بازدید 12989
۹

آغاز توقف ورود و خروج به ۵ استان کشور

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ورود و خروج از استان‌های تهران، البرز ، اصفهان ، آذربایجان غربی و خراسان رضوی به غیر از خودروهای امدادی ، اورژانسی و حمل و نقل عمومی از ساعت ۲۴ دیشب ممنوع شد.
کد خبر: ۱۰۰۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱ 15 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، با توجه به این ممنوعیت ،‌ آخرین وضعیت محورهای شمالی حکایت از تردد روان دارد. محور های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر (رفت و برگشت) خلوت است.

همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می باشند.

با این حال ترافیک سنگین در آزادراه کرج – تهران محدوده پل فردیس گزارش شده است.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی ، سامانه‌های ترددشمار وگشت های شعب راهداری سراسر کشور ، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

طی شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۸۵ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۰.۵ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵.۱ درصد ، اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت پذیرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۹
یعنی چی؟؟؟!!! اگه بسته است پس چرا محدوده پل فردیس سنگینه؟ پس از ما بهتران میتونن رد شن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
این محدودیت ها هم مثل خبرهای دلاری هست. زیاد بهش استناد نکن! والا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
شما به خاطر وجدان خودت نرو سفر. اونا بی شعور و بی وجدانند، چون برا سفر رفتن احتمال انتقال بیماری زیادتر میشه و آمار کشته ها بالاتر می‌ره و به این زودی خلاص نمیشیم. متاسفانه فقط سعی میکنیم با بهتر سازی ظواهرمون ادای خارجی ها و افراد معقول و با فرهنگ را در بیاریم. در صورتی که تفکر درست جدای از ظواهره
هر کی می خواست بره شمال دیروز و دیشب رفت.
در تمام دنیا منع مسافرت در پی قرنطینه اجرا میشود
نه اینکه مردم توی شهر ها در مترو ، اتوبوس و ادارات در اتاقهای تنگ کنار هم دهن بدهن رفت آمد داشته باشن ولی منع سفر ایجاد کنیم ؟؟
وسایل نقلیه عمومی برای سفر مثل اتوبوس ، تاکسی و هواپیما اشکالی ندارد برای سفر کردن !!! خیلی جالبه !!!
کسی که در خودروی شخصی از پارکینگ منزلش سوار میشه و در حیاط ویلای شخصی ش پیاده میشه چه مشکلی ایجاد میکنه ؟؟؟
اگه خیلی دلسوزید و خیلی نگران جان مردم و خطر مسافرت هستید تمام رستورانها توی راه را تعطیل کنید تمام مراکز تفریحی مقاصد سفر و هتل ها و سوییت های اجاره ای رو تعطیل کنید ، ویلا کرایه دادن رو ممنوع کنید نه اینکه به این شکل و بدون برنامه منع سفر ایجاد کنید که اگر کسی کار ضروری داره نتونه از شهر خارج بشه ...
بعد جاده رو سنگ میچینن که باریک بشه و ترافیک درست بشه بگن خیلیا رفتن مسافرت. فقط میخواین بگین مردم مقصرن و خودتون هیچ مسولیتی ندارین بخاطر همین خیلیا لج میکنن میرن مسافرت
حتي يك تصميم درست هم كه ميگيرند بايد نشان دهند كه احمق هستند
اگر مسافرتها نقش كليدي دارند بايد به طور كلي ممنوع شوند و مستمر باشد
تا وقتي كه بيماري تحت كنترل در آيد ، اما فكر ميكنم كه شيوع كرونا را يك
نعمت ميدانند كه جلوي تجمع و اعتراضات مردم ناراضي را گرفته است براي
همين هم با محرم و برگزاري كنكور و بازگشايي مدارس و دانشگاهها آن را
گسترش دادند
با سلام و احترام
ضمن تشکر و عرض خسته نباشید به تلاشگران حوزه بهداشت ودرمان و ستادهای کرونا ؛ پیشنهاد می شوده به منظور کنترل اپیدمی کرونا به جای اعمال محدودیت های فیزیکی رفت و آمد های بین استانی و در صورت نیاز بین شهری که مشکلات زیادی را برای نیروهای محترم انتظامی ایجاد می کند، پلاک های مورد نظر را جریمه کنند . البته جریمه ها باید بازدارنده باشد و حداقل مبلغ آن دو میلیون تومان به بالا برحسب نوع خودرو تعیین شود و درآمد حاصل از آن به حوزه درمان کرونا اختصاص یابد.
موفق باشید
مسافرت بین شهری بیشتر تاثیر داره یا شلوغی مترو و اتوبوس و تاکسی؟ چرا میخواین به زور به مردم قالب کنین که مسافرتها باعث افزایش آماره؟ مسافرت رفتن درست نیست ولی اونی که توو ماشین خودش نشسته و الکل و ماسک داره و یه بار در چند ماه میره مسافرت باعث افزایش آماره یا اونی که مجبوره از هرروز با وسایل نقلیه عمومی بره سرکار و برگرده؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل