بازدید 9365

مجروحان جنگ یمن از عمان به فرودگاه صنعا بازگشتند

عضو شورای عالی سیاسی یمن امروز، چهارشنبه از ۲۸۳ مجروح جنگی که بعد از دریافت درمان لازم از عمان وارد صنعا شدند، استقبال کرد.
کد خبر: ۱۰۰۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷ 14 October 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه المسیره، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن از بازگشت زخمی‌ها به کشور استقبال کرد و گفت: ما به مجروحان برای بازگشت به کشور بعد از انتطار طولانی مدتی تبریک می‌گوییم که اگر جنایت‌های دشمن سعودی نبود، چنین انتظاری رخ نمی‌داد.

محمد علی الحوثی بر توجه به مجروحان به دلیل این‌که جانشان را در راه دفاع از وطن دادند، تاکید کرد و از طرف‌های مربوطه خواست مجروحان را مورد توجه قرار دهند.

او افزود: در چنین روز جاودانه‌ای یعنی ۱۴ اکتبر بازگشت مجروحان جنگ را جشن می‌گیریم. ما از همکاری و مشارکت کسانی که در بازگشت آن‌ها سهیم بودند، تقدیر می‌کنیم.

عضو شورای عالی سیاسی یمن با آرزوی بهبودی برای مجروحان اشاره کرد، محاصره فرودگاه صنعا برداشته خواهد شد و اوضاع فرودگاه به صورت دائمی عادی خواهد شد.

همچنین محمد عبدالسلام، رئیس هیئت صنعا در رایزنی‌های سوئد گفت، ۲۴۰ تن به صنعا وارد شدند. در بین افراد بازگشته به کشور مجروحانی هستند که برای درمان کشور را ترک کرده بودند و سازمان ملل طبق توافق موجود اقدام به بازگشت آن‌ها نکرد.

او از عمان به دلیل تلاش‌های انسانی‌اش برای ملت یمن تشکر و تقدیر کرد.

در عین حال امروز، تعدادی از مجروحان برای درمان از فرودگاه صنعا به عمان رفتند.

در مراسم استقبال و ترک مجروحان در فرودگاه استانداران، محمد حیدره، معاون وزیر فرهنگ و نماینده شرکت هواپیمایی و مدیر فرودگاه صنعا حضور داشتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی