بازدید 15401
۴
با اعلام علیپور مدیرعامل جدید تیم تبریزی؛

تراکتور در پرونده رشید مظاهری محکوم شد

در بخش مطالبات ما را محکوم کردند که در این مورد مشکلی نداریم اما در خصوص سایر مباحث هنوز رأیی برای ما ابلاغ نشده است.
کد خبر: ۱۰۱۰۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳ 20 October 2020

مدیرعامل باشگاه تراکتور در مورد عملکرد واحد حقوقی باشگاه،عنوان کرد: در خصوص مباحث گذشته زیاد ورود نمی‌کنم، نظراتی دارم اما اسم هم نمی‌برم چرا که در این صورت باید خودشان حضور داشته و صحبت کنند. با این حال قبلاً مشکلاتی وجود داشته اما در نظر داریم کارهایی انجام دهیم که شرایط بهتر شود.

استفاده از مشاور حقوقی تضمینی برای بردن پرونده ها نیست

علیپور با اشاره به استفاده از مشاور حقوقی در پرونده‌های مختلف، خاطرنشان کرد: یک سری مشکلات در بحث خود قراردادها وجود دارد. ما در نفت شاکی قراردادی نداشتیم. این موضوع بحث حرفه‌ای و تخصصی است که لازم است در این مورد مشورت صورت گرفته و قرارداد مناسبی شکل بگیرد. چه ایرادی دارد از مشاور حقوقی در کنار تیم استفاده کنیم؟ البته این موضوع هم تضمینی برای برد در پرونده‌های آتی نیست.

تراکتور در پرونده رشید مظاهری محکوم شد

تراکتور در بحث مطالبات مظاهری محکوم شده است

وی در خصوص پرونده رشید مظاهری گفت: پرونده رشید مظاهری در مرحله‌ای است که آماده صدور رأی می‌شود. در بخش مطالبات ما را محکوم کردند که در این مورد مشکلی نداریم اما در خصوص سایر مباحث هنوز رأیی برای ما ابلاغ نشده است.

اراده ای برای قهرمان نشدن تراکتور وجود ندارد

مدیرعامل تراکتور درباره اینکه برخی از هواداران این تیم اعتقاد دارند نتایج بازی‌ها در خارج از زمین رقم می‌خورد، خاطرنشان کرد: در خصوص اینکه اراده‌ای وجود دارد که تراکتور قهرمان نشود، من موافق نیستم. باید این توان را داشته باشیم که حتی اگر فرض کنیم، داور و فدراسیون هم با تیم حریف باشد، آن را شکست دهیم. تراکتور تیمی نیست که این پتانسیل را نداشته باشد.

با اینکه نتایج را خارج از زمین رقم می زنند، صد در صد مخالف هستم

علیپور ادامه داد: ممکن است در برخی مواقع تیم دچار حاشیه‌های بیشتر شود که این موضوع از طرف بازیکن، مدیرعامل، صبر کم هواداران و... باشد اما به صورت صددرصدی با این موضوع که نتایج را خارج از زمین رقم می‌زنند مخالف هستم و باید از پتانسیل‌هایمان استفاده کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
تیتری که زدید غلط و نا جوانمردانه است . راضی نشید خوانندگان چندین سالهء خود را باین سادگی از دست بدهید .موضوع اصلی اختلاف بر سر عدم اتمام مدت قرار داد مظاهریست ، نه پول . هنوز رایی هم صادر نشده . !!!
شیطنت ممنوع
در بخش مطالبات ما را محکوم کردند که در این مورد مشکلی نداریم اما در خصوص سایر مباحث هنوز رأیی برای ما ابلاغ نشده است.
انشاءالله با محکومیت قطعی مظاهری و تیم بازیکن-مربی استقلال، حق به حق‌دار خواهد رسید.
خب گفته در بحث مطالبات محکوم کردن یعنی مالیات و یا دریافتی بازیکن و غیره اما در خصوص سایر مباحث هنوز رأیی برای ما ابلاغ نشده است. با آب و تاب هم گزارش نمودین
چه عجب یه آدم با شخصیت در تیم تراکتور دیدیم!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان