بازدید 14294
آشنایی با ایزی‌تریدر،

بزرگترین سامانه معاملاتی بازار سرمایه ایران

ورود سامانه معاملات آنلاین یا معاملات برخط، عملا به پوست‌اندازی بازار سرمایه منجر شد و مقدمات رونق و توسعه این بازار را فراهم ساخت. معاملات آنلاین، امکان خرید و فروش سهام را در بستر اینترنت و به صورت مستقیم و بدون واسطه، برای سرمایه‌گذار فراهم کرده است.
کد خبر: ۱۰۱۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳ 26 October 2020

بزرگترین سامانه معاملاتی بازار سرمایه ایران

پس از باز شدن تدریجی پای اینترنت به بازار سرمایه در سال 1384 و آغاز شکل‌گیری معاملات بورس در بستری جدید، کم‌کم زمان تحول معاملات در بازار سرمایه فرا رسید. این تحول از زمانی به صورت ملموس‌تر شکل گرفت که از سال 1389، سامانه معاملات آنلاین با تصویب سازمان بورس، توسط کارگزاری‌ها راه‌اندازی شد. در این میان کارگزاری مفید پرچمدار راه‌اندازی معاملات آنلاین برای نخستین‌بار در کشور است. پیش از آن هم برای اولین بار معاملات اینترنتی در بازار سرمایه در سال 84 از سوی کارگزاری مفید به راه افتاد.

ورود سامانه معاملات آنلاین یا معاملات برخط، عملا به پوست‌اندازی بازار سرمایه منجر شد و مقدمات رونق و توسعه این بازار را فراهم ساخت. معاملات آنلاین، امکان خرید و فروش سهام را در بستر اینترنت و به صورت مستقیم و بدون واسطه، برای سرمایه‌گذار فراهم کرده است.

با سازوکار جدید و راه اندازی مکانیزم معاملات آنلاین از سوی کارگزاری مفید، سایر کارگزاری‌های فعال در بازار سرمایه نیز با راه‌اندازی سامانه معاملات آنلاین، ارائه این خدمت به مشتریان خود را در دستور کار خود قرار دادند.

کارگزاری مفید با برخورداری از بیشترین سهم از کدهای معاملاتی در بورس، طی 10 سال اخیر بارها سیستم معاملات آنلاین خود را ارتقاء داده و بسترهای جدیدی را به کاربران خود معرفی کرده است.

ایزی‌تریدر؛ تجمیع ابزارهای معاملاتی در یک صفحه

سامانه تکامل یافته کارگزاری مفید با نام «ایزی‌تریدر» در بازار سرمایه فعال است؛ به غیر از نسخه وب، نسخه تلفن همراه آن نیز در دسترس است که با هر دو سیستم عامل اندروید Android و آی‌او‌اس ios سازگاری دارد. با این وصف امکان ترید برای کاربران در هر مکان و با هر امکاناتی فراهم است.

این سامانه معاملاتی، با یک طراحی خاص و منحصربه‌فرد نسبت به سایر سامانه‌های فعال در بازار سرمایه، امکانات ویژه‌ای را در لحظه در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ایزی تریدر علاوه بر تمامی آنچه که سامانه‌های معمول معاملات همچون مدیریت سفارشات، نمایش اطلاعات، امکان سفارش خرید و فروش لحظه‌ای، ارائه اطلاعات دارایی و پرتفو، نمایش نمادها و دریافت اطلاعات لحظه‌ای بازار؛ ابزارهای بیشتری را نیز در اختیار سهامداران قرار می‌دهد.

«ایزی فیلتر» یکی از ویژگی‌های مشخص این سامانه معاملاتی است، جایی که معامله‌گران به ساده‌ترین شیوه می‌توانند فیلترنویسی کرده و برای خود لیست فیلترهای شخصی ایجاد کنند. علاوه بر آن، «ایزی‌چارت» نیز ابزار دیگری است که با برخورداری از هفت نوع نمودار برای تحلیل، 80 اندیکاتور و 70 ابزار رسم متنوع، امکان تحلیل تکنیکال نمادها را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد.

به طور کلی طراحی ایزی‌تریدر به نحوی است که این امکان را برای معامله‌گر فراهم می‌سازد که تمامی نیازهای اساسی و ابزارهای مورد نیاز خود برای فعالیت را در یک صفحه پیش رو داشته باشد.

بالاترین سهم معاملات آنلاین در اختیار ایزی‌تریدر

در حال حاضر ایزی‌تریدر، عنوان بزرگترین سامانه معاملات آنلاین کشور را با برخورداری از بیشترین تعداد ترید و بیشترین حجم معاملات در اختیار دارد. نگاهی به آمارهای منتشر شده از سوی کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار در سال جاری، نشان می دهد که سهم ایزی تریدر از مجموع معاملات آنلاین بازار سرمایه، با فاصله قابل ملاحظه‌ای با سایر سامانه ها در جریان است.

طبق این آمار، در فروردین ماه سال جاری، مجموع سهم کارگزاری مفید از کل ارزش خرید و فروش در بورس شامل معاملات الکترونیکی، عادی و بلوکی، با 18.84 درصد، بیشترین سهم در میان کل کارگزاری‌هاست. اما در همین ماه، کارگزاری مفید به تنهایی 25.68 درصد ارزش معاملات الکترونیکی یا آنلاین بازار سرمایه را در اختیار داشته است.

در شهریور گذشته نیر سهم کارگزاری مفید از مجموع ارزش معاملات بازار سرمایه 19.8 درصد بود که 95.6 درصد آن مربوط به معاملات آنلاین است. سهم کارگزاری مفید از مجموع معاملات آنلاین بازار سرمایه در شهریور 26 درصد بوده است.

سهم ایزی تریدر در میان کاربران معاملات آنلاین کارگزاری مفید نیز 80 درصد است که با این وصف می‌توان این سامانه را بزرگترین سامانه معاملاتی بازار سرمایه ایران دانست.

سامانه‌های معاملاتی آنلاین کارگزاری مفید در سایر ماه‌های سال جاری نیز بالاترین سهم از مجموع خرید و فروش‌های الکترونیکی یا آنلاین بازار را به خود اختصاص داده است. این سهم طی ماه های اخیر همواره بیش از 25 درصد از مجموع معاملات آنلاین بورس بوده است.

زمینه‌ساز دریافت کد معاملاتی

ایزی تریدر بستر اصلی معاملات آنلاین در کارگزاری مفید است که بار قابل توجهی از این معاملات روی دوش این سامانه است.

سامانه معاملاتی ایزی‌تریدر، به لحاظ برخورداری از ویژگی‌های منحصر به فردی که مشابه آن در هیچ‌یک از دیگر سامانه‌های معاملاتی دیگر وجود ندارد، یکی از مواردی است که استقبال عمومی نسبت به دریافت کد معاملاتی از کارگزاری مفید را افزایش داده است.

در عین حال بسیاری از فعالان بازار سرمایه و سرمایه‌گذاران که برای معاملات خود از روش‌های علمی استفاده می‌کنند، برای تحلیل تکنیکال خود از ابزارهای تکنیکال ایزی‌تریدر بهره می‌برند. در واقع ایزی‌تریدر هم‌اکنون یکی از جامع‌ترین و پرکاربردترین ابزارهای مربوط به تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه ایران به شمار می‌آید.

ایزی‌تریدر در عین برخورداری از ابزارهای مختلف و متنوع، از طراحی ویژه‌ای نیز برخوردار است که همین موضوع به عنوان وجه تمایز دیگری میان این سامانه با سایر سامانه‌های معاملات آنلاین به شمار می‌آید و آن به سامانه ای که ساده برای مبتدی ها، جذاب برای حرفه ای هاست بدل کرده است.

بزرگترین سامانه معاملاتی بازار سرمایه ایران

برای آشنایی بیشتر با ایزی‌تریدر اینجا کلیک کنید.

https://www.emofid.com/trades/platforms/easytrader

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی