بازدید 19472

آخرین آمار کرونا در ایران تا نوزدهم مهر/ کاهش آمار مبتلایان و جان باختگان به نسبت روز‌های اخیر

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۳۸۷۵ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۴۳۹ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۰۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹ 10 October 2020
تابناک اجتماعی
پس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از ۴۹۶ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، سه هزار و ۸۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که یک هزار و ۲۷۳ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۴۹۶ هزار و ۲۵۳ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۹۵ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۲۸ هزار و ۲۹۳ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۴۰۳ هزار و ۹۵۰ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۴۴۳۹ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۴ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۴۱۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح وضعیت در نقاط مختلف کشورمان گفت: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند. استان‌های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۶.۵ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۳.۵ درصد؛ این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان به ۳.۷ درصد رسیده و روند کاهشی خود را حفظ کرده است.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۱
وزیر اموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس استیضاح شود
تا زمانی که آمار کرونا باید پیش از اعلام به تأیید شورای عالی امنیت ملی برسه، این ارقام قابل اعتماد نمی توانند باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
به تأیید شورای عالی امنیت ملی رساندن آمار کاری داره، اقای روحانی اونجا رئیس است
تا زمانی که آمار کرنا بصورت استانی اعلام نشود آمار اعلامی غیرقابل قبول است
مسئولین محترم: اوووو. کشته‌ها کم شد. چه خوب. پس چه خوب تعطیل نکرده بودیم الکی می‌گفتیم تعطیل. یعنی که چه. تنبل‌ها. می‌خوان یک ویروس سرماخوردگی رو بهونه کنن نیان سر کار. برید خبر مرگتون سر کار زود باشید یالا.

هرچی ما گند می‌زنیم و اقتصاد رو خراب می‌کنیم شما باید با جون کندن و سه شیفت کار تا جایی که میشته درستش کنید دیگه. بالاخره چرخ اقتصاد باید بچرخه و گرنه ما با سیاست‌های مشنگانه چوب لای کدوم چرخ بگذاریم.
استان سیستان و بلوچستان در چه وضعیته؟ یا کلا دیگه به حساب نمی زاریم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
شکر خدا وضعیت این استان خوب است . چون اجتماع و گردهمایی های چند هفته گذشته رو نداشتن .

وخیم شدن وضعیت کردستان هم به دلیل برگزاری مراسمات عروسی بوده .
کرونا یاب مستعان 110 به زودی میاد برای ساختش در قابلمه کم اومده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
آخه پیچ درب قابلمه تحریمه دیگه نمیاد
کرونا یاب مستعان 110 به زودی میاد .
ووهان وماهان وقم وروحانی بیچارمون کرد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
اسم روحانی را خیلی دیر اضافه کردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
ووهان دست ما نبود، ماهان هم که همه فهمیدند بی تقصیر بوده، قم هم که فقط اولین جایی بود که اعلام کرد، ولی روحانی انتخاب هر کی بود از جلوی من دور شه!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
مردم نیاز به آموزش دارند.
اونایی که میگن تقصیر مردمه، مردم متهمین ردیف دومند. متهمین ردیف اول کسایی هستند که در مورد کرونا به مردم آموزش ندادند، تصمیم به موقع نگرفتند. کل کارها را با سعی و خطا جلو بردند و می گفتند از شنبه ای در اسفندماه همه چیز عادی میشه.
فراموش نکنیم، امام علی(ع) سخنی دارد در نهج البلاغه :"الناس علی دین ملوکهم"؛ یعنی مردم به روش و طریقه حاکمان خویش زندگی می کنند
یا در جایی دیگر فرمودند:
اَلنّاسُ بِاُمَرائِهِمْ اَشْبَهُ مِنْهُمْ بِآبائِهِمْ؛. مردم، به دولتمردان خود شبيه ترند تا به پدرانشان. [تحف العقول، ص208].
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
انتخابات غیرحزبی همینه
روحانی دیگر به رای کسی احتیاج نداره براش مهم نیست که محبوبیتش به زیر یک درصد برسد
الان کم شده؟. ۲۰۰ تا کشته و ۳۹۰۰ مبتلا . چقدر مرگ و میر برامون عادی شده . والا فاجعه ست
آمار باید ضر بدر 10 بشه
انشاالله روزی بیاید که هیچ هم وطنی داغدار عزیزانشان نشود سومدیریت مسولین جای خود دارد ولی به خاطر خدا مردم عزیر چقدر خودمان مسول سلامتی خودمان هستیم چرا با خودمان لجبازی میکنیم تجمع میکنیم مسافرت میرویم مهمانی میگیریم فکر میکنیم مرگ برای همسایه است خوب بدانیم ما اگر مسول ذلسوز نداریم کادر درمانی دلسوز دارین به انها وخودمان رحم بکنیم
متاسفانه افرادی که رعایت می کنند چوب بی فکری دیگران را می خورند
کسانی که کرونا را شوخی گرفتند در بین ما نیستند
و کسانی که کرونا را دست کم بگیرند متاسفانه در بین ما نخواهند بود قبرستان ها را آباد نکنید
دوستان عزیز با هر ابزاری و شکلی که می توانید هر روز تعداد زیادی را آگاه کنید
علاوه بر رعایت اصول بهداشتی (ماسک زدن و شستن دست و ....) که همه می دانید و لازم به گفتن نیست قشر عام کشور باید سیستم ایمنی را با خوردن تخم مرغ آب پز (به غیر از بیماران فشار خون ، افراد چاق، و بیماران قلبی که می توانند سفیده تخم مرغ بخورند )تقویت کنند و همچنین با خوردن اسفناج وعدسی و عدس برنج و ماش پلو و...
به دلیل اثبات تاثیر قرص ویتامین D پنجاه هزار هر ماه یک قرص ویتامین D بخورید و قرص جوشان ویتامین C بعد از نهار یک عدد بخورید و هر روز ۱۲ لیوان آب بخورید هر ساعت یک لیوان
بهترین ها برای کرونا vitamin d و vitamin c هستند و قرص زینک با مشورت تلفنی با پزشک برای افراد مختلف توصیه می شود
همه باید ایثار کنیم با هر چیزی که می توانیم باقلم خود با زبان خود با پول خود با وقت خود و ....تا
به لطف خدا کرونا ریشه کن شود
اگر برادری خودمان را نسبت به هم اثبات کنیم همه باهم جشن نابودی کرونا را خواهیم گرفت
روی سخنم با تک تک مردم دلسوز و ایثارگر و مهربان کشور بود، مسئولین کاری به مردم نداشته باشید و غذای خودتان را بخورید اگر دست مردم را نمی گیرید سنگ جلوی پای آنها نیدازید
ما رابه خیر مسئولین امید نیست لطفا شر نرسانید
آمار بسیار بیشتر است اینا فقط افرادی که کرونا مپثبت بوده اند رو اعلام میکنن خیلی ها اصلا تشخیص داده نشده و کرونا مثبت میمیرن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل