بازدید 11996

جزئیات آتش‌سوزی در ساختمان برق منطقه‌ای خوزستان

مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در ساختمان در حال احداث این شرکت، از مهار حریق خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱ 21 October 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، تورج فتاحی اظهار کرد: عصر امروز یونولیت‌های طبقه اول ساختمان مرکزی در حال ساخت شرکت برق منطقه‌ای خوزستان واقع در بلوار کارگر گلستان اهواز دچار حریق شد که در پی این آتش‌سوزی، دود زیادی از محل حادثه بلند شد.

وی افزود: این آتش‌سوزی اکنون با حضور نیرو‌های آتش‌نشانی برق منطقه‌ای خوزستان و سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز خاموش شده است.

فتاحی تصریح کرد: این حادثه تلفات جانی در پی نداشته و خسارت مالی نیز که به نظر می‌رسد حداقلی باشد، در حال برآورد است. در حال انجام پاکسازی محل هستیم و علت حادثه نیز در حال بررسی است و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، نیز در توضیح این حادثه اعلام کرد: ساعت ۱۷:۲۰ بعد از ظهر امروز چهارشنبه (۳۰ مهرماه)، گزارش برخاستن دود از ساختمان نیمه‌کاره واقع در بلوار کارگر اهواز به سامانه ۱۲۵ گزارش شد.

ستاد فرماندهی آتش‌نشانی با اعزام اولین اکیپ به محل حادثه که ساعت ۱۷:۲۶ در محل حاضر بود، وضعیت این آتش‌سوزی را بررسی کرده و خودرو‌های کمکی را برای اعزام به محل حادثه فراخواند.

این آتش‌سوزی که در طبقه اول ساختمان نیمه‌کاره مربوط به شرکت برق منطقه‌ای اتفاق افتاد، موجب دود گرفتگی در همان طبقه اول این ساختمان شد. آتش‌نشانان در حال حاضر این آتش‌سوزی را مهار کرده و کارشناسان در حال بررسی صحنه حادثه هستند.

این حادثه تلفات جانی به همراه نداشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان