بازدید 5031

برای فیروز کریمی در لیگ برتر و لیگ یک مشتری نیست؟

پرسش اهالی فوتبال اینجاست که آیا برای آقا فیروز در لیگ های دسته اول و لیگ برتر مشتری نیست؟ به نظر می رسد جوانگرایی تیم های مختلف برای برخورداری از توان فعالیت آنها و همچنین پرداخت ارقام کمتر موجب حذف امثال مجید جلالی و فیروز کریمی شده است
کد خبر: ۱۰۱۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴ 30 October 2020

آخرین حضور فیروز کریمی در لیگ برتر به هفته‌های پایانی لیگ هجدهم بازمی‌گردد که در نفت مسجدسلیمان جانشین علیرضا مرزبان شد و در پایان به هر ترتیبی که بود موفق به حفظ تیم شد.

به گزارش تابناک ورزشی، این مربی با تجربه که آخرین قهرمانی فوتبال ایران در آسیا نیز سال‌ها است که با نام او و پاس تهران گره خورده، سپس به دسته دوم فوتبال ایران رفت و هدایت اترک بجنورد را در اختیار گرفت، ولی پایان خوبی در این تیم نداشت و در جدول ۱۴ تیمی مسابقات یازدهم شد.

فیروز کریمی حالا هدایت تیم فوتبال شمس آذر قزوین که پیش‌تر با نام کاسپین به فعالیت می‌پرداخت را در دسته دوم برعهده گرفته و باید دید در دومین حضور پیاپی در لیگ دسته دوم آیا توان رساندن این تیم را به لیگ یک دارد یا خیر. پرسش اهالی فوتبال اینجاست که آیا برای آقا فیروز در لیگ های دسته اول و لیگ برتر مشتری نیست؟ به نظر می رسد جوانگرایی تیم های مختلف برای برخورداری از توان فعالیت آنها و همچنین پرداخت ارقام کمتر موجب حذف امثال مجید جلالی و فیروز کریمی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها