30 نماد ممنوع المعامله در بورس کدامند؟

معاملات 30 نماد در هفته گذشته به دلایل مختلفی متوقف شد. در این میان نماد آکنتور رکوردار طولانی ترین دوره توقف معاملات می باشد. معاملات این نماد از 13 شهریور ماه 1395 متوقف می باشد. پس از آکنتور این نماد وانصار است که رکوردار طولانی ترین توقف معاملات می باشد. معاملات این نماد نیز از 6 مرداد ماه 1397 متوقف شده است.
کد خبر: ۱۰۰۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ 16 October 2020

به گزارش بورس تابناک، در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته یعنی در مورخه 23 مهر ماه 1399، معاملات 30 نماد در بورس تهران بنا به دلایل مختلف متوقف شد.

رکوردار طولانی ترین توقف معاملات متعلق به نماد کنتورسازی ایران (آکنتور) می باشد که از 13 شهریورماه 1395 تاکنون معاملات آن متوقف است.

معاملات چه نمادهایی به دلیل تغییرات بیش از 50 درصد در 15 روز متوالی متوقف شدند؟

دلیل توقف 1 نماد از بین 30 نمادی که معاملات آن ها متوقف می باشد، تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت در 15 روز متوالی می باشد. نماد شکربن متعلق به شرکت کربن ایران به دلیل تغییرات بیش از 50 درصد در 15 روز متوالی متوقف شده است.

معاملات چند نماد به دلیل برگزاری مجمع متوقف شد؟

بررسی ها نشان می دهد که معاملات 13 نماد به دلیل برگزاری مجمع متوقف شده اند. این 13 نماد عبارتند از: بیمه البرز (البرز)، تامین سرمایه بانک ملت (تملت)، پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ)، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران (شیران)، گلوکوزان (غگل)، کالسیمین (فاسمین)، لامیران (فلامی)، پارس سرام (کسرام)، فرآورده های نسوز پارس (کفپارس)، شیشه همدان (کهمدا)، گروه صنعتی بوتان (لبوتان) و بانک کارآفرین (وکار).

معاملات چه نمادهایی به دلیل افشای اطلاعات بااهمیت متوقف شد؟

معاملات 8 نماد به دلیل افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف متوقف شده اند. این نمادها عبارت بودند از: گسترش صنایع و خدمات کشاورزی (تکشا)، داروسازی روزدارو (دروز)، داروسازی کوثر (دکوثر)، سیمان تهران (ستران)، سیمان کردستان (سکرد)، سیمان ایلام (سیلام)، پتروشیمی فناوران (شفن) و لیزینگ ایران (ولیز).

معاملات کدام نمادها به دلیل سایر موارد متوقف شد؟

معاملات نمادهای تولیدی مهرام (غهمرا) (به دلیل جلسه هیات مدیره در خصوص تغییر سرمایه)، سیمان فارس (سفار) و بانک تجارت (وتجارت) به دلیل سایر موارد متوقف شده است.

معاملات کدام نمادها تعلیق شد؟

معاملات 5 نماد نیز در هفته گذشته به دلیل تعلیق نماد یا متوقف شده بودند و یا متوقف شدند. این 8 نماد عبارتند از: کنتورسازی ایران (آکنتور)، زامیاد (خزامیا)، صنایع آذرآب (فاذر)، بانک انصار (وانصار) و توسعه معادن و فلزات (ومعادن).

رکوردار طولانی ترین توقف معاملات در هفته گذشته کدام نماد بود؟

همان گونه که در ابتدای متن ذکر شد رکورد طولانی ترین توقف معاملات به شرکت کنتورسازی ایران با نماد آکنتور تعلق داشته که به دلیل تعلیق نماد، معاملات آن از شهریور ماه 1395 تاکنون متوقف می باشد و سهامداران آن نیز از آن زمان تاکنون بلاتکلیف می باشند. پس از آکنتور این نماد وانصار است که رکوردار طولانی ترین توقف معاملات می باشد. معاملات این نماد نیز از 6 مرداد ماه 1397 متوقف شده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ماههای شمسی جابجا شده ما نمیدونیم؟
یعنی اول شهریوره بعد مردادماه؟؟؟!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی