بازدید 17134

اجی مجی بهترین راهکار آموزش دروس ابتدایی

آموزش ابتدایی نسبت به سایر پایه اهمیت بسیار زیادی دارد و دانش آموزی که در این پایه آموزش درخور و شایسته ای را در اختیار نداشته باشد ممکن است آسیب های جبران ناپذیری را دریافت کند و تاثیر آن را در سایر مقاطع حتی دبیرستان نیز مشاهده کند.
کد خبر: ۱۰۰۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 14 October 2020

مهمان ناخوانده جهانیان، ویروس کرونا از زمان ورودش بر روی هر چیزی تاثیر گذاشت و بحث آموزش هم از این موضوع مستثنا نبود. والدین نیز نگرانی زیادی بابت آموزش فرزندان خود دارند. اما بیشترین صدمه در زمینه آموزشی را می‌توان به آموزش داوطلبان ابتدایی نسبت داد زیرا اولین آموزشی است که دانش آموزان آن را فرا خواهند گرفت و کسی که از همین بدو کار نتواند یادگیری خوبی داشته باشد تا انتها نیز تاثیر آن را مشاهده خواهد کرد و اینجاست که مفهوم جمله "پیشگیری مقدم بر درمان"  پررنگ تر می‌شود.

امروز در خبرگزاری تابناک به شما بهترین راهکار آموزش دروس ابتدایی یعنی آموزش با موسسه اجی مجی را معرفی خواهیم کرد که با کمک آن از بابت آموزش دروس ابتدایی از پایه اول دبستان تا ششم آسوده خاطر خواهید شد. توصیه می‌کنم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا یک هدیه به ارزش 200,000 تومان را نیز به صورت رایگان از موسسه اجی مجی دریافت کنید.

اجی مجی بهترین راهکار آموزش دروس ابتدایی

چرا باید آموزش دروس ابتدایی را جدی بگیریم

همانطور که در قسمت بالا نیز اشاره شد آموزش ابتدایی نسبت به سایر پایه اهمیت بسیار زیادی دارد و دانش آموزی که در این پایه آموزش درخور و شایسته ای را در اختیار نداشته باشد ممکن است آسیب های جبران ناپذیری را دریافت کند و تاثیر آن را در سایر مقاطع حتی دبیرستان نیز مشاهده کند.

با این حال تفاوتی ندارد که دانش آموز پایه اول ابتدایی باشد یا پایه ششم؛ با توجه به این که دروس هر پایه با سال های قبل در ارتباط است به خصوص در دروسی مانند ریاضی و علوم اگر دانش آموز مطالب را به خوبی آموزش نبیند جبران آن بسیار سخت و حتی غیر ممکن است.

مشکلات عدم یادگیری را حتی در دوران کنکور نیز می‌توان مشاهده کرد؛ طبق آمار اعلام شده از سوی سازمان سنجش هر سال حدود نصف داوطلبان کنکور در درس ریاضی درصد منفی را کسب می‌کنند و به نقل قول از همین سازمان می‌توان گفت که فردی که درصد صفر در درسی کسب می‌کند به این معنی است که آن را آموزش ندیده و فردی که درصد منفی کسب می‌کند به این معنی است که آن درس را اشتباه آموزش دیده است...

آموزش از طریق اپلیکیشن شاد

راهکاری که در دوران کرونا، مورد توجه آموزش و پرورش قرار گرفت، راه اندازی سامانه شاد بود. در این سامانه معلم و دانش آموز به صورت مجازی با یکدیگر ارتباط می گیرند و تدریس به صورت آنلاین انجام می شود.

اهمیت آموزش با انیمیشن و تصویر سازی

در سال های اخیر اهمیت آموزش برمبنای تکنولوژی روز جهان به شدت مورد استقبال قرار گرفته است و روش های سنتی یعنی آموزش با استفاده از وایت برد و روش های کلاسیک کم کم منسوخ می‌شود. دلیل این موضوع هم تاثیر آموزش با استفاده از انیمیشن و تصویر سازی است که با کمک آن یادگیری ده ها برابر راحت تر و لذت بخش تر خواهد شد.

آموزش با استفاده از انیمیشن و تصویر سازی به دانش آموز کمک خواهد کرد تا دیگر از حفظ کردن کاملا بی نیاز شود و این بار به جای حفظ کردن مطالب بتواند آن ها را درک کند و با استفاده از این سبک تدریس توانایی تحلیل مطالب را داشته باشد.

دلیل این موضوع هم به نیمکره های مغز ارتباط دارد. مطالبی که دانش آموز با کمک حفظ کردن یاد بگیرد وارد نیمکره چپ مغز خواهد شد که اکثر مواردی که برای یک فرد رخ می‌دهد در همین نیمکره جای می‌گیرد اما مطالبی که به صورت شهودی یعنی با استفاده از تصویر مشاهده شود وارد نیمکره راست مغز خواهد شد که مدت زمان ماندگاری در این نیمکره نیز چندین برابر بیشتر از نیمکره چپ مغز می‌باشد.

اما تا کنون اولین و تنها مجموعه ای که آموزش دروس ابتدایی را با کمک انیمیشن و تصویر سازی ارائه داده است موسسه اجی مجی می‌باشد که شاهکاری در زمینه آموزش این مقطع نیز محسوب می‌شود.

معرفی موسسه اجی مجی به عنوان بهترین راهکار آموزش دروس ابتدایی

اجی و مجی دو خواهر و برادر عروسکی هستند که در آموزش دروس ابتدایی توسط برترین مدرسین این مقطع در کشور حضور دارند و سبک جدیدی از آموزش را در اختیار دانش آموزان قرار داده اند.

اجی مجی به والدین دانش آموزان ابتدایی کمک می‌کند تا بدون هیچ دغدغه ای فرزندان خود را از بهترین سبک آموزش در کشور بهره مند کنند و دیگر نگران مشکلاتی از قبیل کرونا ویروس یا آموزش مجازی نباشند زیرا برای اولین بار در آموزش دروس از بهترین تکنولوژی های روز جهان از جمله AR، VR و 3D استفاده شده است.

در آموزش اجی مجی از اصول کامل روانشناسی استفاده شده است و تنها آموزش و تدریس در اختیار دانش آموز قرار نمی‌گیرد بلکه از روش هایی استفاده شده است که دانش آموزان درونگرا و برونگرا نیز با استفاده از این اصول مهارت های اجتماعی خود را می‌توانند بالا ببرند.

اما موسسه مجموعه اجی و مجی چه خصوصیاتی دارد که باعث محبوبیت آن شده است؟

مهمترین خصوصیت مجموعه اجی و مجی آموزش شهودی و با انیمیشن می باشد. کاری که حرف آخر نیز آن را به خوبی انجام داده است. به عنوان مثال در روش های عادی برای درس ادبیات مدرس می‌گوید " من داستان رو می‌گم شما تصور کنید" اما در مجموعه آموزشی اجی مجی مدرس می‌گوید "من داستان رو برای شما به تصویر می‌کشم" و همین ویژگی باعث می‌شود تا مفهوم مطالب به مغز استخوان دانش آموز تزریق شود و دیگر هیچ نیازی به حفظ کردن نداشته باشد و نتیجه این کار هم عدم فراموشی مطالب است.

دیگر ویژگی فوق العاده اجی و مجی آموزش جذاب در این مجموعه است و دیگر دانش آموز به عنوان یک وظیفه به سراغ دروس خود نخواهد رفت بلکه با جذابیت تدریس، از آموزش لذت خواهد برد. باید خاطرنشان شویم که در اجی مجی از بهترین روانشناسان کشور برای سناریو نویسی استفاده شده است و برای عروسک گردانی هم از حدود 20 نفر استفاده شده است و مدرسین اجی مجی نیز در هر پایه بهترین مدرسین کشوری بوده اند.

معلم های موسسه اجی مجی چه کسانی هستند؟

همانطور که در قسمت بالا نیز اشاره کردیم برترین مدرسین کشور در هر پایه برای آموزش دروس انتخاب شده اند؛ به عنوان مثال در تدریس دروس پایه اول ابتدایی اجی مجی از سرکار خانم مینا قجر استفاده شده که 10 سال سابقه تدریس در این پایه را دارند و در جشنواره های متعدد توانسته اند رتبه اول در آموزش را به خود اختصاص دهند. همچنین خانم مینا قجر با تجربه فراوانی که در حیطه آموزش دارند آموزش اول ابتدایی که به جرات مهم ترین بخش آموزش یک دانش آموز است را به ساده ترین و روان ترین شکل ممکن ارائه داده اند.

اجی مجی بهترین راهکار آموزش دروس ابتدایی

خانم نرجس نوربخش هم تدریس دروس پایه دوم ابتدایی اجی و مجی را به عهده دارند و از مدرسین نمونه کشوری هستند که سال هاست در فضای مجازی نیز آموزش دروس را برعهده دارند و با نام " خانم اجازه " مشهور هستند. خانم نوربخش سال ها دوره های روانشناسی را گذرانده اند و از این حیث کاملا مجزا هستند از سایر مدرسین پایه دوم. همین موضوع باعث شده تا این مدرس اختلالات یادگیری را بشناسند و فرزندان شما را بسیار بسیار در یادگیری دروس این پایه کمک کنند. خانم نوربخش در کنار آموزش تصویری محصولات دوم ابتدایی اجی مجی، کتاب های کمک آموزشی را نیز ارائه می‌دهند که در همین کتاب ها به انواع هوش ها و اختلالات یادگیری توجه کرده اند و هر رنگ و متنی که استفاده کرده اند دلایل روانشناسی مختص به خود را دارد.

آموزش سوم ابتدایی اجی و مجی هم بر عهده سرکار خانم مینا رضایی می‌باشد.  شاهکار خانم رضایی در آموزش سال سوم آموزش شهودی دروس با کمک موسسه اجی و مجی و همچنین داستان سرایی و انرژی مثبت این مدرس نمونه کشوری است. در پایه سوم دبستان دروس کم کم از حالت مقدماتی خارج شده و به مفاهیم مهمی همچون جدول ضرب در درس ریاضی خواهند رسید که از مشکلات دانش آموزان می‌باشد اما با تکنیک هایی که توسط خانم رضایی انجام شده است یادگیری این مباحث بسیار مهم بسیار ساده شده است.

مدرس پایه چهارم اجی مجی هم توسط خانم فرزانه صدیقی انجام شده است. خانم صدیقی هم مانند سایر مدرسین اجی و مجی جزو اساتید نمونه کشوری در آموزش دروس می‌باشد. در مصاحبه ای که با خانم صدیقی انجام شد یک سوال از ایشان در مورد رسالتشان در زندگی پرسیده شد و پاسخ حیرت انگیزی که دادند این بود که اثری ماندگار از خود به جا بزارند که این اثر همان آموزش چهارم ابتدایی اجی مجی و دادن انرژی مثبت در میان آموزش به دانش آموزان می‌باشد. ویژگی جذاب خانم صدیقی در آموزش استفاده از شعرسازی و داستان سرایی متعدد در کنار آموزش شهودی است که جذابیت یادگیری این پایه را چندین برابر کرده است.

اما با توجه به تعدد دروس سال پنجم ابتدایی تدریس در این پایه و همچنین پایه ششم توسط چندین مدرس که مانند سایر مدرسین رزومه و سابقه درخشانی دارند انجام شده است. دروس اجتماعی و هدیه های آسمانی سال پنجم توسط سرکار خانم مریم احمدپور تدریس شده است. دو درس مطالعات اجتماعی و هدیه های آسمان ممکن است در وهله اول بسیار آسان به نظر برسند اما در اصل اینطور نیست و خانم احمد پور به شدت تلاش کرده اند تا این دو درس به راحت ترین سبک ممکن آموزش داده شود و با جذابیت فراوان دانش آموزان این دو درس را یاد بگیرند.

ریاضی پنجم هم که از اهمیت به سزا و بسیار بالایی برخوردار است توسط خانم نیلوفر قهرمانی مدرس قدر این درس و همچنین آموزگار نمونه کشوری تدریس شده است و مفاهیم به صورت کاملا عمقی و مفهومی به شیرین ترین زبان ممکن با کمک اجی و مجی آموزش داده شده است.

علوم پنجم هم در کنار ریاضی از نظر دانش آموزن سخت ترین دروس سال پنجم ابتدایی می‌باشند. تدریس علوم پایه پنجم توسط دبیر توانمند و با تجربه خانم زهرا بلیوند انجام شده است. با تدریسی که از سوی خانم بلویند ارائه شده به معنای واقعی دانش آموز با تمام وجود می‌تواند مفاهیم را درک کند.

فارسی سال پنجم هم توسط خانم اکرم دمیرچلی انجام شده است. خانم دمیرچلی هم جزو اساتید نمونه کشوری در حوزه ادبیات و فارسی ابتدایی بوده اند و این درس شیرین که البته یادگیری آن برای دانش آموزان سخت بوده است را به ساده ترین شکل ممکن انجام داده اند.

مدرسین دروس ششم اجی مجی هم مانند سال پنجم توسط چندین مدرس از جمله خانم مریم احمدی که تدریس مطالعات احتماعی و علوم ششم را به عهده دارند و نیلوفر قهرمانی مدرس ریاضی پایه ششم هستند، تدریس فارسی ششم هم مانند فارسی پنجم توسط خانم اکرم دمرچلی انجام شده است که تمامی این افراد جزو مدرسین برتر کشوری بوده اند و سال ها سابقه درخشان در زمینه تدریس این دروس داشته اند و البته مبتکرین آموزش شهودی و داستان سرایی دروس در این پایه می‌باشند.

تدریس های جذاب هر مدرس را از طریق نمونه تدریس های اجی مجی از طریق سایت مرکزی اجی مجی می‌توانید مشاهده کنید تا با تفاوت آموزش شهودی در این مجموعه با سایر تدریس آشنا شوید.

20 درصد از محتوای آموزشی اجی مجی به صورت رایگان

مجموعه اجی و مجی برای دانش آموزان ابتدایی یک هدیه ویژه هم دارد که به شدت در یادگیری و همچنین آشنایی با تدریس های این مجموعه تاثیر دارد . مجموعه اجی و مجی یک پنجم کل آموزش های هر پایه معادل 20 درصد محتوای آموزشی خود را برای دانش آموزان ابتدایی به عنوان هدیه ارائه می‌دهد. اما نکته حائز اهمیت این است که این بیست درصد رایگان اجی و مجی مختص یک درس خاص نیست بلکه از تمام دروس موجود در هر پایه انتخاب شده است و یک امتیاز بسیار ویژه برای دانش آموزانی است که به دنبال پیشرفت و افزایش قدرت یادگیری هستند. درضمن برای آشنایی کامل با دروس اجی و مجی و دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانید به لیست قیمت محصولات اجی مجی مراجعه کنید و از تخفیف فوق العاده محصولات نیز بهره ببرید. هدیه اجی مجی به مدت محدود ارائه می‌شود و برای دریافت این هدیه ارزشمند کافی است پایه تحصیلی خود را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید تا همکاران و مشاورین ما سریعا با شما تماس بگیرند.

اجی مجی بهترین راهکار آموزش دروس ابتدایی

اسامی بخشی از مشاورین موسسه اجی و مجی

یک امتیاز ویژه که در کنار محصولات اجی و مجی به دانش آموزان ابتدایی تعلق می‌گیرد دریافت پشتیبانی توسط مشاورین اجی مجی می‌باشد. با پشتیبانی که توسط مشاورین انجام می‌شود دانش آموز دیگر تنها نیست و می‌تواند از راهنمایی پشتیبان ها نیز بهره ببرد.

اگر می خواهید دانش آموزتان بهترین مسیر آموزشی را در پیش بگیرد، با کارشناسان و مشاورین تحصیلی موسسه اجی مجی تماس بگیرید:

خانم ها: مریم فرزی، حدیث قمری، تانیا عزیزی، شیدا کبیرعبادی، سانای جعفری

آقایان: میلاد خدایی، شایان مامندی، سالار مام احمدی، محسن احمدی آذر

مشاورین موسسه بعد از شنیدن صحبت های شما، بهترین راهکارها را برای آموزش فرزندانتان پیش روی شما قرار می دهند.

برای دریافت محصولات اجی مجی  با تخفیف ویژه و ارتباط با مشاورین مجموعه می‌توانید از طریق شماره تماس های مرکزی اجی و مجی اقدام کنید تا مشاورین ما به صورت کامل شما عزیزان را راهنمایی کنند.

021-66058258

021-66572045

021-66572046

021-66017397

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل