بازدید 7799
۱

فوت سه معلم ایذه‌ای بر اثر کرونا

مدیر آموزش و پرورش ایذه گفت: تاکنون سه معلم ایذه‌ای خوزستان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند که ۲ نفر آن‌ها معلم بازنشسته بودند.
کد خبر: ۱۰۱۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۷ 26 October 2020

به گزارش «تابناک»، حسین آقاملاپور یکشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: سیدخدارحم موسوی و فرهاد نوروزی از معلمان بازنشسته آموزش و پرورش ایذه بودند که بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند همچنین محمد نیازپور معلم آموزش و پرورش عشایر این شهرستان بر اثر کرونا در گذشت.

وی با بیان اینکه ابتلای این عزیزان به کرونا و در گذشت آن‌ها ارتباطی با مدارس نداشته‌است گفت: از بین آنان فقط محمد نیازپور هنوز شاغل بود که وی نیز در استان اصفهان و پیش از بازگشایی مدارس به کرونا مبتلا شده بود و هفته گذشته در بیمارستان رازی اهواز درگذشت.

مدیر آموزش و پرورش ایذه با اشاره به ابتلای ۲۰ معلم دیگر این شهرستان به ویروس کرونا تصریح کرد: این معلمان دوران بیماری را سپری کرده و اکنون سالم و سلامت هستند.

وی آمار دانش‌آموزان مبتلا به کرونا در شهرستان ایذه را سه نفر عنوان کرد و افزود: این دانش‌آموزان اهل روستای چهار تنگ بودند و خارج از محیط مدرسه و به همراه خانواده به این ویروس مبتلا شده بودند.

طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شبانه روز گذشته ۶ هزار و ۱۹۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور شناسایی شده است و ۲۹۶ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

تمامی شهرستان‌های خوزستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ضرورت درد معلمان عزیز و زحمتکش نیز در صورت فوت بر اثر کرونا شهید خدمت محسوب گردند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل