بازدید 5430
۳

شمار مبتلایان به کرونا در کاخ سفید افزایش یافت

منابع خبری گزارش دادند؛ شمار بیشتری از کارکنان کاخ سفید به کرونا مبتلا شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۰۷۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸ 07 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، «جنیفر جیکوبز» خبرنگار شبکه بلومبرگ بامداد چهارشنبه در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت که «دستکم پنج» نفر از کارکنان دفتر مطبوعاتی کاخ سفید به کرونا مبتلا شده‌اند.

بلومبرگ گزارش داد که آزمایش کرونای یک عضو ارتش آمریکا که هفته گذشته با «دونالد ترامپ» رییس جمهوری این کشور به مسافرت رفته بود، مثبت شده است.

همچنین یکی از مشاوران نظامی ترامپ نیز از جمله افرادی است که خبر ابتلای وی به کرونا در رسانه‌های آمریکایی منتشر شده است.

«جاینا ماکارون» مشاور نظامی ترامپ، «چاد جیلمارتین» عضو دفتر مطبوعاتی کاخ سفید، «کارولین لیویت» مشاور ارتباطات و «کیلای مک‌انانی» سخنگوی کاخ سفید از جمله افرادی هستند که به کرونا مبتلا شده‌اند.

ترامپ که پس از شرکت در مناظره نخست با جو بایدن در روز سه شنبه گذشته (۸ مهرماه)، ابتلای خود و ملانیا همسرش به کرونا را اعلام کرده بود، بعدازظهر دوشنبه پس از سه روز بستری شدن در بیمارستان، بدون توجه به نظر پزشکان، شتابزده به کاخ سفید بازگشت.

وی روز سه‌شنبه نیز سعی کرد تا خطر کرونا را کم‌اهمیت جلوه دهد و در پستی در فیسبوک خود نوشت: هر سال افراد زیادی، گاهی بیش از یکصد هزار نفر، بخاطر آنفلوانزا می‌میرند؛ این در حالی است که آنفلوانزا واکسن دارد.

وی افزود: آیا باید کشور را تعطیل کنیم؟ خیر. ما باید یاد بگیریم که با آن زندگی کنیم؛ درست همانگونه که یاد گرفتیم با کووید زندگی کنیم که در بسیاری از اجتماعات خیلی کمتر (از آنفلوانزا) مرگبار است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
به تو چه
کاخ سفید را ول کن به مشکلات داخل کشور برس
همشون خوب میشن میرن پی کارشون
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر