بازدید 23536
این دندانپزشک در پرسپولیس چه می‌کند؟

الفاظ چاله میدانی، سلطانی فر و رسول پناه

کد خبر: ۱۰۱۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴ 23 October 2020

روز گذشته (پنج‌شنبه) بود که فیلمی از مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی پخش شد. در این فیلم رسول‌پناه که مشغول صبحت با چند هوادار پرسپولیس است، به شکلی عجیب و با ادبیاتی زننده در مورد شجاع خلیل‌زاده و کادرفنی پرسپولیس اظهارنظر می‌کند. حتی در قسمتی از فیلم به شکلی زننده به خاطر اینکه علیه خلیل‌زاده صحبت کرده باشد در مورد مازندرانی‌ها از لفظ بدی استفاده می‌کند.

بعد از انتشار این فیلم هجمه زیادی علیه رسول‌پناه در فضای مجازی شکل گرفت و حتی برخی کارمندان باشگاه هم علیه سرپرست باشگاه پرسپولیس موضع گرفتند. حتی کار به جایی رسید که کمپینی برای اخراج رسول‌پناه راه افتاد. البته رسول‌پناه که پیش از این هم رفتار‌های عجیب و دور از شانی از خود نشان داده بود، مجبور شد اواخر شب گذشته پیام عذرخواهی را منتشر کند، اما حتی این پیام هم نمی‌تواند از زشتی کار او کم کند.

اما در ادامه امروز جمعه ، دومین بخش از این دوربین مخفی گرفته شده از این مدیر جنجالی، بر حواشی افزود و ساعتی بعد از پیوستن نادری به استقلال، رسول پناه با انتشار صحبت های جدیدش، خشم هواداران سرخ را به حداکثر رساند. در فایل جدید او علنی علیه سرمربی تیمش یحیی گل محمدی مسایلی را مطرح می کند و عجیب تر اینکه ادعاهای عجیبی درباره تماس دیاباته با وی طرح می شود که بی سابقه و متحیرکننده است. در این فایل، الفاظ زشت و چاله میدانی و زننده بیش از فیلم نخست است و کار را بدتر می کند.

الفاظ چاله میدانی، سلطانی فر و رسول پناه

در این شرایط می‌طلبد وزارت ورزش و جوانان، حراست وزارت ورزش، کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال و نهاد‌های مربوطه دیگر به این ماجرا ورود کنند و ضمن بازخواست و تنبیه رسول‌پناه به خاطر استفاده از این الفاظ زشت، او را از سمت مدیریت باشگاه پرسپولیس عزل کنند تا کار به جتاهای باریک نکشد. او حتی لیاقت استعفا را هم ندارد و باید عزل شود تا مشخص شود چنین ادبیاتی برای هر مدیری تبعات دارد. او یک تنه فینالیست آسیا را هم به ورطه اختلاف و دعوا کشاند و باعث جدایی شجاع خلیل زاده از این تیم شد.

اکنون سوال و ابهام این است که مسعود سلطانی فر ، چنین مدیر بی اطلاع و بیگانه با جو ورزش را از کجا به فوتبال آورد و در راس پرهوادارترین تیم فوتبال کشور نشاند. چرا انتخاب های سلطانی فر برای فوتبال تا این حد بودار و مشکوک است؟ و چرا اینقدر دیر تصمیمات غلط وزیر ورزش، اصلاح می شود و یا حتی هیچگاه تصحیح نمی شود؟

اصلا قابل قبول نیست که مدیر باشگاه پرسپولیس که اتفاقا جزو خانواده پزشکان هم هست، با ادبیات چاله‌میدانی و دور از شان خود و جایگاهش صحبت کند، حتی اگر این صحبت خصوصی باشد. با این حال، به نظر می‌رسد عمر مدیریت رسول‌پناه در پرسپولیس به سر آمده و انتشار این فیلم سراسر توهین آمیز، آغازی باشد بر پایان اشتباهی‌ترین مدیر تاریخ پرسپولیس.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۴
اون ازمدیرعامل استقلال اینمازمدیرعامل پرسپولیس !!!
دومدیر دولتی بااخلاق !!!!
مشت نمونه خروار است !!!!
حاشیه های پرسپولیس واستقلال کی تمام میشه ؟؟؟!!
بنظرمن هردوتیم رامنحل کنید تابیش از این با اعصاب هوادارانش بازی نشود
ایشون آینه تمام نمایی از فوتبال مافیایی و غرق در فساد ایران هستند!
سبویی است که شکسته و آب ریخته است گل محمدی و باند مافیایی اون دستشون رو شده.
ادبیات خودش را به کار برده
چرا فکر می کنید چون یکنفر پزشک است باید ادبیات مناسب داشته باشه باید به اصل طرف نگاه کرد که متاسفانه در ایران فقط ظواهر اهمیت پیدا کردن و نه ذات خود شخص
تازه معلوم نیست این آقا مدرک پزشکیش را هم از راه درست گرفته باشه
باهم عزل شوند .
اعصابش خورد بوده. خیلی زحمت کشید برای پرسپولیس به نظرم از همه مدیرهای پرسپولیس بهتر بوده بجز اینکه که تحمل این همه کارشکنی برخی ها رو نداشته
بعد از طاهری بهترین مدیر پرسپولیس بوده اما توانایی حضم این حاشیه های فضای مجازی و اراذل و اوباشی که می ریزن جلوی باشگاه رو نداشته
همین ادم ها را در راس اقتصاد کشور هفت سال است که گذاشتند
از این پزشکان سهمیه ای نیست؟
آقای رسول پناه که باید تنبیه شود و نمایندگان مازندران و مدعی العموم باید پیگیر باشند به خاطر توهین.
ولی وزیر هم باید جوابگو باشند چرا که اختیار و قدرت باید با مسولیت پذیری و جوابگویی همراه باشد وگرنه دور باطل تصمیم های اشتباه و بی مسوولیتی تداوم خواهد یافت.
رئیس جمهور بی تدبیر محاکمه شود ، همه چیز درست می شود
کلا مسئولین ایران به خاطر رودربایستی و کلاس برای خارجی ها حرف بدی نمیزنند وگرنه محافل خصوصیشون پر از شوخی و الفاظ رکیک است.
آقای سلطانی فر. یه دندون اینقدر ارزش نداره سر تیم رو ببری!
واقعا باید به آقای سلطانی فر بابت این انتخاب تبریک گفت . مدیری نالایق با ادبیاتی کاملا چاله میدانی . نیت این مدیر فقط فراری دادن چندتا از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود که کاملا به هدف خود رسید و دست آخر استعفا داد . تبریک مجدد به آقای سلطانی فر
بابا سلطانی فر خودش بودار و اشتباهه....میخوای دندانپزشکش درست باشه؟؟
خود رییس سلطانی فر مگه کیه که وزیرش باشه؟؟
این مملکت به هیچ جا نمی رسد. همه چیز وارونه است. کسی که عاشق ایران و محیط زیست طبیعی اش است به اتهام خیانت به ایران! در زندان است اما به امثال رسول‌پناه و سلطانی فر آن یکی وزیر روحانی (وزیر اسبق بهداشت) و مدیریت عالیرتبه اعطا شده است. چه خبر است؟ این چه استراتژی و سیاستی است؟ گمان می کنید آنکس که بهتر مجیز می گوید قابل اعتماد تر است؟
از تو لپ لپ آوردنش :)))
چرا انتخاب های سلطانی فر برای فوتبال تا این حد بودار و مشکوک است؟
در این مملکت یک انتخاب بی بو و غیرمشکوک پیدا کن تا این دومی اش باشه . فامیل بازی، پارتی بازی و باندبازی در ایران غوغا میکند
از کوزه همان طراود که درداخل اوست
این مجلس انقلابی حداقل باید با سلطانی فر یک کاری میکرد
آقای قالیباف به جای سفرهای استانی رفتن بشین تو تهران تکلیف امثال سلطانی فر مشخص کن. این همه میگن مجلس انقلابی انقلابی هنوز نتونستن یا نخواستن یک سوال از سلطانی فر بپرسن که تو داری چه ... میکنی تو این مملکت؟ مگر وزارت ورزش ارث بابای شماست که اینهمه آدم بیکفایت را معلوم نیست از کجا می آوری پست مدیریت میدی بهشون؟ اینهمه تخلف بدون هیچ هزینه ای؟ واقعا آدم تعجب میکنه از فلسفه این همه سازمان نظارتی.
این آقا با بی تدبیری و شاید عمدا استقلال را هم به خاک سیاه نشانده، خدا از سر تقصیراتش نگذرد
سلام
خانواده من و خود من بیش 120 سال هست که تو چاله میدان زندگی می‌کنند. و اصولاً از الفاظ رکیک و دور از ادب تو صحبتاشون استفاده نمی‌کنند و نمی‌کنم. اصلاً شما میدونید چاله میدان کجاست که این تیتر رو برای خبرتون انتخاب کردید؟
لطفاً در تیتر زدن دقت کنید تا یه وقت تشت شما از آسمون نیوفته...
ضمناً چاله میدان، در محدوده‌ی چهارراه سیروس (مصطفی خمینی) تهران، از شمال به خیابان 15 خرداد شرقی، از شرق، خیابان ری، از جنوب، خیابان مولوی و از غرب، خیابان مصطفی خمینی (سیروس)، واقع شده و اگر هم مشکل فرهنگی داره، ناشی از تلاش بی وقفه‌ی دولت هست.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی