بازدید 14496

نحوه اجرای انواع حفاظ آکاردئونی آهنی برای درب منزل و آپارتمان

حفاظ آکاردئونی جهت حفاظت درب ورودی منازل به عنوان حفاظ کشویی ضد سرقت پشت درب و پنجره ، حفاظت ورودی پارکینگ ، حفاظ درب کارگاه ها، حفاظ ورودی گاراژها، حفاظت ورودی مراکز تجاری ، حفاظت پله های برقی ، می توان به درب های آکاردئونی یا حفاظ آکاردوئی اشاره کرد.
کد خبر: ۱۰۰۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ 07 October 2020

از قدیم گفته اند که کار از محکم کاری عیب نمی کند ، حفاظ آهنی درب ساختمان هم دقیقا نمونه بارز این ضرب المثل است. حفاظ آکاردئونی جهت حفاظت درب ورودی منازل به عنوان حفاظ کشویی ضد سرقت پشت درب و پنجره ، حفاظت ورودی پارکینگ ، حفاظ درب کارگاه ها، حفاظ ورودی گاراژها، حفاظت ورودی مراکز تجاری ، حفاظت پله های برقی ، می توان به درب های آکاردئونی یا حفاظ آکاردئونی اشاره کرد. بهترین حفاظ فلزی پشت درب آپارتمان کدام است ؟ در ادامه در مورد این حفاظ های مطمئن درب آپارتمان و انواع آن توضیحات کامل خواهیم داد .

جهت ساخت درب آکاردئونی از تسمه های 20*5 که 20 ( 2 سانت ) به عنوان پهنا و 5  ( 0.5 سانت ) به عنوان ضخامت استفاده می شود که بعد از سوراخ کاری توسط دستگاه سمبه ماتریس جهت جوشکاری آماده می شود. حفاظ درب های آپارتمان فلزی به راحتی توسط بلبرینگی که دارند با دست جابجا شده و علت آن نیز شبکه ای بودن آن است. حفاظ آکاردئونی در ابعاد برابر با درب آهنی وزن کمتری را دارا هستند و می توان درب آکاردئونی را جایگزین درب های ریموت دار پارکینگ کرد که علاوه بر وزن زیاد و سنگینی فضای زیادی را اشغال می کند.

نحوه اجرای انواع حفاظ آکاردئونی آهنی برای درب منزل و آپارتمان

درب آکاردئونی از چندین لوزی کنار هم تشکیل شده اند که با فاصله کم از هم قرار دارند که همین ویژگی سبب مقاومت بالای آن در میان سایر درب های فلزی شده است. درب آکاردئونی دارای انواع مختلفی است که با توجه به نوع ملک و سایر ویژگی های ملک می توانید یکی را به دلخواه انتخاب کنید. در واقع درب های آکاردئونی شامل درب آکاردئونی سه ردیف با تسمه عمودی خم دار، سه ردیف لوزی، پنج لوزی دوجداره، طرح ایتالیایی، طرح پیچی، دوبل نقش دار، دوبل، تسمه نقش دار، چهار ردیف لوزی، پنج لوزی دوجداره و درب آکاردئونی سلطنتی می باشد.

بهترین حفاظ درب آپارتمان

استفاده از حفاظ آهنی درب آکاردئونی برای آپارتمان جهت جلوگیری از سرقت بسیار رایج است. ساختمان هایی که از حفاظ پنجره آهنی، حفاظ نرده ای و حفاظ درب آپارتمان استفاده می کنند با دزدی و سرقت روبرو نمی شوند. حفظ مال در نبود ساکنین با کمک سازه های امنیتی، شرط عقل است. هیچکس نمی خواهد دسترنج یک عمر خود را با سهل انگاری در معرض خطر قرار دهد. از محافظ آهنی مختلفی جهت حفاظت منازل ، حفاظت ورودی پارکینگ ، حفاظ درب کارگاه ها ، حفاظ درب آسانسور ، حفاظت ورودی مراکز تجاری، حفاظت پله های برقی، می توان به درب های اکاردئونی یا حفاظ اکاردئونی اشاره کرد. حفاظ آکاردئونی محصولی ضدسرقت خاص به دلیل اینکه بعداز بسته شدن اکاردئون حجم بسیار کمی را از محیط اشغال میکند و مورد توجه مشتریان قرار می گیرد.

نحوه اجرای انواع حفاظ آکاردئونی آهنی برای درب منزل و آپارتمان

حفاظ آکاردئونی به نوعی حفاظ کشویی گفته میشود که بهترین و مقاوم ترین حفاظ برای درب آپارتمان میباشد و اغلب جهت حفاظت از در ورودی واحدهای آپارتمان و فروشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد و در مواردی همچون مغازه ها و انباری ها و جلوی آسانسور و مکان های دیگر نیز بکار گرفته میشود. حفاظ آپارتمان آکاردئونی به عنوان حفاظ از داخل و یا خارج ساختمان برای حفاظت از درب های ساختمانی و یا آپارتمانی مورد استفاده است. انواع حفاظ کشویی عبارتند از حفاظ 3 گل ، حفاظ 4 گل ، حفاظ 5 گل یا تمام لوزی ( منظور از گل تعداد ردیف لوزی های افقی روی حفاظ های درب آپارتمان میباشد ) و همچنین حفاظ فانتزی یا اروپایی : حفاظ ایتالیایی و حفاظ پیچی میباشد . جهت مشاوره خرید حفاظ آکاردئونی با آهن سازه تولید کننده برتر انواع حفاظ متحرک تماس حاصل فرمایید .

کاربرد درب آکاردئون فلزی یا حفاظ درب منزل تنها مختص درب های ورودی داخل ساختمان نیست. انواع حفاظ آکاردئونی پارکینگی برای فضای خارج از ساختمان و محوطه پارکینگ و حیاط نیز قابلیت نصب را دارند. حفاظ آکاردئونی امروزه با توجه به آمار بالای سرقت در منازل مسکونی، وجود حفاظ درب یکی از بهترین گزینه های پیش روی هر صاحب خانه ای است. تا به این منظور با خرید یک درب آکاردئون بتواند سلامت و امنیت جانی و مالی خود و خانواده خود را از شر هر گونه مزاحم حفظ نماید. معمولا در ساختمان های چندین طبقه مورد استفاده واقع می شود. که واحدهای ساختمانی بسیار زیادی در این ساختمان ها زندگی می کنند. از آنجایی که ورود هر فرد غریبه و ناآشنا به درون ساختمان ها به راحتی صورت می پذیرد و هر فردی می تواند با استفاده از روش های مختلف به راحتی به درون ساختمان ها وارد شود، در صورتی که تنها یک درب چوبی ساده مانع وی به حضور در هر واحد مسکونی باشد، می تواند به راحتی این مانع را با ترفندهای گوناگون از بین بردارد.

نحوه اجرای انواع حفاظ آکاردئونی آهنی برای درب منزل و آپارتمان

جالب است بدانید که درب های ضد سرقت در کمتر از ۱ دقیقه باز میگردند !!!!!! و اما اگر از درب آکاردئونی با ضریب اطمینان پایین استفاده کنید آنها با دیلم انداختن سعی بر باز کردن درب از طریق لولا می شوند اما اگر از درب های اکاردئونی با ضریب اطمینان بالا استفاده کنید مطمعن باشید که آنها حتی به فکر باز کردن درب خانه شما نمی افتند چون این کار بسیار وقت گیر می باشد، کافی می باشد آسانسور حرکت کند آنها باید فرار کنند. این را بدانید که اگر دزد بسیار حرفه ای و کار بلد هم باشد در زمان انجام کار بیشترین استرس بر او وارد میگردد. هیچ وقت با سارق در حال دزدی درگیر نگردید! فقط یک صدا کوچک از طرف شما کافی می باشد تا او فرار کند، چون حجم زیاد استرس بر او باعث شده که برای فرار دست به هر کاری بزند.

یکی از مواردی که امروزه از الزامات ورودی آپارتمان ها و اماکن اداری به شما میرود حفاظ آکاردئونی میباشد . شاید ما به خوبی از مزایای درب آکاردئونی آگاه نیستیم اما اگر نگاهی به پرونده های سرقت و شگردهای جدید باز کردن درب ها داشته باشیم بدون شک خواستار استفاده از آن در ورودی آپارتمان و حفاظ برای درب های نفر رو محل کار و خانه های ویلاییو  پارتیشن بندی ها خواهیم شد . حفاظ صنعت به شما عزیزان توصیه میکند بدون هیچ معطلی نسبت به خرید و نصب یکی از مدلهای دربهای آکاردئونی اقدام نموده و برای همیشه امنیت ورودی منزل و دفتر محیط کاری خود را تضمین کنید .

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل