بازدید 8208
۱

آستون ویلا ۷ - لیورپول ۲ ؛ تراژدی تاریخی تیم کلوپ!

کد خبر: ۱۰۰۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲ 05 October 2020

تیم لیورپول با انبوهی از ستارگانش شکست عجیب و تاریخی با ۷ گل را تجربه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته سوم لیگ برتر انگلیس آستون ویلا از ساعت 21:45 در ویلا پارک میزبان لیورپول بود. اشتباهات عجیب آدریان و خط دفاعی لیورپول در کنار درخشش خیره کنند جک گریلیش و اولی واتکینز یک شب رویایی را برای ویلا پارک رقم زد. 

دقیقه 4، اولی واتکینز برای آستون ویلا: پاس اشتباه آدریان در محوطه جریمه به گریلیش رسید و با پاس او، واتکینز در مقابل دروازه به راحت گلزنی کرد. 

دقیقه 22، اولی واتکینز برای آستون ویلا: روی یک پاس عمقی زیبا، واتکینز حرکت زیبایی را آغاز کرد و پس از جا گذاشتن مدافع لیورپول با یک ضربه پای راست از درون محوطه، دروازه را باز کرد. 

دقیقه 33، محمد صلاح برای لیورپول: ضربه نبی کیتا توسط مدافعان آستون ویلا دفع شد اما در محوطه جریمه محمد صلاح توپ را دریافت کرد و با شوت پای چپ دروازه را باز کرد. 

دقیقه 35، جان مک کین برای آستون ویلا: در ادامه یک ضربه کرنر، شوت پای چپ واتکینز از پشت محوطه جریمه با برخورد به پای ویرجیل فن دایک تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد. 

دقیقه 39، اولی واتکینز برای آستون ویلا: در ادامه ارسال یک ضربه آزاد، توپ از سمت چپ روی دروازه ارسال شد و در دهانه دروازه واتکینز با ضربه سر توپ را وارد دروازه کرد. 

دقیقه 55، راس بارکلی برای آستون ویلا: روی همکاری زیبای گریلیش و بارکلی، هافبک سابق چلسی با یک شوت پای چپ زیبا از پشت محوطه جریمه، دروازه لیورپول را باز کرد. 

دقیقه 60، محمد صلاح برای لیورپول: محمد صلاح با یک شوت پای چپ زیبا از پشت محوطه جریمه توپ را وارد دروازه آستون ویلا کرد. 

دقیقه 66، جک گریلیش برای آستون ویلا: جک گریلیش با یک حرکت خوب، وارد محوطه جریمه لیورپول شد و شوت محکم او پس از برخورد به فابینیو تغییر جهت داد و وارد دروازه آدریان شد. 

دقیقه 76، جک گریلیش برای آستون ویلا:  در مصاف تک به تک با دروازه بان ناموفق  قرمزها، ستاره آستون ویلا با یک ضربه پای راست دروازه را باز کرد. 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
واقعا لیورپول چش شده این روزا ؟ فصل قبل با اونهمه امتیاز و ... قهرمان. این فصل همش باخت و باخت های بدجور
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان