هیتلر!

راشا تودی با ران روزنبام نویسنده کتاب «هيتلر: جست و جوي ريشه هاي شرارت» گفت و گو کرده و راجع به تشابه دونالد ترامپ با آدولف هیتلر و تحلیل واکنش رسانه ای مشابه در روند رسیدن این دو به قدرت صحبت کرده است. او می گوید فکر نمی کند ترامپ ایدئولوژی داشته باشد، از نظر او ترامپ یک دلقک شرور است؛ یک احمق که می تواند با موسسات و ارزشهای آمریکایی آسیب شدید برساند. گزارش ویدئویی وجود دارد که رهبر نئو نازی های آمریکا ریچارد اسپنسر سخنرانی اش را با درود بر ترامپ شروع کرد که حضار از سخنان او با سلام نازی استقبال می کنند. این گزارش را با زیرنویس فارسی در «تابناک» می بینید.

 

ده چیزی که مهاجران در آمریکا خلق کردند

آمریکا و استرالیا به عنوان آخرین خشکی های بزرگ کشور شده توسط بشریت، بر روی دوش مهاجران رشد کرده و به همین دلیل مهاجرپذیری به ویژه در آمریکا، امری مرسوم در تمامی دوران بوده است. بسیاری از دستاوردهای بزرگ که در آمریکا کشف و ثبت شده، توسط همین مهاجران کشف یا خلق شده است. با ده مورد از دستاوردهای مهاجران در آمریکا در ویدیویی با زیرنویس فارسی در «تابناک» آشنا شوید.

 


ویکی لیکس با سی آی ای چه کرد؟

جان کریاکو مامور سابق سیا که به علت فاش کردن برنامه های غیر قانونی سیا برای شکنجه به زندان افتاد، می گوید که سیا دیگر غیر قابل شناخت شده است؛ در مقایسه با سیا که ده سال پیش وجود داشت. الان دیگر یک سازمان اطلاعاتی نیست بلکه یک سازمان شبه نظامی و نظامی سایبری است. او می گوید سیا می تواند از هک کردن خودروها برای ترور و قتل استفاده کند. جیمز بمفورد که اولین کسی بود که ماهیت ان اس اِی را فاش ساخت، می گوید خیلی از مردم فکر می کنند که با رمزگذاری سرتاسری می توانند از اطلاعات خود محافظت کنند، در حالی که بدافزار اگر وارد گوشی یا کامپیوتر شما شود، می تواند از کیبورد شما هم اطلاعات را بدزدد و نیازی به رمزگشایی ندارد. جیمز بمفورد می گوید سیا از سایبر در عملیات مخفی استفاده می کند و ان اس اِی برای شنود تمام مکالمات و فرماندهی سایبری برای مواقع جنگ است، به همین دلیل از سیا در پروژه استاکس نت علیه ایران استفاده شد. او می گوید، سیا اکنون با پهپادها در عراق و یمن و غیره در حال جاسوسی است، اگر این نزاع ها تمام شود، این پهپادها به آمریکا بازگشته و سازمان ها با اعمال قانون از آنان علیه مردم آمریکا استفاده خواهند کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵
فقط احمدی نژاد، فقط حسن دکتر، فقط شماها خوبین.
تحلیل های شما یک جانبه پر از غرض ورزی های شخصی است.
تابناک !
لطفا چند مقاله در باره پشت پرده ثروت مدیران و اطرافیان کشور خودمان کار کنید.
فعلا که آمریکا را به بهترین اوضاع اقتصادی اش رسانده
و بدون جنگ هم دارد دنیا را بخوبی اداره میکند
یعنی نمی دونید وقتی توی یک صفحه چند تا فیلم اتوپلی میذارید چه اتفاقی میفته؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر