بازدید 43352

ارمنستان با فرانسه و ماکرون ابراز همبستگی کرد

وزارت خارجه ارمنستان در ماجرای اسلام‌ستیزی در فرانسه و حمایت پاریس از آن، با «امانوئل ماکرون» و فرانسه ابراز همبستگی کامل کرد.
کد خبر: ۱۰۱۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵ 28 October 2020

به گزارش  تابناک به نقل از فارس، در پی اسلام‌ستیزی در فرانسه و اهانت به ساحت پیامبر(ص) و برانگیخته شدن خشم مردم کشورهای مسلمان و محکوم شدن این اقدامات در کشورهای اسلامی، ارمنستان با فرانسه و «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور این کشور ابراز همبستگی کامل کرد.

به گزارش «رادیو جمهوری ارمنستان»، وزارت خارجه ارمنستان در پیامی توییتری ضمن اعلام همبستگی، مدعی شد: اظهارات توهین‌آمیز، حمایت از تروریسم، استفاده ابزاری از مسائل مذهبی برای تحریک نفرت، در دنیای متمدن جایی ندارد.

اخیراً اقدام «ساموئل پتی»، یک معلم تاریخ فرانسوی در نشان دادن کاریکاتورهای موهن از پیامبر (ص) و کشته شدن او به دست یک چچنی، بازتاب گسترده‌ای در فرانسه داشته است.

بعد از این حادثه، کاریکاتور‌های موهن از پیامبر (ص) در خیابان‌های پاریس، پایتخت فرانسه پخش و به صورت پروژکتوری در سطح شهر به نمایش گذاشته شدند.

ماکرون نیز طی سخنانی از اظهارات موهن علیه پیامبر اسلام (ص) حمایت کرد و آن را با عنوان «آزادی بیان» توجیه کرد، این اقدامات خشم جوامع اسلامی را برانگیخت.

مقامات بسیاری از کشورها از جمله رئیس‌جمهور ترکیه و نخست‌وزیر پاکستان هم به موضع اسلام‌ستیزانه رئیس‌جمهور فرانسه پاسخ دادند.

وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز در اعتراض به اصرار مقامات فرانسوی به حمایت از انتشار کاریکاتورهای اهانت آمیز به ساحت پیامبر اکرم (ص)، «فلوران ایدالو» کاردار موقت سفارت فرانسه در تهران را در غیاب سفیر این کشور فراخوانده و ضمن محکوم کردن اقدامات غیر قابل قبول مقامات فرانسوی که موجب جریحه‌دار شدن احساسات میلیون‌ها مسلمان در اروپا و جهان شده، تاکید کرد: هر گونه اهانت و بی‌احترامی به پیامبر اسلام (ص) و ارزش‌های ناب اسلام از سوی هر فرد و در هر مقامی به شدت محکوم و مردود است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۹۰
انتشار یافته: ۱۵
هی بیایید از ارمنستان کودک کش و جنایتکار در جنگ قره باغ حمایت کنید ارمنستان قبلا هم موقع شهادت سردار دلها سردار سلیمانی به ترامپ تبریک گفته بود
قابل توجه حامی اشغالگر؛ این غاصب مساجد اشغالی قره باغ را به محل نگهداری خوک تبدیل کرده اند
سر یه بی گناه رو بریدین روتونم زیاده؟
وقتی ما از باکو حمایت کنیم نتیجه جز این نخواهد بود.
دقیقا ذات نژاد پرست ارمنیها خودش رو نشون داد، هرگز از ارمنستان و روسیه و چین برای ایران آبی گرم نخواهد شد.
هنوز هم عده ای روشون میشه از ارمنستان اشغالگر حمایت کنن؟
جهت اطلاع وزارت خارجه و آقای طریف
چشم هم وطن هايي كه از ارمنستان طرفداري مي كنند روشن حالا هي كاماز هاي روسي به ارمنستان ارسال كنيد.در تعجبم از اين همه حماقت در سياست خارجي و داخلي نظام!
مرگ بر فرانسه
ننگ بر تمام مسلمانان که ارمنستان را اسلام ستیز معرفی نمی کنند .ننگ بر نخبه نمایان مسلمان که با توجیه های حاشیه ای و فریب افکار ساده لوحان، نگرانی خود را نسبت به بیانیه حمایتی ائمه جمعه آذربایجان از "قره باغ خاک اسلام است" بیان کردند اما در مورد بیانیه حمایتی ارمنستان پیرامون توهین مکرون به پیامبر اسلام سکوت کرده اند. ننگ بر ۳۲سال توجیه این رژیم اسلام ستیز و اشغالگر. در پست وزارت امور خارجه ارمنستان آمده است :حمایت کامل ما را از فرانسه و امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه اعلام می کینم. بیانات توهین آمیز ، حمایت از تروریسم و ​​استفاده از مسائل مذهبی برای ایجاد نفرت در دنیای متمدن جایی ندارد .
خجالت برای طرفدارهای ارمنستان
تابناک جان نظر مسئولین را در مورد ارمنستان جویا شوید
این ارمنستان اذری های مسلمان را در خوی و سلماس و ارومیه فقط بخاطر مسلمان بودن قتل عام کردند اگر ارتش عثمانی نبود ارامنه با روس ها نسل مسلمان را منقرض می کردند .
و امهایی که در این چند هفته سنگ ارمنستان را در داخل ایران به سینه می زدند و بهانه اسراییلی بدست همین ارامته برای آدری ها تراشیدند حالا بداند که از چه کسانی حمایت کردند
شاید از نظر سیاسی اختلاف بین آدربایجان و ایران باشد ولی سرزمین اسلامی اولویت است .
ارمنستان و ارامنه در طول تاریخ فقط بر علیه اسلام کار کرده اند
مسئولین باز از ارمنستان حامی فرانسه حمایت کنن!!
معلومه در جنگ قره باغ حق با کیه!
قابل توجه مسولین کشور ایران این هم از کشور دوست ....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر