بازدید 8470

پذیرش دانش پژوه در دوره‌های MBA و DBA

افراد در طی این دوره، با تدوین و اجرای استراتژی، مدیریت اثربخش منابع انسانی، فنون ارتباطات و مذاکره، نظریه‌های مالی و سرمایه‌گذاری، مباحث رفتار سازمانی، اصول بازاریابی و فروش و همه دانستنی‌هایی آشنا می‌شوند که در مدیریت موفق مجموعه‌های انسانی بدان نیاز است
کد خبر: ۱۰۱۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 29 October 2020

پذیرش دانش پژوه در دوره‌های MBA و DBA

موسسه آموزش عالی آزاد بهار اولین مرکز تخصصی MBA و DBA در ایران برگزار می کند:

156مین دوره MBA ‌‌و گرایش های تخصصی

‌‌‌‌‌‌72مین دوره DBA ‌‌و گرایش های تخصصی

‌‌‌‌‌‌3مین دوره post DBA‌‌

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های فوق و ثبت نام می توانید به سایت موسسه بهار به نشانی www.bahar.ac.ir مراجعه یا با شماره ۸۸۷۳۰۱۸۴ تماس حاصل نمایید.

 دوره های MBA در موسسه بهار

MBA مخفف عبارت  Master of Business Administrationبه معنی مهارت در مدیریت کسب‌وکار است؛ اما در اصطلاح، معنای وسیع‌تری دارد؛ دوره‌ای آموزشی و کاربردی است که مجموعه گسترده‌ای از دانش‌ها و مهارت‌های فردی و سازمانی را برای مدیرت سازمان‌ها و پیشبرد کسب‌وکار در نظر می‌گیرد.

این دوره شاید شناخته‌شده‌ترین دوره تحصیلات تکمیلی در دنیاست که حاوی برنامه‌ای حرفه‌ای برای افرادیست که به کارآفرینی، کسب‌وکار، تجارت یا مدیریت مشغول‌اند.

هدف اصلی آن توانمندسازی هرچه بیشتر افراد برای سمت‌ها و شغل‌های پرمسئولیت، به‌ویژه شغل های مدیریتی است.

این درست است که دانش‌آموخته‌ی این رشته به توانایی‌های مدیریتی مجهز شده، اما از این توانایی می‌توان در تمام عرصه‌های غیرمدیریتی بهره برد و آشکارا، هر فرد، در هر موقعیتی این امکان را دارد که از مهارت‌های خود برای افزایش بهره‌وری کار، بهبود سبک زندگی و تغییر نگرش‌های ذهنی خویش استفاده کند.

افراد در طی این دوره، با تدوین و اجرای استراتژی، مدیریت اثربخش منابع انسانی، فنون ارتباطات و مذاکره، نظریه‌های مالی و سرمایه‌گذاری، مباحث رفتار سازمانی، اصول بازاریابی و فروش و همه دانستنی‌هایی آشنا می‌شوند که در مدیریت موفق مجموعه‌های انسانی بدان نیاز است

 دوره های DBA در موسسه بهار

مدیران موفق دنیای امروز, رمز پیروزی سازمان خود را بهره‌مندی از انسان‌های فرهیخته می‌دانند.

دوره های DBA بهار، با ساختاری کاربردی، در تلاش است تا موضوعات و مسائل دنیای کسب و کار را با دانش و مهارت روز مدیریتی ترکیب کند، به طوری که افراد قادر شوند در مدت زمانی کوتاه، برای خود و سازمانی که در آن مشغول به فعالیت هستند تاثیرات مثبتی به همراه بیاورند.

ضرورت برگزاری این دوره را می‌توان در دو طیف فردی و اجتماعی قرار داد. ضرورت‌های فردی شامل رسیدن به پیشرفت‌های شغلی از طریق ارتقاء مهارت‌های مدیریتی در گرایش‌های مختلف است و که منجر به اخذ تصمیم‌های استراتژیک مدیریتی می‌شود. بنابراین از طریق این دوره می‌توان ضمن پیشرفت در جایگاه شغلی به موقعیت‌های شغلی برتر در زمینه‌های مدیریتی خاص دست یافت. اما ضرورت‌های گروهی و اجتماعی برگزاری این دوره نیز شامل بهره‌مندی سازمان‌ها از نیروهای انسانی مدیریتی در سطوح ارشد سازمانی می‌شود. نیاز سازمان‌ها به مدیرانی دارای دانش تخصصی و مهارت کاربردی در کسب و کار و فعالیت در شرایط کنونی اقتصاد و شرایط رقابتی در بازار‌های سرمایه در دنیا بیش از پیش است.

دوره post DBA در موسسه بهار

در نظام آموزشی کشور بالاخص موسسات آموزش عالی آزاد، همواره بالنده سازی و  توانمند ساختن مدیران کسب و کار به عنوان راهبران و مشاوران پیشرو در سازمان های امروز کشور امری ضروری و حیاتی بوده است.

در حال حاضر پیشرفت تکنولوژی و پویایی فضای کسب و کار با شتابی رو به رو شده است که نیاز به آموزش در دنیای مدیریت اهمیتی بیش از پیش یافته، و به نظر می رسد پارادایم های علمی حوزه مدیریت در دانشگاه ها پاسخ جامع و مانعی برای نیاز های صاحبان کسب و کار کشور، نبوده است.

با توجه به استقبال روز افزون صاحبان صنایع، مدیران دولتی و کسب و کارهای خصوصی از دوره های کاربردی  MBA و  DBA می توان این طور برداشت کرد که این دوره ها پاسخ خوبی برای نیاز مدیران کشور بوده است؛ فلذا موسسه آموزش عالی آزاد بهار در راستای تحقیق و توسعه دوره های جدید مدیریت و با هدف به روز بودن محتوای آموزشی دوره های  Post DBA را طراحی و اجرا نموده است .

مدیران در این سطح به دنبال جنبه های علمی و عملی مدیریت در کنار هم گرد آمده و مشتاق به مواجهه با نگرش های نوین مدیریتی، کلان روند ها و چالش های پیش روی کسب و کارهای داخلی کشور و بازار بین المللی هستند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی