بازدید 7438
۲

حمله تند حسن روشن به هیات مدیره استقلال

اینکه یکسری افراد جمع شوند و بدون تشکیل یک کمیته فنی سرمربی تیم را انتخاب کنند درست نیست
کد خبر: ۱۰۰۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴ 06 October 2020

پیشکسوت نامدار باشگاه استقلال گفت: هیات مدیره استقلال با توجه به تصمیماتی که می گیرد نشان داده که چیزی از فوتبال نمی داند.

به گزارش تابناک ورزشی، حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در مورد شرایط این روز‌های این تیم و انتخاب فکری به عنوان سرمربی آبی‌ها گفت: یک باشگاه برای انتخاب سرمربی تیم خود نباید اینگونه عمل کند. اینکه یکسری افراد جمع شوند و بدون تشکیل یک کمیته فنی سرمربی تیم را انتخاب کنند درست نیست. یک کمیته فنی باید حداقل ۳ سال در یک باشگاه حضور داشته باشد و با بررسی کامل تمام شرایط فرد مناسبی را برای هدایت تیم انتخاب کند. بعد از انتخاب سرمربی باید کادر فنی با همفکری سرمربی و کمیته فنی انتخاب شوند.

فرهاد را به تیم آوردند و خرابش کردند و حال نوبت به فکری رسیده است
او ادامه داد: روز گذشته از وزرات ورزش با من تماس گرفتند و گفتند پیشکسوتان استقلال با وزیر در یک جلسه به همفکری خواهند پرداخت و بعد از آن اعلام شد محمود فکری به عنوان سرمربی تیم استقلال انتخاب شده است. من نمی‌گویم فکری گزینه مناسبی نیست بلکه او یک مربی فنی و استقلالی است، اما انتخاب سرمربی به این شکل به هیچ عنوان درست نیست. این یک تنور داغ است که برای هواداران درست شده است. پیش از این فرهاد مجیدی را به تیم آوردند و خرابش کردند و حال نوبت به فکری رسیده است.

در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دعوا نیست بلکه جنگ است
پیشکسوت استقلال بیان کرد: همیشه این موضوع را بیان کرده ام که در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دعوا نیست بلکه جنگ است. کسی که می‌خواهد به چنین تیمی بیاید و سرمربی شود نباید تنها باشد. باید یک کمیته فنی و مدیریت قوی پشت او باشد. سعادتمند را چه کسی آورد و بعد از آن چه کسی او را بیرون کرد؟ گفته اند هیئت مدیره این کار را کرده، هیات مدیره‌ای که هیچکس آن‌ها را نمی‌شناسد و اصلا هیچ چیزی در مورد فوتبال نمی‌داند.

هیئت مدیره استقلال چیزی در مورد فوتبال نمی‌داند
روشن در مورد انتخاب سرمربی استقلال گفت: سرمربی زیر نظر وزیر ورزش از طرف هیات مدیره انتخاب شده است. هیئت مدیره‌ای که با وضعیت باشگاه استقلال آشنایی ندارد. بهترین راهی که انتخاب کرده ام این است که دیگر بازی‌ها را نگاه نمی‌کنم و دیروز نیز که از وزارت ورزش با من تماس گرفتند از آن‌ها تشکر کردم و به نشست نرفتم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حرف میزنی بعد قهر میکنی
اصلا این روش مناسب نیست
حرف میزنی بعد قهر میکنی
اصلا این روش مناسب نیست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار