بازدید 4668
۱

۳ هزار دلار تقلبی در تهران کشف شد

کد خبر: ۱۰۱۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 29 October 2020

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۳ فروشنده دلار‌های تقلبی و کشف ۳ هزار دلار تقلبی خبر داد.

به گزارش میزان، سید علی شریفی رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران اظهار داشت: بیست و نهم شهریور ماه گزارشی از سوی شهروندان با موضوع فروش دلار‌های تقلبی در میدان تجریش به پلیس آگاهی تهران اعلام شد و تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه یکم پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه پلیسی نشان از صحت خبر دریافتی داشت و کارآگاهان موفق شدند فردی به نام " هوشنگ " را دستگیر و در بازرسی‌های بدنی از وی ۲ هزار قطعه دلار تقلبی کشف کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: با انتقال هوشنگ به پلیس آگاهی متهم در بازجویی‌های اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار کرد، مدتی است دلار‌های تقلبی را از دو مسئول یک شرکت بازرگانی در حوالی بلوار کشاورز می‌خرد و با قیمتی پایین‌تر از قیمت واقعی می‌فروشد.

وی با بیان اینکه پس از شناسایی شرکت بازرگانی با هماهنگی‌های قضائی هر دو مسئول شرکت در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند، افزود: در بازرسی از داخل گاوصندوق شرکت یک هزار قطعه دلار تقلبی کشف شد.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی گفت: با دستگیری نفرات اصلی این باند مشخص شد که دلار‌ها تقلبی بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شده و قرار بوده با قیمت بسیار پایینی از طریق واسطه‌ها فروخته شود.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی ابراز داشت: متهمان برای تکمیل تحقیقات پلیسی دراختیار این پایگاه قرار دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دلار تقلبی که خوبه نوزیع بشه لااقل قیمت دلار میاد پایین
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان