بازدید 4685
۱

اصرار الریان قطر به خرید شجاع و فالکائو

کد خبر: ۱۰۱۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 21 October 2020

تیم الریان قطر در تلاش است که در روز‌های باقیمانده از فصل نقل و انتقالات خط حمله و دفاعی خود را تقویت کند.

به گزارش تابناک ورزشی، و به نقل از الوطن، الریان یکی از شانس‌های قهرمانی در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به شمار می‌آید. این تیم قطری به دنبال تقویت خط دفاعی و خط حمله خود در یک هفته پایانی نقل و انتقالات است.

الریان که تاباتا را از دست داد برای تقویت خط حمله خود رادامل فالکائو بازیکن کلمبیایی گالاتاسرای را مد نظر قرار داده است. سایت fotosport ترکیه نوشت: فالکائو از بازیکنان کلیدی گالاتاسرای است، اما مبلغ پیشنهادی الریان بسیار بالا است و همین باعث شده است تا باشگاه گالا وسوسه شود و احتمال انتقال این بازیکن بالا است.

استاد الدوحه نوشت هم نوشت: الریان برای تقویت خط دفاعی خود امیدوار است که شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس را جذب کند تا پرونده بازیکنان خارجی خود را ببندد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هوادار پرسپولیس دل می دهد و زجر می کشد اما فوتبالیستی که خودش را حرفه ایی می داند و عشق پرسپولیس را در گوش هوادار سر می دهد به خفا و پنهان سر از قطر درمی اورد تا پول بیشتری به جیب بزند اینکه حرمت را نگه نمی دارد و اینکه بر سر تیم و هواداری که او را پرورده اند کلاه می گذارد چه اسمی رویش می گذارنند آقای شجاع خلیل زاده می خواهی بروی برو اما حق را ناحق نکن ... اگر حرفه ایی هستی که بایستی نان و نمک را به حق ادا کنی نه به پشت کردن ... این روزا تیمت در بد مخمسه مالی گیر کرده برانکو همان که تو را بزرگ کرد طلبش را می خواهد و تیم سختی کشیده ات گرفتار است گرفتار
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی