بازدید 3502

قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۱۴ مهرماه ۹۹/ سکه یک گرمی چند میلیون تومان شد؟

قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز (دوشنبه) به کانال ۱۴ میلیون تومانی بازگشت و تاثیر کاهش قیمت‌های روز گذشته را از میان برد.
کد خبر: ۱۰۰۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 05 October 2020

قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز (دوشنبه) به کانال ۱۴ میلیون تومانی بازگشت و تاثیر کاهش قیمت‌های روز گذشته را از میان برد.

به گزارش تابناک اقتصادی، با وجود پیش‌بینی ادامه روند کاهش قیمت در بازار طلا و سکه، اما امروز (چهاردهم مهر) بازار طلا شاهد شیب صعودی قیمت‌ها بود.

بر این اساس، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز به کانال ۱۴ میلیون تومانی بازگشت و در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه، به بهای ۱۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان در حال معامله است. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز شاهد افزایش قیمت ۶۰۰ هزار تومانی بوده و در حال حاضر با ارزش ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

همچنین نیم سکه به بهای هفت میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع سکه به قیمت پنج میلیون و ۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی نیز به ارزش دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

علاوه بر این در بازار طلا نیز امروز بهای یک گرم طلای خام ۱۸ عیار با ۴۳ هزار تومان افزایش قیمت به ارزش یک میلیون و ۳۴۰ هزار تومان فروخته شد و هر مثقال طلا نیز با افزایش ۱۸۵ هزار تومانی، رقم پنج میلیون و ۸۰۵ هزار تومان را ثبت کرد.

قیمت انس جهانی طلا نیز امروز میل کاهشی از خود نشان داد و به قیمت یک هزار و ۸۹۹ دلار معامله شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار