بازدید 39797

نامه به رئیس جمهور برای بستن جاده‌های شمال کشور

یک عضو مجمع نمایندگان استان مازندران از نامه نمایندگان این استان به رئیس جمهور خبر داد و گفت که در این نامه از رئیس جمهور درخواست شده که در ایام تعطیلات پیش رو با اعمال محدودیت‌های اجازه ورود مسافران را به استان‌های شمالی کشور ندهند.
کد خبر: ۱۰۰۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 14 October 2020

به گزارش تابناک، محمد علی محسنی بندپی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان مازندران در نامه‌ای به رئیس جمهور درخواست کرده که با توجه به تعداد زیاد مسافران در استان‌های شمالی به خصوص غرب استان مازندران محدودیت‌های اعمال کند تا از ورود مسافران جلوگیری شود ما از رئیس جمهور خواستیم که جاده‌های استان‌های شمالی کشور را در تعطیلات پیش رو ببندند.

وی افزود: تعداد مسافران در استان‌های شمالی قابل تخمین نیست به دلیل مسافت کم از تهران تا استان‌های شمالی تعداد مسافران بسیار زیاد است ما با استاندار مازندران و مسوولان مربوطه صحبت کردیم و به رئیس جمهور هم نامه نوشتیم تا با اتخاذ تدبیری جلوی ترددها در جاده‌ها گرفته شود.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر فردی مبتلا به کرونا شود بعد از دو هفته علایم خود را نشان می دهد این یعنی مسافرانی که ممکن است ناقل باشند ویروس را با خود به استان دیگر برده و باعث شیوع بیشتر کرونا می‌شوند.

محسنی بندپی ادامه داد: با توجه به آمار بالای فوتی‌ها باید دولت از رفتارهای سلبی برای وادار کردن مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سفر نکردن استفاده کنند اگر قرار باشد همین وضعیت ادامه پیدا کند اتفاقات ناگواری رخ خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۶
انتشار یافته: ۱۸
جالب اینجاست برادر این آقا استاندار تهران است . و همیشه هم از این حرفها که علیه تهرانیها و به نفع مازندرانیها است میزند !!!

خوب اصلا خروج از تهران را به تمام مسیرها ممنوع اعلام کنید . شما مازندرانیها که وقتی میاین تهران دیگه برنمیگردین . شماها هم باید از تهران اخراج شوید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
دوست من مسله مرگ و زندگی انسان ها است
شاید عده ای به این اهمیت ندهند و مسله را شوخی بگیرند ولی این شوخی به قیمت جان یک نفر تمام می شود
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
کسی تهران برای تفریح نمیاد برای کار میان
ولی شمال را برای تفریح میرن
مسافرت رفتن توو این شرایط کاملا غلطه ولی فقط مسافرت عامل شیوع کروناست؟ این همه عزاداری بدون پروتکل و شربت نذری و تجمعات دیگه هیچ تاثیری نداشتن. تا وقتی نوع برخوردتون اینجوریه و سلیقه ای با ماجرا برخورد میکنین و میخواین به زور بگین فقط مسافرتها عامل زیاد شدن کروناست اوضاع بهتر نمیشه. مگه مملکت فقط تهرانه؟ فقط توو تهران و مازندران و گیلان آمار زیاد شده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
لطفاً در نظر داشته باشين جمعيت تهران قابل مقايسه با ساير استانها و شهرها نيست اگر در تهران كرونا از كنترل خارج بشه همه ساتانهاي مجاور و غير مجاور را درگير ميكنه ضمن انكه ايام محرم و غيره گذشت از اين به بعد رفتار درست را انجام بدهيم
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
از عاشورا تا الان 40 روز گذشته در صورتی که دوره بیماری و دوره نقاقت را یک ماه در نظر بگیریم بیمارانی محرم تا الان تمام شده اند
آره حتما ببندید تا معلوم بشه که همه این مرگ و میرها فقط و فقط تقصیر این شماله، شمال را ببند.شمال کجاست؟ مگه جغرافی بلد نیستی؟ دور تا دور ایران شماله. بسته که بشه دیگه کرونا از کدوم وری بیاد. مردم از کدوم وری برن. آخه کل ایران شماله و کل ایران تهرانه. و همه هم آن قده سیرن و دارن که هی میرن شمال.
اگر راست میگن جاده های شمال را برای نفرات غیر بومی ببندند.
بالاخره با این گرانی ها کرونا راه فراری می باشد...
کسی که از این خونه به خونه دیگر ش در شهرستان می رود عامل انتقال کرونا هست
ولی شلوغی اتوبوس و مترو و بازارهای تهران و ادارات عامل انتقال کرونا نیستند .
خواهشا مسافرت نروید و به جان خودتان و مردم رحم کنید
چرا مسافرت رو کلا ممنوع نمی کنید ؟
منتظرید فاجعه انسانی بزرگتری رخ دهد بعد اقدام کنید ؟
چقدر جالبه جکومت ما...یک برادر استاندار تهران و یک برادر نماینده مجلس...همین مورد رو اگه در اسناد زمان شاه پیدا می کردن تا الان براش 10 تا کتاب و 20 تا مستند درست کرده بودن که در زمان شاه چنین بود و چنان بود...
چرا نمی خوان قبول کنند که برپای عزاداری تو ایام محرم اشتباه محض بود قرنهاست داریم عزاری می کزردیم یه سال عزادری نکردن هیچ خللی در اصل موضوع نداشت چرا بازار تهران وکه اون همه آدم تو ول می زنند رو نمی بندند تمام مسیرهای تهران بسمت شمال باید بسته بشه .ولی کو گوش شنوا .
بابا مسافرت علطه...ویروس رو میکشی با خودت میبری....بابا ببندین این جاده ها رو
یه نکته جالب اینجاست که توی شهر های ایران حتما باید یک مسئول زاده اون شهر باشه ولی توی تهران هیچ مسئولی زاده تهران نیست.
آخه این عدالت میباشد؟
خود به اصطلاح مسئولین هم معلوم نیست چه راهکاری را باید ارائه دهند ............تقریبا" گیج شده اند ..........


موضوع این است که در کشور مدیر انقلابی نداریم .....انقلابی با قدرت لازم جهت بازدارندگی .......


بیشتر زمین های شمال کشور و مخصوصا" در روستا های اطراف رشت را 3 سال پیش هر متری را 70000 هزار تومان

همین پولدارهای تهرانی خریداری کردند و امروز همین زمینها را که خودشان سند هم گرفتند می گویند متری 2 میلیون تومان ...

یعنی 25 برابر قیمت خریداری شده ......زمین های کشاورزی را که تبدیل به مسکونی کردند .........

یکی از این پولدارها میگفت کل زمین های کشاورزی را متری 30000 تومان حاضر است بخرد .......یعنی 50 هکتار ...

در یک روستا .........
به نظرم نطفه تجزیه طلبی در ایران با همین حرف ها شکل میگیره
کافیه یه سر به سواحل و بازارها و مکانهای عمومی شمال بزنید تا ببینید تمام خودروهای موجود در این مکانها با پلاک ایران 62 و 72 و82 و متعلق به خود هموطنان عزیز شمالی است.
بدون ماسک و بدون رعایت فاصله اجتماعی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار