بازدید 30948
۸

فاصله عجیب نرخ خرید و فروش دلار در بازار

افزایش قیمت دلار در بازار امروز وضعیت بازار ر با پیچیدگی‌های عجیبی مواجه کرد.
کد خبر: ۱۰۱۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶ 22 October 2020


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، امروز هر دلار آمریکا با روندی افزایشی در صرافی‌های بانکی روبرو شد. به عبارتی قیمت تا ۲۹ هزار و ۳۸۰ تومان پیشروی کرد اما قیمت خرید دلار تفاوتی چشمگیر را با قیمت فروش آن در بازار داراست.

در حالی که صرافان دلار را در کانال ۲۹ هزار تومان می رفروشند نرخ خرید را برابر با ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرده اند. در بازار آزاد نیز دلار به قمیتی بالاتر از ۲۶ هزار تومان خریدار ندارد. بازارساز با این فاصه قابل توجه نرخ خرید و فروش سیگنالی را به بازار می دهد که نشان دهد این قیمت‌ها ماندگار نیست و روند ریزشی مطلوب بانک مرکزی است.

بر این اساس نرخ فروش یورو در صرافی های بانکی نیز برابر با ۳۴ هزار و ۷۵۰ تومان است و صرافان هر یورورا از مردم به قیمت ۳۰ هزار و ۸۷۰ تومان می خرند.

بر اساس این گزارش پیش تر فاصله قیمت خرید و فروش دلار در محدوده ۱۰۰ تا ۱۵۰ تومان بود. در حال حاضر این فاصله قیمتی برای دلار به ۳۸۵۰ تومان رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۸
داستان میگی؟ وقتی صرافی بانکی دلار رو داره 29 به بالا میفروشه یعنی چه که کسی در بازار آزاد بیشتر از 26 نمیخره؟
پریشب صداوسیماگزارش خبری ازبه اصطلاح هجوم مردم برای فروش دلارهایشان پخش کرد که هرکس این گزارش رادید تصورکردپنجشنبه دلارمیادزیر ۲۰ هزارتومان ولی این نمایش هم نتونست باعث ایتمرارکاهش نسبی قیمت دلارویکه بشه والان دلار درمرز ۳۰ هزارتومان ( ۲۹۸۵۰) وسکه ۱۵۱۰۰ است
زمانی نه چندان دور قیمت دلار 65 درصد این اختلاف بود
فاضله زیاد قیمت خرید و فروش ارز توسط صرافی ملی، یک جور کلاهبرداری است.
کلک همیشگی!!!!!!
باعث افزایش قیمت دلار دولته برای توازن وایجاد انگیزه برای فروشندگان اختلاف قیمت بازار و بانک مرکزی باید به حداقل برسدودولت به تناسب قیمت روزانه روند کاهشی را در نظر بگیردتا بتزار به ثبات برسه
یک روش جدید دزدی و کلاهبرداری هست
وقتی دلار ریزش میکنه اینقدر سریع میره بالا یعنی چی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل