بازدید 14118
۸

تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری کلید خورد

بعد از حواشی ایجاد شده در خصوص حساب خاص و تخصیص ۱۲۰میلیارد تومان بابت خرید یک ساختمان، برخی نمایندگان مجلس تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری را کلید زدند.
کد خبر: ۱۰۱۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ 26 October 2020

به گزارش تابناک علیرضا نظری در گفتگو با تسنیم، با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص تخصیص ۱۲۰ میلیاردی سازمان برنامه و بودجه از یک حساب خاص با دستور رییس جمهور گفت: نمایندگان مجلس برای بررسی عملکرد مالی نهاد ریاست جمهوری در حال جمع آوری امضا جهت تحقیق و تفحص از این نهاد می‌باشند.

به گفته این نماینده مجلس علاوه بر حساب خاص که در روز‌های اخیر جنجال برانگیز شد عملکرد مالی نهاد ریاست جمهوری از سال ۹۲ الی ۹۹ از محور‌های این تحقیق و تفحص خواهد بود.

وی افزود، استخدام‌های انجام شده در نهاد نیز از دیگر محور‌های تحقیق و تفحص مذکور خواهد بود.

چندی قبل نمایندگان مجلس تحقیق و تفحص از سازمان برنامه و بودجه را نیز کلید زده بودند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
امیدوارم به سرنوشت بقیه تحقیق و تفحص ها دچار نشه و نمایندگان با وعدهو وعید و غیره جا نزنن و متخلفان روهم به مراجع قضایی مربوطه معرفی کنند
سازمان مدیریت و برنامه ریزی بایستی وزارتخانه شود.
الان؟ چند ماه بیشتر به پایان دولت نمونده، تحقیقات هم که چند ماه طول میکشه. بعد نتیجه زمانی اعلام میشه که دولت دیگری مستقر شده.
شما ها دعوا کنید و یقه هم را بگیرید تا دیگران با قیمت ها چند برابری کشور را اداره کنند
تحقیق و تفحص کردند و معلوم شد که چکار کرده اند آخرش چه به این مردم که این همه سختی را متحمل شده اند چه خواهد رسید؟ به این همه کارگران بیکار شده، به این همه مردم شرمنده خانواده، به این همه کارخانجات تعطیل شده، و .... چه کسی جواب خواهد داد و یا جبران خواهد کرد؟
ظاهرا این دوره نمایندگان مجلس در رسالت خود تجدید نظر کردند و فقط به کاری که اوجب واجبات است چسبیه اند و آن کار واجب و ضروری حول روحانی است .
به جای این کار حساب برادران دولتمردان و مسیر پولهایشان رادر سکه و دلار و مسکن و سهام بررسی کنید
نمایندگان جهت جلوگیری از مسائل حاشیه ای ، بهتره اول اجازه بگیرند بعد موضوع را اعلام و پیگیری کنند . چون استقلالی در شما ها دیده نمی شود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان