بازدید 8372
۵

وارد موج چهارم کرونا شده‌ایم

ضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه وارد موج چهارم کرونا شده‌ایم، گفت:‌ اجرای تعطیلی کامل تهران حداقل به مدت دو هفته جهت مقابله با کرونا ضروری است.
کد خبر: ۱۰۱۰۲۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸ 21 October 2020

به گزارش «تابناک»، زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با فارس، درباره وضعیت کرونا در پایتخت، اظهار داشت: شدت بحران به لحاظ کرونا به حدی رسیده که باید حتماً تعطیلات کامل دو هفته‌ای در پایتخت اجرا شود. آمار متوفیان کرونا طی چند روز اخیر از ۳۰۰ نفر در کشور عبور کرده و نیمی از جان باختگان مربوط به تهران است.

وی افزود: به نظر می‌رسد با توجه به آمار وارد موج چهارم کرونا شده‌ایم و جهت مقابله با این بحران ما تابع ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و امیدواریم اقدامات فوری جهت تعطیلی دو هفته‌ای تهران انجام شود.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت:‌در فروردین به دلیل تعطیلات و نگرانی‌هایی که مردم در زمینه کرونا داشتند آمار مبتلایان نسبت به قبل از آن کاهش یافت و این مسأله سبب بهبود وضعیت و کاهش فشار کار به کادر درمان شد و در حال حاضر نیز باید چنین اقداماتی انجام گیرد.

نژادبهرام با اشاره به اینکه به دلیل شرایط اقتصادی در حال حاضر مماشات با بحران انجام گرفته است، گفت:‌ باید به صورت جدی در مقابله با کرونا اقدامات اساسی انجام دهیم جرایم مربوط به ماسک و بسته شدن مکان‌های تجاری و اصنافی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند باید به صورت دقیق مدنظر قرار گیرد ما در این زمینه هشدار داده‌ایم ولی عملا پاسخی نگرفته‌ایم.

وی گفت: باید از تجارب کشورهای مختلف که در زمینه مقابله با کرونا موفق عمل کرده‌اند، استفاده کنیم و در کنار این موضوع آگاهی‌بخشی عمومی را ارتقاء دهیم بر اساس آمارهایی که من شنیده‌ام فقط ۴۰ درصد مردم تهران درباره کرونا نگران هستند در حالی که این آمار در فروردین بالای ۸۰ درصد بود که به نوعی می‌توان گفت، کاهش ترس شهروندان از کرونا و بی‌محابا عمل کردن سبب افزایش آمارهای مبتلا و متوفیان کرونا شده است و این اتفاق در حالی است که هنوز دارو و واکسن تعریف شده‌ای برای کرونا وجود ندارد و باید پروتکل‌ها با دقت رعایت شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵
من نمیفهمم وزیر بهداشت روحانی درخواست اعلام سختگیری‌‌های جدی داره ولی دیگر وزرای روحانی همکاری نمیکنن و خود روحانی هم واکنش نشون نمیده؟؟؟ این چه تناقضیه؟
هفته دیگه یکشنبه تعطیله . از امروز تهران خلوت شده و جاده ها شلوغ !!!
مبارک است فازهای پشت سر هم و کاسبی عده ای به عناوین مختلف از این روند کرونا از قاچاق دارو گرفته تا واردات ماسک تاریخ گذشته و ...
با سلام پیامک کشف حجاب از سوی نیروی انتظامی برای من ارسال شده که البته به اصل موضوع اعتراض هست ولی بگذریم پس از مراجعه (فرصت 10 روزه جهت مراجعه) به مرکز امنیت اخلاقی که صرفا دو جارو در تهران در نظر گرفتن در ساعت 7 و 45 دقیقه صبح نفر 221 بودم!! و در سالنی حضور داشتم که بیش از 150 نفر حضور داشتن. حال سوال این است که 1- چه لزوم و اجباری به مراجعه حضوری به پلیس برای یه همچین موضوع غیر واجبی در ایام کرونا که مردم رو به دورکاری و تعطیلی تشویق میکنید هست؟ 2- چرا باید در شهر تهران فقط دو مرکز وجود داشته باشد؟ 3- تقریبا همه خودروها باید توقیف و به پارکینگ منتقل بشن که علاوه بر ادامه دار بودن و مراجعات مختلف به پارککینگ و خلافی گرفتن و مراجعه مجدد به مرکز برای ترخیص چه تعداد ممکنه الوده بشن؟ 4- در ایام توقیف خودرو استفاده از وسایل نقلیه عمومی شدت میگیره که باز هم اشاعه کرونا رو تشدید میکنه...
تمامه مرگها بر گردن دولت و شخصه رییس جمهوره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر