بازدید 5967
۱

اخطار جدی پرسپولیس به الریان قطر: با شجاع نبندید

کد خبر: ۱۰۱۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵ 21 October 2020

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به باشگاه الریان و فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرد در صورت پیوستن خلیل‌زاده به الریان از این باشگاه به فیفا شکایت می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در بخشی از این نامه آمده است: به اطلاع ما رسیده که باشگاه شما با یکی از بازیکنان پرسپولیس به نام شجاع خلیل‌زاده به منظور انتقال وارد مذاکره شده است. در این رابطه به اطلاع می‌رساند که بازیکن مذکور با باشگاه پرسپولیس قرارداد معتبر دارد و پر واضح است هرگونه مذاکره، توافق یا قرارداد با ایشان در تناقض آشکار با قوانین و مقررات وضعیت بازیکن در فیفا است و موجب جرایم شدید از جمله جریمه مالی و بسته شدن پنجره نقل و انتقال بازیکنان چه بازیکن داخلی و خارجی خواهد شد.
لذا مستحضر باشید که در خصوص مذاکرات غیر مجاز با بازیکن فوق الذکر، پرسپولیس حقوق خود را محفوظ می‌دارد و روند حقوقی را در فیفا آغاز می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هوادار پرسپولیس دل می دهد و زجر می کشد اما فوتبالیستی که خودش را حرفه ایی می داند و عشق پرسپولیس را در گوش هوادار سر می دهد به خفا و پنهان سر از قطر درمی اورد تا پول بیشتری به جیب بزند اینکه حرمت را نگه نمی دارد و اینکه بر سر تیم و هواداری که او را پرورده اند کلاه می گذارد چه اسمی رویش می گذارنند آقای شجاع خلیل زاده می خواهی بروی برو اما حق را ناحق نکن ... اگر حرفه ایی هستی که بایستی نان و نمک را به حق ادا کنی نه به پشت کردن ... این روزا تیمت در بد مخمسه مالی گیر کرده برانکو همان که تو را بزرگ کرد طلبش را می خواهد و تیم سختی کشیده ات گرفتار است گرفتار
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر