بازدید 187853

روش های رهگیری مرسولات پستی

در دنیای امروزه تمامی افراد با اهمیت پست برای خریدهای آنلاین خود آشنایی دارند و به همین دلیل از خدمات پست استفاده زیادی می نمایند.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 11 October 2020

روش های رهگیری مرسولات پستی

در این مطلب با عباراتی مانند : کد رهگیری پست ، پیگیری بسته پستی با کد رهگیری ، رهگیری محموله پستی ، شرکت پست بار و…. آشنا میشوید

کد رهگیری پست می تواند به ارسال کنندگان کمک کند که از سرنوشت محموله های پستی خود اطلاع پیدا کنند. روش های بسیاری برای پیگیری مرسولات پستی وجود دارد که شما می توانید هر یک از آن روش ها را که راحت تر هستید را انتخاب کنید و به وسیله آن از وضعیت بسته پستی تان مطلع شوید.

در دنیای امروزه تمامی افراد با اهمیت پست برای خریدهای آنلاین خود آشنایی دارند و به همین دلیل از خدمات پست استفاده زیادی می نمایند.

خریدهای اینترنتی و رهگیری مرسولات پستی :

شما بعد از هر خرید اینترنتی که انجام می دهید باید از آن شرکت و سایت که خریدتان را انجام داده اید کد رهگیری سفارشتان را دریافت نمایید. برخی از سایت ها از زمانی که شما سفارش خود را ثبت می کنید تا زمانی که آن را برای شما ارسال می کنند وقفه زیادی دارند.

این دسته از سایت ها امکان دارد که آن کالای مورد نظر شما را در انبار خود نداشته باشند. بر همین اساس شما تا زمانی که کالا به اداره پست تحویل داده نشده باشد نمی توانید کد رهگیری مرسولات پستی را دریافت کنید.

 بعد از اینکه فروشنده کالای خریداری شده شما را به پست تحویل می دهد کد رهگیری آن را برای شما ارسال می کند و از طریق آن کد می توانید محصولات خود را پیگیری کنید که اکنون در چه وضعیتی هستند و حدودا چه زمانی به دست تان می رسد.

اگر بسته شما به مقصد ارسال شود و روز تعطیلی باشد بدون شک برای شما ارسال نخواهد شد، ولی شما می توانید نام فردی که نامه رسان می باشد را در سایت مشاهده کنید. بنابراین از این طریق مطمئن خواهید شد که بسته تان رسیده است.

روش های رهگیری مرسولات پستی در خرید های اینترنتی

روش های رهگیری مرسولات پستی : روش هایی که برای رهگیری مرسولات پستی وجود دارد بر اساس آن شرکتی که بسته پستی شما را ارسال کرده است متنوع می باشد. یکی از این روش ها استفاده از اپلیکیشن آن شرکت می باشد که می توانید کد رهگیری را در قسمت مربوطه وارد کنید تا از وضعیت بسته پستی خود اطلاع پیدا کنید.

روش دیگر ارسال پیامک به سرشماره هایی می باشد که به شما ارائه می دهند. همچنین از دیگر روش های پیگیری مرسولات پستی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد از طریق سایت پست بار است.

شما می توانید به سایت پست باروارد شده و در قسمت رهگیری مرسولات پستی کد رهگیری را وارد کرده تا از وضعیت بسته مطلع شوید .

همچنین با استفاده از قسمت " ثبت سفارش " در پست بار میتوانید بسته خودتون رو به سراسر ایران و جهان ارسال فرمایید

                            

تلفن تماس:
۰۹۴۲۲۰۲۰۲۴۹

 

انتهای رپرتاژ آگهی /

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر