بازدید 3112

قیمت سکه و طلا امروز سه شنبه ۱۵ مهرماه ۹۹/ افت قیمت طلا بعد از ترخیص ترامپ

قیمت و طلا امروز (سه‌شنبه) نیز همچنان به روند صعودی خود ادامه داد و سکه تمام بهار آزادی امروز با رشد ۲۵۰ هزار تومانی نسبت به قیمت روز گذشته، ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.
کد خبر: ۱۰۰۷۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ 06 October 2020

قیمت و طلا امروز (سه‌شنبه) نیز همچنان به روند صعودی خود ادامه داد و سکه تمام بهار آزادی امروز با رشد ۲۵۰ هزار تومانی نسبت به قیمت روز گذشته، ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش تابناک اقتصادی، امروز همزمان با رشد اندک قیمت جهانی طلا و بهای ارز در بازار آزاد، قیمت‌ها در بازار سکه و طلا نیز با افزایش همراه بود.

بر این اساس، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز به افزایش قیمت خود در کانال ۱۴ میلیون تومانی ادامه داد و در ساعت ۱۵،  به بهای ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در حال معامله است.  سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز شاهد افزایش قیمت ۱۰۰ هزار تومانی بوده و در حال حاضر با ارزش ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

همچنین نیم سکه به بهای هشت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه به قیمت پنج میلیون و ۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی نیز به ارزش دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

علاوه بر این در بازار طلا نیز امروز بهای یک گرم طلای خام ۱۸ عیار با ۲۰ هزار تومان افزایش قیمت به ارزش یک میلیون و ۳۶۰ هزار تومان فروخته شد و هر مثقال طلا نیز با افزایش ۹۰ هزار تومانی، رقم پنج میلیون و ۸۹۵ هزار تومان را ثبت کرد.

افت قیمت طلا بعد از ترخیص ترامپ

قیمت های جهانی طلا پس از ترخیص دونالد ترامپ از بیمارستان با وجود تداوم روند درمان کرونای او، افت کرد با این حال ضعیف بودن قیمت دلار باعث شد افت قیمت طلا محدود شود. 

به گزارش مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، امروز، سه‌شنبه، پس از ترخیص دونالد ترامپ از بیمارستان با وجود تداوم روند درمان کرونای او، قیمت‌های جهانی طلا افت کرد با این حال ضعیف بودن قیمت دلار باعث شد افت قیمت طلا محدود شود.

تا ساعت ۱۱:۲۳ به وقت تهران، قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس لندن، اسپات‌گلد، ۰.۲۰ درصد یا ۳.۸۹ دلار افت کرد و به ۱,۹۰۸.۸۹ دلار رسید.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا هم ۰.۲۷ درصد یا ۵.۲۰ دلار افت کرد و به ۱,۹۱۴.۹۰ دلار رسید.

سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا، نانسی پلوسی و وزیر خزانه‌داری آمریکا استیون منوچین آماده می‌شوند که مذاکرات خود بر سر بسته حمایتی کرونایی جدید را روز سه‌شنبه ادامه دهند.

شاخص دلار ۰.۱ درصد در برابر رقبای خود افت کرد که این باعث می‌شود طلا برای دارندگان ارزهای دیگر ارزان‌تر تمام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها