بازدید 12216

آماده‌باش پایگاه‌های اورژانس زنجان در پی زلزله آوج

معاون اورژانس زنجان گفت: اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان برای مواجهه با حوادث احتمالی ناشی از زلزله در آماده‌باش سطح قرمز قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۱۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴ 24 October 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، ابراهیم خسروشاهی در رابطه با آمادگی اورژانس استان برای مواجهه با حوادث احتمالی ناشی از زلزله، اظهار کرد: همه پایگاه‌های زمینی اورژانس استان زنجان اعم از شهری و جاده‌ای در آماده‌باش کامل سطح قرمز قرار دارند.

وی در رابطه با آمادگی پرسنل اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان پس از زلزله آوج، افزود: به همه پرسنل اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان و بیمارستانی حتی آن‌هایی که مرخصی هستند، آماده‌باش سطح قرمز داده شده و در صورت نیاز خدمت‌رسانی خواهند کرد.

این مسئول با بیان اینکه اورژانس هوایی زنجانی نیز تا غروب آفتاب روز دوشنبه (۴ آبان‌ماه) در حالت آماده‌باش قرار دارد، تصریح کرد: گفتنی است، اتوبوس آمبولانس نیز در آماده‌باش قرار دارد و در صورت نیاز آماده خدمت‌رسانی است.

معاون اورژانس استان با اشاره به زلزله رخ داده در ۲۵ کیلومتری شهر آوج، ادامه داد: این زمین‌لرزه در استان زنجان نیز احساس شده و تاکنون گزارش خسارت ناشی از زلزله در زنجان، واصل نشده است.

خسروشاهی با تاکید بر حفظ خونسردی در زمان وقوع زلزله، اظهار کرد: در زمان وقوع زلزله باید به نکاتی همچون آشنایی با کمک‌های اولیه همکاری با نیرو‌های امدادی برای تسهیل در امدادرسانی و اطلاعاتی همچون تعداد اعضای خانوار مراسم تجمعات و ... به اطلاع نیرو‌های امدادی رسانده شود.

معاون اورژانس استان، با تاکید بر جلوگیری از تجمع برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و استفاده از ماسک، خاطرنشان کرد: پس از وقوع زلزله برای تسهیل در امدادرسانی با نیرو‌های امدادی همکاری لازم را به عمل آورده و تجمع بی‌مورد، تصویربرداری و مسدود کردن مسیر رفت‌وآمد نیرو‌های امدادی به محل خسارت‌دیده خودداری کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار