بازدید 12968
۴
گزارش

یک ستاره دیگر پرسپولیس در آستانه فسخ و جدایی

کامیابی نیا نیز همان مسیر شجاع را رفته و نامه فسخ قراردادش را به سازمان لیگ ارائه داد. در این نامه کامیابی نیا 10 روز به پرسپولیس مهلت داده تا آپشن هایی که طلبکار است پرداخت شود، در غیر این صورت او نیز قراردادش به صورت یکطرفه فسخ خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۰۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱ 14 October 2020

کمال کامیابی نیا دو روز دیگر قراردادش را با پرسپولیس فسخ می کند.

به گزارش تابناک ورزشی، روز گذشته از فسخ قرارداد شجاع خلیل زاده خبر دادیم و البته خیلی ها در صدد تکذیب آن برآمدند، اما امروز مشخص شد که شجاع خلیل زاده قراردادش را یک طرفه فسخ کرده است. حال در همین ارتباط خبردار شدیم کمال کامیابی نیا نیز همان مسیر شجاع خلیل زاده را رفته و نامه فسخ قراردادش را به سازمان لیگ ارائه داده است. در این نامه کامیابی نیا 10 روز به باشگاه پرسپولیس مهلت داده تا آپشن هایی که طلبکار است پرداخت شود، در غیر این صورت او نیز قراردادش به صورت یک طرفه فسخ خواهد شد.

یک ستاره دیگر پرسپولیس در آستانه فسخ و جدایی

حالا 8 روز از تاریخ نامه کمال گذشته و اگر دو روز دیگر باشگاه نتواند مبالغ آپشن های کمال را بپردازد، او نیز مثل شجاع خلیل زاده فسخ قراردادش اتوماتیک وار فعال شده و می تواند به تیم دیگری ملحق شود.

مقصد بعدی کمال کامیابی نیا، باشگاه فولاد خواهد بود. او مذاکرات خود را با جواد نکونام انجام داده و منتظر است دو روز دیگر از پرسپولیس جدا شود. البته اگر باشگاه تا قبل از 10 روز به خواسته های کمال کامیابی نیا پاسخ مثبت بدهد، امکان جدایی او وجود ندارد و فسخ قرارداد یک طرفه منتفی می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
خوش اومدی.
تا شرایط پرسپولیس رو دیدند هر کی شروع کرده یه لگد میندازه.
امیدوارم رو حرفت بمونی و مردددد باشی و بری.
به سلامت
مجبور به استفاده از جوانان بی نام و نشان هستند چونکه دستمزدها به گونه کاملن غیر حرفه ای به قدری زیاد شده که اصلن امکان پرداخت نیست.
همه شون به ندای قلب شون گوش کرده بودن :)
شاهکار مدیریت ایرانی در سوزاندن ستاره ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار