بازدید 327127

واکنش محسن رضایی به توافق احتمالی ایران و آمریکا

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام، تحمیل برجام ۲ و ۳ به ویژه محدود کردن برد موشک‌های ایران را از اهداف و خواسته‌های جو بایدن، نامزد حزب دموکرات امریکا در صورت پیروزی در انتخابات دانست.
کد خبر: ۱۰۱۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷ 22 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از صدا و سیما،  محسن رضایی در پاسخ به پرسشی درباره برخی ادعاها مبنی بر ارجحیت پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری امریکا برای کشورمان گفت: ترامپ و بایدن هیچ پیشنهاد جدیدی برای ما ندارند.

وی افزود: بایدن می‌گوید «اگر رئیس جمهور شوم به برجام برمی گردم، اما ایرانی‌ها باید برجام ۲ و ۳ را هم بپذیرند یعنی برد موشک هایشان را محدود کنند و در منطقه حضور نداشته باشند و در صورت پذیرش این شروط، تحریم‌ها را برمی داریم». مساله اصلی، لغو تحریم‌ها علیه کشورمان است که ترامپ و بایدن هیچ پیشنهاد جدیدی برای آن ندارند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که با توجه به تجربه برجام حتی اگر پیشنهاد جدیدی ارائه شود مذاکره و توافق احتمالی با کاخ سفید چقدر اطمینان آور است تصریح کرد: ملت و نظام جمهوری اسلامی دیگر به هیچ قول و صحبتی که پشتوانه عملی نداشته باشد اعتماد ندارند؛ ما جز عمل به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم و باید عمل ببینیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان