بازدید 53208
دو هزار و دویست و چهل و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

حمایت چهار نماینده رهبری در استان‌های شمال‌غربی از جمهوری آذربایجان در جنگ قره‌باغ / سردار نقدی: اگر فساد اقتصادی مال حزب‌اللهی‌ها بود، باید به حزب‌الله و حشدالشعبی پناهنده می‌شدند نه کانادا / صدیقی: کرونا، بلای خدا و نتیجه گناهان خود ماست

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند یک مرزبان در سیستان و بلوچستان به شهادت رسید/مسکو: اطلاعات موثق داریم که شماری جنگجو از سوریه به قره باغ انتقال یافته‌اند/ ستاره لیورپول تولد فردوسی‌پور را تبریک گفت و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۰۶۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹ 01 October 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.


رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

چهار نماینده رهبری در استان‌های شمال‌غربی از جمهوری آذربایجان حمایت کردند
نمایندگان ولی فقیه در استان‌های شمال‌غرب کشور با صدور بیانیه‌ای عنوان کردند: دولت آذربایجان در بازپس‌گیری اراضی قره‌باغ کاملاً قانونی و شرعی عمل کرده است. ائمه جمعه استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل و زنجان در ارومیه در خصوص موضوع اقدام کشورهای آذربایجان و ارمنستان بر سر موضوع قره‌باغ بحث و بررسی کردند. در بخشی از این بیانیه آمده است: هیچ تردیدی در تعلق قره‌باغ به آذربایجان و اشغال آن و لزوم بازگشت این اراضی به آذربایجان، کشور اهل‌بیت نیست و دولت آذربایجان در بازپس‌گیری این اراضی کاملاً قانونی و شرعی عمل کرده و با این اقدام درصدد اجرای چهار قطع‌نامه شورای امنیت سازمان ملل برآمده است.ما به اقتضای آیات قرآن و سیره معصومین علیه‌السلام و به اقتضای فلسفه انقلاب اسلامی، خود را ملزم به حمایت و دفاع از مظلوم می‌دانیم. ملت آذربایجان بهتر از همه می‌دانند که جمهوری اسلامی بالاترین کمک و حمایت را در طول اشغال قره‌باغ به آذربایجان داشته و در تمام محافل بین‌المللی از تمامیت ارضی آذربایجان دفاع کرده و وزارت امور خارجه نیز اخیراً دوباره بر تمامیت ارضی آذربایجان در غائله اخیر تأکید کرده است. اگر عنایات جمهوری اسلامی در بدو اشغال قره‌باغ نبود، قطعاً اشغال تا باکو امتداد می‌یافت.

همچنین در بخش پایانی این بیانیه آمده است: ما با تجلیل از پیروزی‌های اخیر، از خداوند متعال برای شهدای ملت بزرگ آذربایجان علو درجات مسألت داریم و امیدواریم این غائله هر چه سریع‌تر با احقاق حق به ذی‌حق به پایان برسد و از خون‌ریزی‌های بیشتر جلوگیری شود. این بیانیه را سید مهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌غربی، سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی، سیدحسن عاملی نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان منتشر کرده‌اند.

یک مرزبان در سیستان و بلوچستان به شهادت رسید
بهروز هراتی‌مقدم یکی از مرزداران استان سیستان و بلوچستان در منطقه مرزی سیرکان به شهادت رسید. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مرزبانی سیستان و بلوچستان، استوار یکم بهروز هراتی‌مقدم از مرزداران هنگ مرزی سیرکان حین پاسداری و حراست از مرزهای عزت و شرف ایران اسلامی به شهادت رسید. شهید هراتی مقدم اهل و ساکن شهرستان هامون روستای فیروزه‌ای و دارای یک فرزند دختر هشت ماهه است.

صدیقی: کرونا، بلای خدا و نتیجه گناهان خود ماست
حجت الاسلام کاظم صدیقی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و در جمع عزاداران حسینی با اشاره به برخی آیات سوره مبارکه حجّ اظهار کرد: همان گونه که قرآن کریم امانت پیامبر (ص) است، این انقلاب اسلامی هم امانت امام (ره) و شهداست و خداوند در قرآن با صراحت به ما دستور می فرماید که باید امانت ها را به اهلش واگذار کرد. امام جمعه موقت تهران سپس حکایتی از مرحوم شیخ محمد کوهستانی را مورد توجه قرار داد و گفت: نقل است بعد از وفات آن مرحوم از ایشان درباه برزخ پرسیدند و ایشان چنین بیان داشته بود که در آن جا پرچمدار هستند و وقتی پرسیده شده بود که چه شد به این جایگاه رفیع نزد خدا رسیدید، فرموده بود که هیچ یک از اعضای بدنم از من شکایتی نزد خدا نداشتند. وی اضافه کرد: پس دست و زبان و گوش و دیگر اعضای بدن امانت خدا نزد ما هستند که اگر در این امانت ها خیانت شود و آن ها علیه ما نزد خدا شهادت دهند قطعا کار سخت خواهد شد. حجت الاسلام صدیقی در پایان سخنان خود بیان کرد: باورم این است که این کرونا، بلای خدا و نتیجه گناهان خود ماست. از این رو در این روزها و شب ها باید به این فکر کنیم چه کرده ایم که حرم امام حسین (ع) در ایام اربعین به روی ما بسته شده است؟

سردار نقدی: اگر فساد اقتصادی مال حزب‌اللهی‌ها بود، باید به حزب‌الله و حشدالشعبی پناهنده می‌شدند نه کانادا
سردار محمدرضا نقدی در برنامه «بدون توقف» که نهم مهرماه از شبکه سه سیما پخش شد در پاسخ به این که «در بخش‌هایی از سپاه و بسیج استان‌ها با مطالبه‌گران و مبارزان با فساد اقتصادی همراهی و برخورد درستی نمی‌شود» گفت: من خودم برای مبارزه با فساد دادگاه رفتم. شما اگر بخواهید با فساد مبارزه کنید، باید آماده دادگاه رفتن هم باشید، از هزار جا به پای‌تان می‌پیچیند، مثل مبارزه با اژدهای چند سر است، اصلا ممکن است واقعیتی را جلوی مسئولی غلط جلوه دهند و آن مسؤل هم یک موضع بدی نسبت به شما بگیرد، شما وقتی وارد مبارزه می‌شوی باید پوستت کلفت باشد، نمی‌شود بگوییم طرفداری از حقوق کارگران می‌کنیم کسی هم به ما کاری نداشته باشد، اما شما اگر به کارت ایمان داری باید ادامه بدهی، اگر اعتقاد به بر حق بودن داری، ادامه بده.

وی در خصوص اینکه «آیا این خطا رویکردی نیست» یادآور شد: نه، بسیج آزادی عمل دارد و تشکیلات نظامی به این شکل که همه چیز از بالا دستور داده شود نیست. سپاه همیشه حامی مبارزه با فساد بوده و پیگیری ۹۰ درصد این پرونده‌های درشتی که به دادگاه رفته و محکوم شده دست سپاه است، حالا برخی می‌گویند چرا از روز اول سراغ اینها نرفتید؟ گاهی خود ما را هم متهم می‌کنند و می‌گویند همین حزب‌اللهی‌ها و طرفداران انقلاب ریخت‌وپاش می‌کنند، فساد اقتصادی مال این‌هاست، اگر فساد اقتصادی مال نیروهای انقلابی است، طبیعتا وقتی تحت تعقیب قرار می‌گیرند می‌روند به حزب‌الله لبنان و حشدالشعبی پناهنده می‌شوند، پس چرا اینها می‌روند کانادا و آمریکا و با رئیس‌جمهور آمریکا عکس می‌گیرند.

مسکو: اطلاعات موثق داریم که شماری جنگجو از سوریه به قره باغ انتقال یافته‌اند
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت که مسکو اطلاعات موثق در اختیار دارد که شماری جنگجو از سوریه به قره باغ انتقال یافته اند و این اطلاعات از رسانه ها گرفته نشده است. ماریا زاخارووا روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در واکنش به پرسش خبرنگاری در مورد امکان انتقال جنگجویان از سوریه به قره باغ برای نبرد به نفع یکی از طرف های مناقشه گفت: ما این اطلاعات معتبر را در اختیار داریم؛ بنابراین شما در این مورد حق دارید. زاخارووا افزود: این اطلاعات در رسانه های خبری و نیز اخبار در شبکه های اجتماعی منتشر شده است و برای بیانیه ای که در وزارت خارجه روسیه در این مورد منتشر کردیم، اطلاعات کافی در اختیار داریم که بر اساس واقعیت های موجود است. برخی رسانه های روسیه در روزهای اخیر مدعی شدند که جمهوری آذربایجان، شماری از جنگجویان در سوریه را با کمک ترکیه به این کشور منتقل کرده و این افراد در زد و خوردهای مسلحانه در قره باغ شرکت می کنند. وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای در این باره افزود: بر اساس اطلاعات موجود، در منطقه مناقشه قره باغ ستیزه جویانی ازجمله از سوریه و لیبی برای شرکت در اقدامات نظامی منتقل می شوند.

ستاری: واکسن ایرانی آنفلوآنزا تا آبان‌ماه تولید می‌شود
سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور امروز در جریان بهره‌برداری از طرح‌های ملی این معاونت گفت: واکسن آنفلوآنزا در کشور تا آبان تولید می‌شود و تا پایان سال می‌توان تمام نیاز کشور را با تولید داخلی برطرف کرد. پیش از این مسئولان مختلف از برنامه ریزی برای واردات ۱۶ میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا به کشور خبر داده بودند. در حالی که به گفته سخنگوی دولت بیش از ۵ میلیون واکسن وارد کشور شده، انجمن داروسازان اعلام کرده که واردات این واکسن به دلیل تحریم‌ها به مشکل برخورده است.

ربیعی: برخی در داخل، به خاطر مقاصد سیاسی با دشمن همسو شده‌اند
علی ربیعی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از یک طرح اشتغالزای روستایی شهرستان تنکابن افزود: دشمنان تلاش دارند تا با توطئه های گوناگون روحیه تلاش و امیدواری را در جامعه کاهش دهند، اما برای کاستن از مشکلات باید نسبت به آینده امیدوار بود و با تلاش زیاد در جهت رفع کمبود ها و کاستی ها گام برداشت. وی اظهار داشت : برخی افراد در داخل کشور به خاطر برخی مقاصد سیاسی همسو با دشمن شده اند و بر طبل ناامیدی می کوبند و اعلام می کنند که دولت از شرایط سخت زندگی مردم بی خبر است در حالی که دولت رنج و سختی مردم را در شرایط فعلی اقتصادی کاملا درک می کند و نسبت به آن آگاه است.

مدعیان کودتای خزنده یک سری آدم نق‌زن هستند
سردار نقدی در پاسخ به این که «صحبت‌هایی در خصوص برخی از فرماندهان جنگ نقل شده که فقط به اسم، فرمانده بودند» اظهار کرد: در دوره اول سپاه یکسری افراد ترسو فکر کردند در سپاه حلوا پخش می‌کنند. آمدند که شهرت کسب کنند، نفوذ پیدا کنند و تا جنگ آغاز شد شروع کردند به مخالفت و الان هم رفتند خارج از کشور برای خودشان دار و دسته راه انداختند، اینها آدم‌های بزدلی بودند که حتی در یک صحنه عملیات حاضر نشدند. نقل قول‌های این افراد که قابل استناد نیست، هیچ‌ یک در دل جنگ نبودند و حتی پایشان به جبهه نرسید و از همان اول شروع کردن به انتقاد. وی همچنین در پاسخ به این مطلب که «نقل قولی هم از آقای منتظری مبنی بر وجود کودتای خزنده در سپاه وجود دارد که یک سری از افراد لندکروز سوار بودند و یک سری از افراد رفتند در دل جنگ، همچنین استناد می‌کنم به فایل صوتی که از جلسه پائیز سال 63 منتشر شده» گفت: کدام فرماندهان لندکروز سوار بودند؟ این‌ها حرف‌های یکسری آدم نق‌زن است، سپاه از روز اول یک مدیریت مردمی داشته و روابط باز بین فرماندهان و بدنه برقرار بوده، همیشه بچه‌ها انتقادات‌شان را می‌کردند، الان هم می‌کنند و بحث‌ها اقناعی پیش می‌رود. وقتی می‌خواستند در جنگ عملیات کنند مثل سایر نیروهای مسلح دنیا نبود که فرمانده به جمع‌بندی برسد و اعلام کند، در تمام این جلسات فرماندهان رده‌های پایین‌تر شرکت و با هم بحث می‌کردند، همین‌طور نمی‌پذیرفتند حتی قهر و آشتی می‌شد.

پنج خمپاره جنگ قره باغ به خاک ایران اصابت کرد
فرماندار شهرستان خداافرین گفت: از صبح امروز تا کنون پنج خمپاره جنگ نیروهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان بر سر قره باغ به این شهرستان اصابت کرده است. علی امیری راد روز پنجشنبه افزود: سه خمپاره به اطراف روستای پرویز خانلو اصابت کرده است که ۲ تا از این خمپاره ها به یونجه زارهای اطراف روستا و دیگری به یکی از باغها اصابت کرده است. وی ادامه داد: ۲ خمپاره نیز به منطقه مسکونی روستای پرویز خانلو اصابت کرده که یکی به پشت بام یکی از منازل مسکونی برخورد کرده و دیگری نیز به شیشه های ساختمان مسکونی دیگر آسیب وارد کرده است. امیری راد گفت: براثر اصابت این خمپاره ها یک کودک ۶ ساله مصدوم شده است که بلافاصله به مرکز درمانی منتقل و سرپایی درمان شد.

ستاره لیورپول تولد فردوسی‌پور را تبریک گفت
ژردان شکیری بازیکن 28 ساله و سوئیسی لیورپول انگلیس، در پیامی ویدئویی، سالروز تولد عادل فردوسی پور را تبریک گفت. فردوسی پور با انتشاری ویدیوی از این بازیکن تشکر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹۵
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳۱۵
جناب روحانی عزیز انها که استعفای شما را خواستارند دلیلش این نیست که ریاست جمهوری به اقای جهانگیری برسد.استعفای شما و برگزاری انتخابات زود هنگام و انتخاب دولت مورد قبول دولت در سایه میتواند موقتا مشکل کشور را برای مدتی حل کند.علتش اینست که طبق فرموده امام خمینی حفظ نظام از اوجب واجبات است و اکنون برای حفظ نظام و کاستن از فشار تحریم نیاز به مذاکره مجدد با امریکاست.منتهی چون دولت در سایه نمیخواهد منافع توافق به دولت شبه اصلاحطلب و اعتدال شما برسد فعلا مذاکره سم و خیانت است.ما میگوییم فرمان را بدست خودشان بدهید تا مذاکره از نان شب هم واجبتر شود!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
روحانی عزیز؟؟؟ مشخصه تو این اشفته بازار ارز خوب کاسب شدی دلال عزیز ؟؟؟
شایان
| Germany |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
درست میگین اینا به زودی مثل مجلس یوتیفورم یه نظامی رو در میارن و کت و شلوار تنش میکنن و میکننش رییس جمهور و بعد پارچ زهر رو هم مینوشن
نااشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
جناب نااشناانتخاب برای ریاست جمهوری چه زود هنگام چه سر موعود با توجه به سیستم موجود برای کشور سم وبدردنخوره وهمان اش است همان کاسه باید تغییر در ساختار اداره کشور تا ایجاد نشه روز بروز بد بختر میشویم یا ولی فقیه یه نخست وزیر انتخاب کند یا مستقیم خودش وزیر انتخاب کند دومی بهتره
ناشناس
| Denmark |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
یاشاسین ارمنستان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
ژن خوب ماست مالی تا کی؟
گرگ در لباس بره هستند و اونجاها جنگه میبرن یکجایی که آب و هواش بهتره اونجا دود و جنگه کانادا براشون معمولا بهتر بوده خخ خیلی باحالیه شما ها
پاسخ ها
تاج
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
آقا در مبارزه یک طرف از پا در میاد و بازنده میشه و می‌کشه کنار ، آقا ما برنده شدیم !!! پس بهتره بریم با طرفمون مذاکره کنیم وقالش رو بکنیم دیگه!!!! تا کی این ملت در رفاه باشن آخه !!!!!؟؟؟؟! بابا کمی هم بفکر مردم باشین دارن ذره ذره آب میشن!!
ناشناس
| Canada |
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
دارم دیوانه میشم
وقتی از نقدی خبری می زنید، برخی مشکلات ملت حل میشه.
خدا خیرتان بده
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
جوووووون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
تابناك بيا براي يكبار هم كه شده همين كامنت و امار + ،- رو عكس يگير براي اقاي نقدي بفرست تا ايشان ببيند
این چه حرفیه اونوقت حزب ا.. و حشدالشعبی هم براحتی اونها رو تحویل ایران میداد
این بیشتر شبیه بازی با کلمات بود تا استدلال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
متاسفانه این جماعت فکر می کنند مردم فکر و عقل و شعور و توان استدلال و تحلیل ندارند
به همین دلیل در تمام موارد استدلالهایی می کنند که حتی کودک شش ساله را هم قانع نمی کند ولی خودشان با قیافه حق به جانب طوری رفتار می کنند که گویا بدیهی ترین و قانع کننده ترین استذلال عالم را ارائه داده اند !
بعضی وقتها برای خودم و مردم متاسف می شوم که این افراد با این منطق و استدلال جزو مسئولین هستند و برای ما تصمیم هم می گیرند !
اقای نقدی درست بهمین دلیل که مسلمانان اواره از جنگ در عراق و سوریه و افغانستان و لبنان بجای اینکه به ایران یا عربستان پناهنده شوند به اروپا یا امریکا پناهنده میشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
درود به شرف ات با این جوابت.
الحمدلله معنای عدم مداخله از نظر آقایان را هم بالاخره فهمیدیم! یعنی کشورهای دیگر حق ندارند در مسائل ما ابدا اظهار نظر یا دخالت کنند اما ما آزادیم همیشه حتی برای مرزهای کشورهای دیگر با هم برایشان تعیین تکلیف هم بکنیم!!
سی میلیون آذری داریم تو ایران. پدر من آذری هستش و جانباز دفاع مقدس هستش برای این مملکت جونشو داده. آذری ها یه جورایی هن وطن ما هستن و باید ازشون حمایت بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
مگه ارامنه شهيد و جانباز نداريم؟ اونا دو تا كشور مستقل اند ربطي به اقوام ايراني ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
حالا کی احوال باباتو پرسید چون بابات جانباز هست باید به هرکشوری نیرو بفرستیم؟ بابات امری نداره سهمیه دانشگاه یا وامی استخدامی یا بریم سریلانکا جنگ ازش اجازه بگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
فقط موقع تاسوعا و عاشورا و رای گیری برادران ارامنه هستند ! به غیر اون ......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
سی میلیون رو از کجا آوردی؟هرچی آمارهارو نیگاه میکنم همچین عددی رو نمیبینم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
میدونستی جمهوری آربایجان روابط بسیار نزدیکی باا اسرائیل داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
برو بابا
اذرباجان بزرگ تری دوست و یاور داعش و اسراییله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
اذربایجان یه کشور جعلی و مندراوردیه ارمنستان هم هنینجور،
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
قره باغ خاک آذربایجان است و حتی سازمان ملل هم این رو قبول داره پس آذربایجان حق داره نصبت به برگرداندن خاک خود اقدام کنه و ما ازش حمایت میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
تا جایی که من میدونم اسرائیل تو آدربایجان پایگاه جاسوسی زده که ایران رو زیر نظر داشته باشه نه ارمنستان جناب فرزند جانباز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
سي ميليون !؟
طبق آمار رسمي كشور ترك هاي ايران بين ١٧ تا ٢٠ درصد جمعيت كشور را شامل ميشن يعني نهايتا ١٦ ميليون
آمارها و تحليل هاب غلط را از شبكه هاي مستقر در باكو دريافت نكنيد كه صرفا با اهداف خاص و مخرب صورت ميگيره
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
ترکیه و اذربایجان ابروی اسلام و شیعه را بردند
چون همه جور فسق و فجور و شرابخواری و فساد و فحشا در آن کشورها آزاد است
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
اولاً آذری نه تورک آزربایجان
ثانیاً 30 میلیون نه بیشتر از نصف کشور
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
حرف شما صحیح، اما زمان جنگ که پدر آذری شما فداکاری میکرد، این آذری های انور خط هم به فکر امثال پدر شما هم بودند یا جا پشت سرما ما به صهیونیست ها داده بودند، همین الانش هم همه تخم مرغ هاشون گذاشتند تو سبد اسراییل و ترکیه، میئله اینجاست جان برادر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
فقط میتونم بگم متاسفم برای این طرز تفکر
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
قبلا همه افرادی که کامنت می گزاشتن از اسرائیل حمایت می کردنند. حالا چرا اسرائیل اخ شده. معلمه آفتاب پرستید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
نه اینکه در زمان جنگ فلسطینیها در خط مقدم جبهه با صدام می جنگیدند.
الحمدالله الحمدللله الحمدالله
خدایااین دانشمندان ازما نگیر
ان مستند را دیدم.بدیهی است که اخلاف بین اعضای یک خانواده بوده نه یک شکاف وحشتناک.کسانی که در نظام خدمت کرده اند میدانند یک نظامی باید از مافوق اطاعت کند و اینکه هر فردی بخواهد به اجتهاد خود عمل کند،یکی از شمال حمله کند یکی از جنوب یکی صبح حمله کند یکی شب یکی هوایی بپسندد یکی زمینی و بقولی از هر کله ای یک صدا بلند شود ان لشکر در اولین حمله از هم خواهد پاشید.برای همین همه جای دنیا نظامی ها از مافوق اطاعت میکنند و باید چنین باشد و ان اختلاف خانوادگی به ان اندازه که اقای باستانی خواسته برجسته کند و انرا غیر عادی جلوه بدهد نبود.
کاش نیروها ونهادهای امنیتی یک سخنگوی مستقل و کار بلد و صاحب وجه داشته باشند تا در مصاحبه هاو گزارشها از ایشان استفاده شود چرا که برخی از این افراد نمیتوانند حق مطلب را ادا کنند ونه تنها سوالی پاسخ داده نمیشود که سوالات بیشتری در ذهن بیننده وشنوده پدیدار میاید ووو
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
ایران تنها کشوری است که هر مسئولی به خودش اجازه می دهد راجع همه چیز اظهارنظر کند فارغ از منافع ملی
بیانیه دادن کافی نیست باید مرز نوردوز بسته شود. شمخانی و ولایتی که سیاستهای ایران را تعیین می کنند در عمل از ارمنستان حمایت کند.
از سرلشگر باقری به عنوان فرزند اذربایجان انتظارات زیادی داریم که تا حالا برآورده نشده
پاسخ ها
اشکان
| Germany |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
دست ترکها به خون یک و نیم زن و بچه ارمنی آغشته هست و
نسل کشی ترکیه فراموش نشدنیه. به همین خاطر جامعه جهانی میترسه قره باغ رو که اکثریت ارمنی داره دست کشور اذربایجان که یه جورایی اختیارش دست اردوغان داعشی هست بده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
اذرباجان یعنی اسراییل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
کمی تاریخ آذربایجان و جنگ بین آذربایجان و قره باغ را بخوانی بعد نظر بدی اصلا بد نخواهد بود. نسل کشی ارامنه به دست ترک ها چه ربطی به وضعیت الان در آذربایجان داره؟ واقعا خیلی جالبه. هیچ می دانید زمانی که ارمنستان قره باغ را اشغال کرد 30 هزار نفر را قتل عام کرد و حدود 1 میلیون نفر آواره شدند؟ کمی به دور از نژاد پرستی و منصفانه به مسائل نگاه کنید. فکر نمی کنید باید بعد از این همه سال کمی واقع بینانه تر باشیم و به دور از هرگونه حب و بغض، طرف حق را بگیریم
ناشناس
| Switzerland |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
ما باید تلاش کنیم صلح برقرار بشه. این اسراییله که میخواد بین قومیتهای منطقه اختلاف و درگیری باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
ناشناس 1026
عزیزم کتاب تاریخو برعکس گرفتی بچرخونش بعد بخون
آذربایجان به ما چه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
هر وقت برگشتن به خاک ایران مخلصشون هم هستیم. فعلا شدن پایگاه اسراییل و ترکیه و آثار ملی ما را به اسم خودشون ثبت میکنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
اذربایجان یعنی داعش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
اذربایجان خود اسراییله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
اين مناطق سالها قبل بايد به ايران برمي گشت . حالا اين كه نشده هيچ ، همين كشور آذربايجان با حمايت از گروهها و شبكه هاي تجزيه طلب و با تحريف واقعيات و تاريخ ، به خاك ايران هم چشم داره
ضمت اينكه از روز اول استقلالش از اتحاد جماهير شوروي ، بابت ترس از قرابتهاي ديرينه ميان مردم ايران و مردم آنجا هميشه با ايران ساز نا كوك زده و برعكس با دشمن تاريخي خود ( عثماني ) تركيه رفيق گرمابه گلستان شده و بر همين اساس است كه هر روز بيشتر از دين و مذهب شيعه مردمش فاصله ميگيره و به دامن تركيه ( عثماني پرچم دار اسلام سني چسبيده
فرهنگ و تاريخ و مذهب خودش را فراموش و فقط اعلم هم زباني بر داشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
بله ارمنستان به شما ربط داره ولی برای ما اذربایجان مهمترین مسئله است و ازش دفاع خواهیم کرد و با شما هم از این به بعد عین خودتان رفتار خواهیم کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
فرمایش دیگری ندارید باشه خیلی ادم تحفه ای هستی می ذاریم تو بشقاب تقدیمت می کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
آذربایجان به ما ربطی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
کی گفته قره باغ پاره تن اسلام است؟
سردار عجب حرفهای عجبی می زنه !
طرف بره با حشد الشعبی که چکار کنه ؟؟ بجنگه ؟؟
معلومه می ره کانادا عشق و حال که پولهاشو خرج کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
منظور نگرفتی یا تجاهل می کنی
کاملا درست میگه سردار.
مدیریت دست حزب اللهی ها نیست بلکه افراد دورو وغیره
جمله های شنیدنی ترامپ و بایدن در مناظره
بایدن اول مناظره
من نیومدم اینجا بگم اون دروغ میگه اینو همه میدونن
درباره حرف زدن از خانواده ها
بایدن اگه بخواهیم درباره خانواده حرف بزنیم میتونیم تا فردا درباره خانواده اون حرف بزنیم
ترامپ درباره هوش و ذکاوت
با من درباره هوش و ذکاوت حرف نزن جو تو هنوز نمیدونی کدوم دانشگاه میرفتی
من عاجزانه میخام تابناک صحبت سردار نقدی رو به فارسی ترجمه کنند که من بیسواد هم بفهمم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
کاملا واضح هست .
مدیریت دست افراد حزب الهی نیست بلکه افراد تکنوکرات که ادای مدیریت غربی در می‌آورند
آنجا خاک ایران است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
یاشاسن تورک و چنگیزخان مغول
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
اره تو خواب می بینی یه نگاهی به شهرهات بکن و یه نگاهی به اذربایجان
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
ارمنستان هم جزو خاک ایران بوده و هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
کجا ؟
صدیقی: کرونا، بلای خدا و نتیجه گناهان خود ماست) خوب آقایان گناه نکنید تا کرونا از سر ما هم رفع بشه
سردار نقدی: اگر فساد اقتصادی مال حزب‌اللهی‌ها بود، باید به حزب‌الله و حشدالشعبی پناهنده می‌شدند نه کانادا) حالا شما یک نفر که حزبش حزب خدا باشه پیدا کن
مدعیان کودتای خزنده یک سری آدم نق‌زن هستند) آقا یک نوار مستند منتشر شده شما در رابطه با محتوای نوار اعلام نظر کن چکار داری بی بی سی چی گفته !! آیا محتوای صوتی و حرفها و انتقادات دروغه یا راسته ؟
یادم رفته بود بابک زنجانی تو هواپیمای اختصاصی با دکتر ناهار میل می کردند و محمود خاوری چفیه می بست و خواندن کتاب چگونه فساد را ریشه کن کنیم را به کارمندان توصیه می کرد.
خوب طرف پول ممکلتو برداشته میخای بره جایی که با ما رفیقن معلومه میره جایی که دستمون بهش نرسه مساله اینه که چرا به این راحتی همشون در میران مگه کنترل مرزها دست نیروهای انقلابی نیست . همونطور که ریگی رو هوا میگیرید صخره های بزرگ فساد روی زمین را که بهتر میشه گرفت. مردم توقع دارن همونطور که برای مسائل امنیتی ملاحظه هیچ کسی رو نمی کنید برای مسائل اقتصادی هم ملاحظه نکنید تا باور کنیم راست میگین
چون همزبونن باید از پرداخت به قویمت ها در مسائل بین اللمللی پرهیز کنید این مساله هیچ ربطی به ایران نداره مگر اینکه خاک آذربایجان شوروی قراره به خاک ایران ملحق بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
اذربایجان = اسراییل
اذربایجان= داعش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
به هرحال چه بخواهیم و چه نخواهیم این دو کشور همسایه ایران هستند. این ما هستیم که باید به دور از مسائل قومیتی و مذهبی به طور شفاف موضع خود را مشخص کنیم و طرف حق را بگیریم. در اینصورت طرف ناحق کوتاه آمده و جنگ خاتمه پیدا می کند. نباید اجازه دهیم در همسایگی ما جنگی باشه و گرنه با توجه به مشکلات داخلی، قادر به حل مشکلات ناشی از جنگ دو کشور دیگر نخواهیم بود
احسنت به دفت نظر ایشون
حدیث هست وقتی علما اهل دنیا بشن خدا بلا می‌فرسته
الحمدالله مردم که خیلی بهتر از دوران پهلوی مقید به دین هستند کاش برخی علما هم صداقت دوران پهلوی و ‌دوری از دنیا رو کنار نمیگذاشتن
موضع گیری در رابطه با مناقشه کشورهای مرزی بعهده وزارت خارجه است تا مسولانه و از کانال دیپلماتیک و به دور از رفتارهای جناحی یا احساسی صورت گیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
آقای ارمنی شمالطف کن بااسم محمدنظرنده چون خودتی ومیدانی هیچ ایرانی طرفدارتجاوزارامنه متجاوزنیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
بهتر است شما به نکته ای که آقای مطهری در رابطه با این مساله گفتند نگاهی بیاندازید. با توجه به شان و جایگاه والای ایران، زیبنده است که ایران در همه مناقشه ها طرف حق را بگیرد تا بزرگی و بزرگ منشی خود را نگه دارد. وگرنه خیلی چیزها را از دست می دهد
وطنداش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
دوست خوب اگر وزارت خارجه تا حالا مسؤلانه عمل کرده بود موضع شفافی می گرفت از طرف دیگر جرا در ارتباط با اسرائیل نمی گویند مردم کاری نداشته باشند و همه جی را بسپارند به مزارت خارجه.قره باغ بر اساس عرف بین الملل خاک آذربایجان است و اگر جمهوری اسلامی بخواهد به دور از سیاست بازی موضع بگیرد باید از حقوق ملت آ ذربایجان حمایت کند.صرف توصیه به صلح و آرامش هیچ دردی را دوا نمی کند.
تا وقتی کانادا هست چرا حشد شعبی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
آره والا.
کانادا بهشت دزدان و قاچاقچیان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
سردار نقدی کاملا درست می فرمایند .مدیریت دست کسانی هست که با حزب الهی ها زاویه دارند ورسانه های خارجی ومنافق همراهش هستند
اظهارات و بیانیه برخی مسئولان در مورد حمایت از جمهوری آذربایجان لزوما موضع رسمی ملت ایران نیست

ملت ایران از هیچ جنگی حمایت نمیکنند و صلح طلب هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
چرا توی جنگ سوری،یمن،عراق و لبنان از جنگ حمایت می کنند. اونجا صلح طلبی یادمون میره؟
ناشناس
| Italy |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
ایران همه جانبه از ارمنستان حمایت میکند
هم آذربایجان و هم ارمنستان جزو ایران بودند و برای ما امنیت و آسایش مردم هر دو کشور مهمه و باید تلاش کنیم که این موضوع بصورت مسالمت آمیز حل بشه. اسراییل دوست داره بین مردم منطقه تفرقه و جنگ باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
مرگ برمتجاوز
بهمن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
لطفا اشاره اي هم به كشور متجاور بفرماييد. اگر دين نداريد لااقل آراد مرد باشيد.
ما کرد ها و لرها حاضریم به کمک ارمنستان بشتابیم.چون دولت باکو دنبال تجزیه کشور ایران است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
اتفاقا تو دنبال تفرقه ای.بخدا تو نه کردی و نه لر و نه طرفدار ارمنستان.خداوند سایه جنگ را از سر دو ملت آذربایجان و ارمنستان محو کند.اونهایی هم به زبان آذری شعار منفی میدن هم مشکوکند.همه ایرانی هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
آفرین به ۲۳:۴۴
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
اسراییل= اذربایجان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
چرا نویسنده صد در صد ارمنی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
ارمنستان دشمن ماست و هر که باهاش بایسته نابود خواهیم کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
آفرین به ۲۳:۴۴
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
لر یا کرد واقعی و با اصالت همچین حرفی نمی زنه پس تو یک کرد یا لر واقعی نیستی. یادت رفته دلاوران آذربایجانی (باکری ها و ...) برای اینکه خودت و خانواده ات دست فرمانده جنگ به اصطلاح قادسیه، صدام ملعون، اسیر و خار نشی از جان شیرین شان گذشتند. افسوس که گذشته زود فراموش میشه و باید خون گریست به خاطر افراد مثل تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
مطمئنم که شما نه لر هستید نه کرد. شما یک فرصت طلبیدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
ببخشید اشتباه مثبت دادم
هیچ کس از جنگ حمایت نمی کند
نه کرد و نه لر و نه حتی ترک
با سلام خدمت سردار سلامی ریاست محترم جمهور واقعی
حال جناب روحانی را عملا از گردونه قدرت خارج کردید و امر فرمودید که باید فکر کنیم در جهان به جز ایران کشوزی نیست حداقل بازار ارز را سر و سامان دهید و حداقل جند نفر از دلالان بزرگ اگه از رفقا نیستند را در سبزه میدان اعدام کنید تا دیگه جرات نکنتد تو یک هفته دلار رو ۵ هزار تومان گرون کنند چرا که با این سرعت که پیش میرویم باید منتظر دلار ۵۹۸ هزار تومانی تا چند ماه اینده باشیم ؟ ما که از روحانی که خیری ندیدیم همتی هم معلوم نبست تو کدوم سوراخ هست ؟؟ البته اگه طلاهای ونزولای شما تو بازار به فروش رفت یه فکری هم برای جوانانی که میخان ازدواج کنند هم کنید طلا شده گرمی یک میلیون و سیصد هزار ؟؟؟؟؟
جنای نقدی خاوری یک حزب اللهی به تمام معنا بود عکسهای او موجود است ، خاوری فرار نکرد ، فراری داده شد؟؟
پاسخ ها
مهدوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
احسنت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
منافق بود .
به شعار شماها همه مسلمان ناب هستید
اگر پیرمردی هستی با موتور قراضه و خراب باید حتما بازیگران و سلبریتیها را بشناسی.بخصوص انها که انشای قوی و اینستاگرامی با فالوئر بالا دارند.در ضمن حتما برای اینکار باید در پایتخت زندگی کنی.چون اگر پیرمردی باشی با موتور قراضه در یک شهرستان یا از ان بدتر یک روستای دور افتاده نه کسی چشمان کم فروغ تو را میبیند و نه کسی صدای ضعیف تو را میشنود.حتی اگر از شدت فقر بمیری نه کسی متوجه میشود و نه متاثر!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
خوب؟
سپاه و ارتش جزو بهترین نیروهای انقلابند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
اینها که منفی دادند مخالفان سپاه وارتش هستند باید با آیکیوی اینها شک کرد یا جنسشون
الان بین روسیه و این ۴ نماینده مانده ایم که از جنگ قاراباغ حمایت کرده اند؟؟؟؟
چه کنیم راستی؟؟؟؟
کشور در حالت سکته قرار گرفته؟؟؟؟؟
ای رهبر ازاده کمک کمک
ایا فریاد رسی هست ؟؟؟
جوانان کشور نا امید ؟؟
دختران مملکت پیر ؟؟
پیران مملکت مریض ؟؟
بیمارستانهای و کادر درمان مملکت خسته و فرتوت ؟؟
دلواپسان مملکت سرمست از زمینگیری دولت
منافقان مملکت همچنان چاکر و چاپلوس
از مقام معظم رهبری که مکررا قره‌باغ خاک اسلام و آذربایجان دونستن و حق و ناحق مشخص کردن و از نمایندگان ولی‌فقیه تشکر می‌کنیم.
روسیه با ایجاد این فتنه در قره‌باغ برای حفظ خودش تو منطقه قفقاز دست‌ و پا می‌زنه و ما اصلی‌ترین علت این اشغال‌گری روسیه می‌دونیم. ولی ارمنستان هم نباید خودش بازیچه دست روسیه می‌کرد و دستش به خون مردم بی‌گناه آلوده می‌کرد.
از دولت آقای روحانی و وزیر امور خارجش که تو موضع‌گیری‌هاشون اصلا به اشغال‌گری ارمنستان اشاره نمی‌کنن و فقط می‌گن مذاکره‌ کنید، عاجزانه خواهش می‌کنیم تو موضع‌گیری‌هاشون مظلوم و ظالم مشخص و از ارمنستان بخوان دست از اشغال‌گری برداشته و به مرزهای خودش برگرده.

امروز قره‌باغ معیار تشخیص دوست از دشمن برای ما هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
پرچمی که شما با آن پیام داده اید دقیقا دشمن ماست. . مسائل آذربایجان به ما ربطی ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
اذربایجان خود اسراییله
اذربایجان با ترکیه حامیان داعش
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
ناشناس ۲۳۰۵۸-همانطوری که مسائل لبنان ،سوریه ،عراق ،یمن و....به ماربط داره مسائل آذربایجان وارمنستان بازبه ماربط داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
من خودم ترکم ولی واقعا زشته زبان ملاک تصمیم ما باشه نه منافع ملی آذربایجان درقضیه خزر وترکیه اززمان صفویه روابط خوبی با ما نداشتن به فکرمیهن باشیم صفویه بااینکه ترک بودن با ازبکان که ترکن همچنین باعثمانی جنگ کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
عجب جمله ای
دلار خیز برداشته برای فتح قله ۴۰ هزار تومانی
روحانی در خواب پاییزی
همتی در حال لالایی
کاسبان تحریم در حال فروش طلای ونزولایی
ملت وحشت زده، درگیر بیماری روحی و روانی
آدربایجان رفیق فابریک اسراییل است !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
ما هم همینو میگیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
كاملا درسته قبل امارات اين كشور از سالها قبل با اسرائيل رو هم ريخته بودن و براي اسرائيل پايگاه فراهم كرده بودن عليه ايران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
کار خوبی می کنه
ایرانی مسلمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
اسراییل و ارمنستان هر دو اشغالگر خاک اسلتم هستند و یه مطالعه بفرمایبد و ببینید که ارمنستان دو هفته پیش سفارتش را در اسراییل باز کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
یاسر عرفات و محمود عباس هم در قضیه فلسطین به ایران پشت کردند ولی ایران از دفاع از حقانیت فلسطینی ها دست نکشید. الان هم رفتار دولت آذربایجان نباید توی سیاست اصولی ما در مورد حمایت از شیعیان قره باغ تاثیر بذاره
در ضمن اگه آذربایجان رفیق فابریک چرا توی اسراییل سفارتخانه نداره ولی
ارمنستاناسراییله دار.ه.
شقیری دمت گرم
بنده هم ضمن حمایت از مالکیت از گفته های خودم شرمسازم
دلار ۳۰هزار تومان
سکه ۱۵ میلیون
مردم حریص دنبال سود باد اورده
کسی که اول هفته سکه خریده تا پیان هفته ۵۰ درصد سود به جیب زده ؟؟ زنده باد روحانی ؟؟ کی باشه روزی ۲ میلیون ریزش شروع بشه ؟؟
عجیبه والله اذربایجان یک کشور شیعه است ترکیه تکفیری هایی که تا دیروز در سوریه سر شیعه می بریدند اورده به نفع شیعیان با ارمنستان بجنگند؟!؟!؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
افعی هزار سر است این اردوغان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
ترکیه = داعش
باکو = اسراییل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
تکفیری نیستند بیشتر این بدبختیها....جوانان بیکار سوری هستند که فریب داده شده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
هر چی باشه این دروغ ها بهانه ای است تا عقده های چندین ساله تان علیه ترکها را خالی کنید درسته
علی
| Netherlands |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
کی گفته آذربایجان شیعه است. نصف آدربایجان تغییر مذهب دادن داداش. اردوغان ملیونها دلار هزینه کرده و هزاران مسجد برای تبلیغ تسنن ایجاد کرده. کجای کاری برادر. از اوضاع خبر نداری مثل اینکه.
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
قره باغ مال آذربایجان است و تحت اشغال ارمنستان، که این را همه دنیا میدانند و قره باغ را جزو خاک آذربایجان به رسمیت می شناسند، ولی نزدیک به 30سال هستش که ارمنستان با حمایت روسیه آنجا را اشغال کرده، اینها را شورای امنیت سازمان ملل هم تایید و تاکید دارد ولی ارمنی متجاوز به اشغالگریش ادامه میده و آذربایجان باید تا آخرین قطره خون بجنگد و قره باغ را آزاد کند. درود بر شهیدان اسلام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
اردوغان سر کرده داعش
باعث تاسف است موضع حمایت این نمایندگان کاش با عنوان جایگاه نماینده رهبری اعلام موضع نمی کردندهردو کشور با ایران مشترکات تاریخی فرهنگی و قومی زیاد دارند بار در نظر گرفتن بسیار ی از جوانب، موضع ایران باید بی طرفانه باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
موضع ایران باید بی طرفانه باشد
کرونا نتیجه دعوای چین بی خدا با امریکای پول پرست بر سر پول بود..
چین جنایتکار ترین جانی تاریخ است.
چین برای سیر کردن شکم 1 میلیارد و چهارصد میلیون جمعیت خود دست به هر کار شنیع وکثیف از جمله
حشره خواری.خزنده خواری.دوزیست خواری.پرنده.چرنده .انسان خواری می زند.
چین دشمن قسم خورده بشریت و انسانیت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
من توصیه میکنم برنامه مستند گذری بر غذاهای چین رو امشب ساعتت 22 از کانال 9 ببینی. تا نگی سوسک میخورن.
جناب آقای صدیقی،
کرونا نتیجه خفاش خوردن چینی ها و پروازهای مداوم ماهان به آن کشور است، لطفا مردم ایران را متهم به گناهکاری نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
زیر دیپلم صحبت کن
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
نخیر علت فقط و فقط بدحجابی است
حشد شعبی و حزب الله تازگیها شدن یه کشور مرفه که بشه با اقا زاده ها رفت اونجا تفریح کرد که ما نمیدونستیم
ترامپ بعد از مناظره به اطرافیان نزدیک خود گفته
مگر از روی نعش من رد شود این مردک معتاد و وارد کاخ سفید شود.
آنچه که از گفتار ورفتار ترامپ بر می أید حتی در صورت پیروزی جوبایدن کار به دادگاه عالی خواهد کشید و دادگاه عالی مصلحت امریکا که پیروزی ترامپ است رای خواهد داد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
بمن وشماچه ربطی داره مشکلات ماحا شدمشکل اشغال آذربایجان حل شدتجاوزتمام شدمیریم آنوردنیامشکل آنهاراحل میکنیم وال
با سلام خدمت رهبرفرزانه انقلاب
متاسفانه همانطور که استحضار دارید اوضاع مالی بسیاری از مردم از حالت بحرانی هم خارج شده دیگه کارمندان کشور هم با این تورم حقوقشون هیچ ارزشی ندارد یارانه دولت از ۴۵ دلار به یک و نیم دلار ارزش پیدا کرده ، دیگه خیلی از مردم توان پرداخت قبوض خودشون رو ندارن و قبض به دست دنبال پرداخت کننده میگردند ، کشاوزان کشور که به کل نابود شدند یه بازنشسته صندوق روستایی ۲۵۰ هزار تومان حق بازنسشتگی میگیره یعنی پول یک کبسه برنج پاکستانی ؟؟؟ اوضاع کرونایی کشور هم باعث شده بنیان خانواده ها بخاطر اقتصادی از هم پاشیده شود حداقل شما به فکر کشور و ملت باشید ،
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
متاسفانه الان هیچ کس نمی تونه کاری کنه.
خب با تفسیر شما پس فساد اقتصادی مال کاناداس دیگه؟؟
سال جهش روزانه قیمت ها
صبح پراید120 میلیون.بعدظهر130 میلیون
صبح قیمت سکه 14 میلیون 7صد بعدظهر15 میلیون 200
صبح قیمت یک تخم مرغ 2000 تومان بعد ظهر 2100تومان
دست مریزاد به اینهمه تدبیر.همت.شجاعت.مردانگی.مقاومت.شهامت.جسارت.ایستادگی.وجهاد
همه میدانیم انتساب به مقام نمایندگی ولی فقیه نیاز به اجتهاد دارد که به همین دلیل هم در مجلس خبرگان نیز عضویت دارند. با توجه به اینکه در بیانیه حضرات نمایندگان ولی فقیه اقدام جمهوری آذربایجان کاملا شرعی و قانونی خوانده شده، چرا از بقیه آیات عظام و مسئولین سیاست خارجی هیچ اظهار نظر قابل توجهی دیده نشده!؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
اینقدر با دانش و دقیق نفرمایید پروفسور
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
شرمنده اشتباهی رای منفی دادم ، حق باشماست دوست عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
چون حرف مفت زدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
کی گفته قره باغ پاره تن اسلام است؟
یا باید کاری کنید که بر خورد خمپاره ها تکرار نشود یا موقت روستا هارا تخلیه کنید و به مردم اسکان دهید
عجب، خدایا، خدایا
خودتان فهمیدید چی گفتید آقای نقدی؟
بهتره وزارت خارجه را تعطیل کرد و برخی را مسئول وزارت خارجه در دور تا دور مملکت با همسایگان کرد ! اینطوری این چند تا کشوری هم که به ظاهر روابط دیپلماتیک دارند روابطشان را قطع کرده و دیگر به سفارتخانه هم احتیاجی نیست و کلی صرفه جویی میشه که میتونند باهاش چند موشک اضافی درست کرد !
ما نه توان مقابله نظامی بااین غول بی شاخ ودام را داشتیم و
نه توان ایستادگی اقتصادی در برابر آن
ونه ملت یک دست ومتحدی هستیم
درو بر آیت الله خاتمی در حمایت از مردم آذربایجان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
حمایت از داعشی و حامیان اسراییل ممنوع و حرام
باکو یهنی اسراییل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
لعنت بر داعش و طرفدارانش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
مرگ بر اسراییل و حامیانش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
مرگ بر یاوران داعش و اسراییل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
مرگ بر متجاور و جيره خوارانش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
مرگ بر اردوغان کودک کش
متاسفانه اظهار نظر امامان جمعه در خصوص مسایل حساس خارجی که باعث تنش در روابط با همسایگان میشود و بی طرفی وزارت خارجه اصول سیاست خارجی و منبع تصمیم گیری را دچار تشتت آرا میکند . و مملکت از آن متضرر میگردد در ایران تنها وزارت خارجه در این خصوص باید اظهار نظر نماید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
اذربایجان خود داعشه
ناشناس
| Austria |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
بیطرفی وزارت امورخارجه وقتی ظلمی درحق کسی بشودوبخصوص کشوری همکیش ماباشدیعنی چی؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
چرا وقتی در حق ماظلم می شود صدا از این کشورهای همکیش در نمی آید؟
و نمایندگان محترم ولایات شمال غرب نیروهای داعشی در غالب کمک به آذربایجان توسط ترکیه به آنجا امده اند و در آینده که پایشان محکم شد صد بار بدتر ارمنستان شیعه کشی راه خواهند انداخت
بصیرت بصیرت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
ما از ترکیه با تمام وجود حمایت می کنیم دولت سنی ترکیه از اذربایجان حمایت می کنه دول شیعه شما نه
ناشناس
| Czechia |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
به ۷:۵۷
این نظر شما اتهام ستون پنجم تلقی می شود
این آقای نقدی چقدر حرف می زنه
پاسخ ها
ناشناس
| Czechia |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
بیکاره
احیانا این چهار نفر نگران از دست رفتن کل ایران در اثر دلار ۳۰ هزار تومانی و از هم پاشیدگی اقتصاد نیستند؟
جالب هست که هیچ مقام سیاسی و اجرایی و .... در این خصوص هیچ صحبتی نمیکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
نباید از حامیان داعش و اسراییل طرفداری کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
يكي از فرقهاي انسان با ساير جانداران دفاع از مظلوم است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
نبايد از متجاور حيله گر طرفداري كنيم
جناب آقای صدیقی ما و شما که در مملکت مسلمان و با حکومت جمهوری اسلامی هستیم چرا باید اینقدر گناه کار باشیم که کرونا در بین ما شایع شده؟
ظاهرا چین ک کره جنوبی که نه حجاب دارند و نه مسلمان هستند گناهان بسیار کمتری دارند که کرونا را جمع کردند و رفت...
خواهشا اینقدر این موارد و به گناه و ثواب ارتباط ندید که خودمون زیر سوال میریم.
بعد شما تا کنون برای جلوگیری از فساد اقتصادی در مملکت اسلامی چه کرده اید؟
فقط موندم اون چفیه دور گردن خاوری و این فرزندان اقایون حزب الهی الان کجان .
در مورد انتقال تروریست های پکک هم گزارشی تهیه کنید برای جنگ به نفع ارامنه اشغالگر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
اشتباهی مثبت زدم رایم منفی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
همچنين گزارشيي از تروريستهاي ارمني كه از لبنان و سوريه به ارمنستان اشغالگر منتق شده اند.
اقایان ائمه جمعه 4 استان غربی ایران حس ناسیونالیستی شما چه ارتباطی به شرع و قرآن دارد ؟ اگر حس ناسیونالیستی و قومیت نیست چرا در مورد مسلمانان الغور چینی چنین استدلال قرانی و شرعی نمی کنید . ؟ آیا میتوانم خواهش کنم که شما در راستای فقه خود سیر کنید و سیاست را به سیاست مداران واگذار کنید ؟
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
آقای عزیز بحث حق و ناحق هست شما را چه به این حرفا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
اويغورها خط قرمز كشور برادر چين هستن
اقدام چهارنماینده مقام معظم رهبری بسیاردرست وبجااست وچیزیست که ازهمه انتظارمیرود بخصوص نمایندگان محترم مجلس ودولت محترم که تجاوزوظلم رادرهرجای دنیابشدت محکوم کنندبخصوص اکنون که درکشورهمسایه وهمکیشمان اتفاق افتاده ظلمی که سازمان ملل هم محکوم کرده اکنون ارمنستان باقلدری حاضرنیست منطقه نگورنوغرباغ که بخشی ازخاک آذربایجان است راپس ازکشتن وآواره کردن آذریها تخلیه کندبه بهانه اینکه منطقه جمعیتی ارمنی داردیعنی اگربا این فرض متجاوزین کشورهاتجزیه شوندببینیداگثرکشورهای دنیاچندین تکه میشوند ودراین مورد ارمنستان نگورنوغرباغ راازجمهوری آذربایجان تجزیه وهم تصرف کرده وحتی مناطق اطراف آنرا به این بهانه که راهی برای چانه زدن داشته باشدرادرتصرف دارد واقعاچه بایدگفت ازوقاهت عمل و تجاوزواضح واشکار ببینیم آیاصدای عدالتخواه دیگری ازکسی برمیخیزدفراموش نکنیم مسئله قومی نیست بلکه غیرتی وحق طلبی است ماهم درزمان تجاوزصدام توقع محکومیت متجاوزراداشتیم آنزمان هم چون الان بنگاه های سخن پراکنی بیگانه واقعیتهارااستعمارپسندانتشارمیدادند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
باکو = اسراییل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
پاسخ به ناشناس 00:22ارمنستان سفارتش رو تو سرزمينهاي اشغالي داير كرد. اگر دين نداري لااقل آزاده باش
یعنی چه؟ وقتی مسئولین رده اول کشور اظهارنظر نکرده اند این عزیزان چرا کاسه از آش داغ تر شده اند؟!!!!!!!!!!!!!! عجب
خاورمیانه این است:
ترکیه مزدور سوری میفرسته قره باغ...
بخشی از هموطنان ما طرف یک طرف رو در جنگ میگیرن...
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
ارمنستان مزدورروسی میفرستدشماارامنه چقدرموذی وحق بجانبید
ناشناس
| Czechia |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
اینکه هموطنان ما از نظر معنوی جانب ارمنستان یا آذربایجان را بگیرند اشکالی ندارد فقط باید مواظب باشیم تعصب قومی و مذهبی ما را از مدار انسانیت خارج نکند یعنی یاد بگیریم با نظر همدیگر مخالف باشیم اما آرزوی مرگش را نکنیم!!!
مگه سازمان ملل وجود نداره؟ مملکت وزارت خارجه نداره؟ که امامان جمعه در جنگ دو کشور اظهار نظر و از یک طرف دعوا طرفداری میکنند۔ امیدوارم آقایون با اظهارنظرهاشون ایران رو درگیر جنگ آدربایجان و ارمنستان نکنند۔
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
مسلماً وجود نداره. مگه تا حالا متوجه نشده ای؟
زلزله ،سیل، خشک سالی و ..... همه تقصیر مردم است اما اگر همه اتفاقات خوب به خاطر وجود آقایان و مدیریت یا دعای خیر آنان است. ای خداااا
زنده باد ارمنستان
به عنوان ایرانی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
فکرنمی کنم ایرانی باشی واگرهستی ازداشتن هموطنی مثل تو احساس شرم می کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
ایول
ناشناس
| Czechia |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
از زنده باد و مرده باد متنفر هستم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
حمايت از ارمنستان حمايت از متجاوز است
خدایا سایه جنگ را از سر دو ملت آذربایجان و ارمنستان محو کن.فقط به عنوان یک هموطن نمی فهمم چرا ترکهای عزیز و دوست داشتنی شعار کرد فارس ارمنی دشمن ترک چه معنی دارد؟الان من شمالی یا تهرانی یا سیستانی چه مشکلی با هموطنان خوب ترک باید داشته باشیم.الان همه ما درگیر کرونا و گرونی و تورم هستیم.خداوند تفرقه و ناامنی را از سر ملت عزیز مان از بین ببره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
داداش ما می دونیم نژادپرستی تورک ها یعنی چه
مغولستانی ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
شماریادخودشوناراحت نکن هیچوقت نمیفهمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
درود
اذربایجان بزرگ ترین حامی اسراییل در منطقه است
ترکیه و اردوغان بزرگ ترین حامی داعش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
باکو حامی داعشه
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
یعنی ارمنستان چندروزقبل ازحمله به آذربایجان دویدرفت سفارتش رادراسرائیل افتتاح کردبگوش شما نخورده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
پماد سوختگي موجود است
حمایت از اذرباجان= حمایت از اسراییل
حمایت از اذربایجان= حمایت از قاتلان شهید سردار سلیمانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
اتفاقا نخست وزير كشور ارمنستان ترور سردار سليماني را تبريك گفته بود. لطفا سردار سليماني را وارد بازي كثيف خودتون نكنين
اقایان. امام جماعت شما اول ایرانی هستید ، مملکت وزارت امور خارجه داره، دنبال تجزیه ایران هستن بفهمید
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
همه نظرات ازارامنه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
آذربايجاني سرش را براي ايران داده و خواهد داد. تجزيه طلب كسي است كه دنبال نفاق افكني است. وزارت خارجه اگر وجدان داشت متجاوز رو محكوم ميكرد
نه به کشتار مجدد ارامنه
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
ونه بکشتارمجددآذریها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
برو تاریخ را در مورد کشتار مردم آذربایجان (ارومیه) توسط داشناک ها و جلوگیرها بخون بعد قضاوت کن
ناشناس
| Czechia |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
باید یاد بگیریم نه به کشتار هر انسانی با هر دینی با هر زبانی بگوییم
حزب اللهی کجا بره ....با پولا اینجا فعلن بدون مالیات دادن عشق دنیارو می‌کنه...
به نظرم هیچ کشور به اندازه ایران خائن و وطن فروش نداره...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
باکو= اسراییل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
ادم بی منطق اذربایجانی حق نداره از سرزمین اباء و اجدادی خود دفاع کنه؟ شما که ازش حمایت نمی کنید تازه از دشمن شماره یک اذربایجان هم حمایت می کنید تازه طلبکار شدید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
و هیچ کشوری اندازه ایران از مردم خودش آسیب ندیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
دقیقا نمونه اش جنگ با عراقه که اذربایجانیها بیشترین نقش و در حفظ مملکت داشتند و الان ایرانیان بهشون پشت کرده اند
ناشناس
| Czechia |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
به ۱۱:۳۱
این بیشترین را طبق چه سندی می گی؟؟؟ در جنگ همه ایرانی ها شرکت داشتند و بیشترین هزینه را خوزستان داد و هنوز هم زخم دیده جنگ است.کسی هم به هوطنان آذری پشت نکرده است آمارها را نگاه کن نه در بیکاری در پایین جدول هستند نه در بقیه شاخص ها پس همین جوری ادعا نکن .
می خوان دوباره ارامنه را قتل عام کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
یاشاسن تورک و چنگیزخان
ناشناس
| Canada |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
شماارامنه هم میخواهید آذری هاراسه باره آواره وقتل عام کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
می خوان اشغالگرها را از خاک خودشان بیرون کنن داد و بیدار راه نداز
ارامنه ریشه تاریخی در ایران دارند. به خاطر بحث های نژادی یا ایدئولوژیک روابط تاریخی را نباید فدا کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
اریشه تاریخی ارامنه اززمان صفویه قبل ترنیست وآنهم بدست استعمارگران اسم نمیبرم به اینجاآورده شدندخودت میدانی بچه منظور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
مگه الان شما چه چیزی را فدا کردید که اینقدر نگران شدی؟
ناشناس
| Czechia |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
به ۰۰:۵۷
چشم نخوری با این همه دانش !!!!! کلا شماها هم تاریخدان هستید هم زبان شناس هستید هم جامعه شناس هستید هم فضانورد!!!!!
می شه بگی کلیسای های تاریخی که در ترکیه هستند مربوط به چه زمانی هستند؟؟؟!!!!! حتما نقشه را هم نگاه کرده ای که ارمنستان هم مرز ترکیه است.نسل کشی ارامنه به دست عثمانی در حدود یک قرن پیش را هم مروری بکن تا کمی با دانش نظر بنویسی.
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
ناشناس 00:57 می شه زحمت بکشی بگی در دروازه ملل تخت جمشید اولین قومی که داره هدیه میده به پادشاه هخامنشی چه کسانی هستن؟در جنگهای اشکانیان و رومیان و نیز ساسانیان و رومیان بر سر چه کشوری جنگ در گرفت؟باز هم می گی ارمنیها ریشه تاریخی قبل تر از صفویه ندارن؟واقعا برای سواد تاریخی شما متاسفم
جنگ قره باغ قطعاً قومیتی است


اکرم عسگری


مرزبندی‌های تحمیلی و ناهمخوان قفقاز جنوبی با واقعیت تاریخی و اجتماعی ایران بزرگ و شوروی سابق موجب شده پایه‌های بسیاری از مناقشات قومی و سرزمینی نظیر آبخازیا، اوستیای جنوبی، آجاریا، قره‌باغ و نظیر آن در فضای منطقه قفقاز شکل گیرد که تنها ارمغان آن تنش و بی‌ثباتی برای ملت‌ها و دولت‌های منطقه است. بسیاری از مناطق امروزی قفقاز در دوران های مختلف تاریخی بخشی از ایالات های ایران بودند که روسیه در معاهدات تحمیلی گلستان و ترکمانچای از ایران جدا کرد وبعدها با فروپاشی غیراصولی تکه های بهم چسبیده شده شوروی، موجب جنگ‌های بلندمدت و مرگ دهها هزار نفر شده است. بی تردید اگر دولت های پان‌ترکیستی باکو و آنکارا که ازحامیان اصلی جنگ قره باغ هستند، علاقه ای به جهان اسلام و دفاع ازمسلمانان داشتند، دهها سال بهترین روابط اقتصادی و سیاسی را بارژیم اسرائیل نداشتند. ترکیه از جنگ قره‌باغ برای توسعه ایدئولوژی جهان خیالی ترک استفاده میکند و رژیم دین ستیز باکو که هیچ گرایشات اسلامی ندارد،از متحدان اسرائیل بشمار می‌رود که سالهاست تلاش می‌کند گرایشات تاریخی آذری ها با ایران را قطع کند.



#اسدآباد_نیوز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
ما هم همینو میگیم داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
تو با این همه کمالات و فهم باید نویسنده تایم و نیوزویک
می شدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
لابد ارمنستان هم طرفدار اسلام ناب محمد است؟
ناشناس
| Azerbaijan |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
خوب این نظرت را زودتر می دادی
پس چرا دولت سکوت کرده حتما منتظر هستند چند نفر کشته بشه بعد اقدام کنند
سردار نقدی :
آنهایی که پرونده فساد اقتصادی دارند و به کانادا و آمریکا پناهنده شده اند، قبلا در صف اول نماز و راه پیمایی ها مشاهده میشدند آن هم با چفیه.
باور ندارید عکسای آقای خاوری را ببینید.
این مثالی جهت رد نظریه شما میباشد.
بعضیا هم که خیلی با شرف هستن
با شرف تخم مرغ ۱۵۰۰ تومانی میخورن
اقدام چهارنماینده مقام معظم رهبری بسیاردرست وبجااست وچیزیست که ازهمه انتظارمیرود بخصوص نمایندگان محترم مجلس ودولت محترم که تجاوزوظلم رادرهرجای دنیابشدت محکوم کنندبخصوص اکنون که درموردکشورهمسایه وهمکیشمان اتفاق افتاده ظلمی که سازمان ملل محکوم کرده اکنون ارمنستان باقلدری حاضرنیست منطقه نگورنوغرباغ که بخشی ازخاک آذربایجان است راپس ازکشتن وآواره کردن آذریها تخلیه کندبه بهانه اینکه منطقه جمعیتی ارمنی نشین داردیعنی اگربا این فرض متجاوزین کشورهاتجزیه شوندببینیداگثرکشورهای دنیاچندین تکه میشوند ودراین مورد ارمنستان نگورنوغرباغ راازجمهوری آذربایجان تجزیه وهم تصرف کرده وحتی مناطق اطراف آنرا به این بهانه که راهی برای چانه زدن داشته باشد واقعاچه بایدگفت ازوقاهت عمل تجاوزواضح واشکار ببینیم آیاصدای عدالتخواه دیگری ازکسی برمیخیزدفراموش نکنیم مسئله قومی نیست بلکه غیرتی وحق طلبی است ماهم درزمان تجاوزصدام توقع محکومیت متجاوزراداشتیم آنزمان هم چون الان بنگاه های سخن پراکنی بیگانه واقعیتهارااستعمارپسندانتشارمیدادند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
اشتباه مثبت دادم !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
در مورد حمایت باکو از اسراییل هم بنویس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
اذربایجان همیشه برضد ایران وایرانی بود
مصاحبه داعشیای که با لباس ارتش اذربایجان و در کنار اونها دارن میجنگن تو سایت اکثر خبرگزایهای معتبر مثل بی بی سی و رویتر امروز منتشر شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
مرگ بر حامیان داعش
ارودوغان بزرگترین دشمن اسلام
خوب است که همه می دانند این آذربایجان قلابی از اولین روز پاگرفتنش در فکر تجزیه ایران و اشوب در شمال کشور بوده است، و حتیی افرادی مانند ایلچی بیگ آشکارا از تجزیه ایران سخن می گفتند و امروز بزرگان اینگونه برای آن گریبان چاک می دهند!!! کاش یک هزارم آذربایجان به فکر محرومان خودمان بودید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
یاشاسن تورک و مغول
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
اذربایجان قلابی نیست یه کشور واقعی است و هیچ کسی جرات نداره بهش چپ نگاه کنه ایران هم اولین کشوری بود که انرا به رسمیت شناخت
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
افرین
محکوم کردن تجاوزوظیفه اخلاقی انسانی همه نوع بشراست بخصوص آنکه درموردهمکیشانمان صورت گرفته واکنون که آذریها جوانمردانه وحق طلبانه میخواهندمتجاوزرابجای خودبنشانند وهمه دنیا تلاش میکنندجلوی این حق خواهی رابگیرند حرف رئیس جمهور آذربایجان درمورد آنکه متجاوزین بایددست ازتجاوزبردارندکاملا صحیح است اگراین تجاوز راقبول کنیم تجاوزاسرائیل به فلسطین هم کمی ازاین ندارد اکنون هم که ارمنی ها به خاک ما خمپاره اندازی میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
بگو دست باکو تو دسته اسراییله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
اون منطقه کاملا ارمنی نشین هست لطف کنید پشت این دروغ ها مخفی نشوید
این چهار نماینده از رهبری اجازه دارند که اینطور برای مملکت هزینه درست میکنند و کشور را در کنار تکفیریهای سوریه و قاتلان شهدا حرم قرار میدهند؟ تنها چیز که قران میفرماید که اذربایجان بطور کامل همراه باارمنستان باید به مام میهن باز گردد والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
نه به کشتار ارمنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
کی گفته قره باغ پاره تن اسلام است؟
سردار مگه حشد الشعبي و حزب الله دولت و كشور اند!
به فکر دلار ۳۰۰۰۰۰ تومانی باشید قره باغ به ما چه ربطی داره
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
توکزمحنت دیگران بیغمی نشایدکه نامت نهندآدمی
ناشناس
| Seychelles |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
به ۰۶:۱۱
تو محنت ۸۵ میلیون ایرانی را نمی بینی چسبیده ای به آن ور مرز؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
به تو ربطي نداره ولي بما ربط داره
هر کی دل در گرو ایران داره ایرانیه ترک و لر و فارس بودن در مرحله بعد مهمه
اگر کسی باغ سیاهی براش مهمتر از ایرانه بار و بندیلش ببندین بفرستینش همونجا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
یاشاسن چنگیز خان مغول
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
ایول هموطن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
بخاطر قومیت گرایی نمیتونیم متحد باشیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
تو اشتباه می کنی برای اذربایجانی قره باغ از ایران هم مهمتره تو ایران همه اذربایجان مال اذربایجانیه
و اذربایجانی هیچوقت جایی نمی ره
دو استان جدا شده از ایران بر سر خاک ایران در حال جنگ هستند اونوقت نخبگان کشور میگویند قره باغ مال آذربایجانه؟ سرداران و سربازان ایرانزمین بپاخیزید و فراموش نکنید که قره باغ به ایران تعلق دارد. امروز و از این حادثه ای که بوجود آمده استفاده کنید تا بعد کل آذربایجان رو دوباره به ایران برگردانیم.
بدون تایید و خواست قدرتها یک وجب خاک در کشورها جابجا نمیشود این قدرتها با ارسال اسلحه به طرفین حالت مطلوب خود را ایجاد میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
مرک بر داعش و طرفدارانش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
مرگ بر اسراییل و طرفدارانش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
باکو حامی اسراییل
تابناک عزیز لطفا این اتفاقاتی که در مرزهای شمال غرب کشور افتاده رو جدی تر پیگیری کن ، همون سناریو که تو سوریه پیاده کردنو دارن واسه ما تدارک میبینن ، ترکیه و اسراییل این همه تجهیزات و داعشیو برای چی اینجا جمع کردن ، قره باغ کیلو چنده ، هر وقت شرایط مناسب شد و کشورشون ملحق شدن ارزش داره راجع بهش بحث کرد
زنده باد قره باغ آذربایجان
پاسخ ها
ناشناس
| Czechia |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
منفی زدم چون با شعارهای قومی از هر قومی باشد مخالفم تاکید باید روی انسانیت باشد در اینصورت مردم ارمنستان و آذربایجان هر دو قربانی جنگ طلبی دیگران هستند
یک نفر از آقای صدیقی سوال کند که حجه الاسلام انصاریان چرا کرونا گرفت؟ ا
ارمنستان در اعتراض به ارسال تسلیحات از اسراییل به جمهوری آذربایجان سفیر خود را از این کشور فراخواند!

چرا باید از کشوری که اسراییل حمایتش می کنه و پایگاه اساسی در آن دارد، نمایندگان شمال غرب حمایت کنند؟!
جای تاسف و شرمندگی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
از اول نميبايست سفارتشو باز ميكرد.
اکرم عسگری ۲۲:۴۸ تمام مطالبی که نوشته ای مغرضانه ودروغ است شماگویاخبرنداری ارمنستان واسرائیل چندوقت پیش رابطه رسمی دیپلماتیک خودراباافتتاح سفارت ارمنستان دراسرائیل اعلام کردندارتباط غیررسمی ازقبل داشتندوشماخبرنداری که نگورنوغرباغ ازنظرسازمان ملل جزوخاک آذربایجان است وخبرنداری که درست زمان سقوط شوروی سابق ارمنستان ازفرصت استفاده کردبه آذربایجان تجاوزوقرباغ واطراف آنراتصرف وچه جنایتهاکه نکردوبازهم خبرنداری که آذری هاوترکهای ترکیه هرچقدر به زعم شمامسلمان نباشندازارامنه مسلمان ترندشمابرای همکیشانت دل بسوزان حالابخیال خودتان ازیک دستاویزکاملاجعلی ودروغ فیک نیوزاستنادمیکنی خودت متوجه نمیشوی مطمئن باش اگرکسی جواب شمارانمیده چون متوجه منظورشماهستیم
بنده پیشنهاد می کنم که با توجه به اعلامیه آقایان، وزارت امور خارجه اقلا امور مربوط به کشورهای حاشیه رسما تفویض کنه
میرن به کشورهای مستکبرغربی فقط بخاطراینکه کیفیت نمازخواندن درآنجابالاست!
اعلام حمایت امامان جمعه آذربایجان از موضع برحق جمهوری آذربایجان در باز پس گیری مناطق اشغال شده قاراباغ وهفت شهرستان اطراف آن تایید فرمایشات مقام معظم رهبری در اینکه قاراباغ خاک اسلام است میباشد بی شک دفع تجاوز از خاک اشغال شده حق هر کشور است و آذربایجان علارغم گفتگوی بی حاصل گروه مینسگ که کارش وقت کشی به نفع ارمنستان بود با صبر وحوصله سی سال این گفتگوی بی حاصل را تحمل کرد وامروز باز به خاطر شرارت دوباره ارمنستان ضد حمله ای را شروع کرده وانشالله با وجود سربازان مبارز ودلیرش در آیندهای نه چندان دور اشغالگران را بیرون خواهد راند
جنایتهای ارامنه در دو سوی ارس فراموش نخواهند شد. و کسانی که از ارمنستان حمایت می کنند در واقع از اشغالگران حمایت می کنند کاش قدرتهای خارجی دخالت نکنند تا قره باغ آزاد گردد
یک و نیم میلیون با تورم می شه ۱۵ میلیون الان
قومیت ها دوست دارند آماراشونو ضرب در دو کنند
فکر کنم آمار سی میلیون را با جمعیت لرها و ترکمن ها بازم زیاد حساب کرده ۱۱ ساله لور و ترک و ترکمن یکی شدن
دفاع از آذربایجان اشتباه بسیار بزرگیه، خاکی که حرفشو می‌زنیم بصورت تاریخی ارمنی نشین بوده مگه دوباره توسط ترکها نسل کشی بشن، بصورت اخلاقی و انسانی دفاع از ارامنه دفاع از مظلومه
ما که جنگ طلب نیستیم ! هستیم ؟ ما که هشت سال برای دفاع از کشورمان جنگیدیم ! نجنگیدیم؟ د دو کشور ارمنستان و آذربایجان صدمه دیده شوروی هستند و قبل ترش مورد ظلم و جور شاهان کثیف قاجار بوده اند . آتش جنگ را خاموش کنید
ایران من به مانند باغچه ای می ماند که مملو از گل های رنگانگ است که هر گل به این باغچه، زیبایی خاصی می دهد، من فقط گونه ی یگ گل را نمیخام، من فقط طرفدار یگ گل خاص نیستم، من باغچه ی رنگارنگ را دوست دارم، لطفا به بهانه حمایت از یک گل خاص، گل های دیگر رو از بین نبرید
قابل توجه نمایندگان ولی فقیه در استان‌های شمال‌غرب کشور:
بسیاری از مردم در جمهوری آذربایجان معتقدند که استان آذربایجان ایران، بخش جنوبی از کشور آنهاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
خوبه که آمار گرفتید
اردوغان میگوید ما واذریها یک ملت با دو دولتیم هنوز متوجه عمق این کلام نشده اند ودر برابر این صدام حسین خود را به خواب زده اند تا فتنه این فرد دامن ایران را بگیرد
باید جلوی پان ترکیست ها و وطن فروشهای داخلی بایستیم. اردوغان خودشیفته و الهام علی اف کمونیست که بهترین رابطه را با اسرائیل دارند شدن مسلمان دو اتشه!!!
چرا برای امام جمعه ها بازنشستگی وجود نداره؟
خمپاره هایی که به اراضی ما برخورد کرده مربوط به ارمنستان است دارند تلاش میکنند پای ایران را به درگیری ها باز کنند. سکوت ایران هم برای همین است وگرنه اعلام شده بود که هیچ اشتباهی از هیچکدام از طرفین جنگ پذیرفته نخواهد بود. پرواضح است که این اشتباه در نظر مسئولین ما، در صورتی که از طرف ارمنستان باشه بلامانع است
پاسخ ها
ناشناس
| Moldova (Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
پسر جان منطقه قره باغ جز ایران بو.ده و کاملا هم مرز ایرانه و حتی با چشم غیر مسلح هم صحنه های درگیری از ایران دیده می شه پس احتمال خطای شلیک از هر طرفی وجود داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
تحلیگر کی بودی تو
خخخ
با سلام اونایی که دم از کشتار ارامنه میزنند بروند کمی از جنایات ارامنه جیلو در محال ماکو پلدشت خوی ارومیه سلماس ساوغ بلاغ (مهاباد کنونی) نقده رو بخونند بعد ژست روشنفکری بگیرنند ولی میدونم تاثیری در افکار پوچشان نخواهد داشت چون در این جنایات ترکها کشته شده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Moldova (Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
یعنی جنایت با جنایت قابل توجیه است؟؟؟؟؟؟ ما ژست روشنفکری نمی گیریم نسل کشی ارامنه و کردها در زمان عثمانی یک واقعیت تاریخی است که نمی دانم شما که نه سر پیاز هستید نه ته پیاز چرا منکر هستید
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
ارامنه جیلو؟شما اگه تونستی ثابت کنی ارمنی و جیلو مشابه و مترادف یا یکسان هستن جایزه داری
الان وقت آن است که مرزهای ایران با ارمنستان و آذربایجان به شدت محافظت شوند زیرا یکی از اهداف ترکیه با همدستی امریکا و اسراییل ناامنی درمرزهای ای ایران است و گسیل تروریست ها از سوریه به این منطقه هم با همین هدف صورت گرفته است.از اهداف بلند مدت ترکیه جدایی آذربایجان از ایران است و برای همین است که به جنگ بین دو کشور همسایه ایران دامن می زند.
اقایون امامان جماعت در مورد بیانیه با دولت مشورت کردند؟
اسلام نژاد پرستی نداره ,درضمن اقای صدیقی مردم ایران بیشتر گناهکارند یا یک و نیم میلیارد مردم چین ببینید روزی چند کشته دارند
واضح است که رجب اردوغان یاد جدش چنگیز افتاده است و فکر می کند می تواند سوار قاطر شود و شمشیر بکشد و از کله مناره بسازد و کشور گشایی کند ترکیه باید بداند در برابر شیطنت هایش در ایران خودش بسیار آسیب پذیر است کردها و ایرانی ها ریشه مشترک دارند و پاشنه آشیل ترکیه کردها هستند!!!!
ایران باید بلافاصله رابطه اش را با همه کشورهای عربی درست کند و یک پیمان امنیتی همانند ناتو با همه کشورهای عربی امضا کند تهدید اصلی برای ایرانی ها و اعراب و کردهای عراق و سوریه فقط ترکیه است تا زمانی که افکار عثمانی در این کشور وجود دارد وجود این کشور برای منطقه مخرب است.فراموش نکنیم در جریان نمایش کودتا در ترکیه سر سرباز هموطن خودشان را مثل داعش بریدند گوش فرمانده نیروی هوایی ترکیه را بریدند ببینید با چه کسانی طرف هستیم.ترکیه کشوری جعلی است که نه تاریخ دارد و نه هویت شما یک آثار باستانی و فرهنگی در ترکیه پیدا نمی کنید که مال خودشان باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
درود
من حاضرم فدای همه هموطنان کرد و آذری و ارمنی ام بشوم اما حساب الهام علیف و اردوغان چیز دیگه است این دو نفر به دنبال تنش و درگیری در منطقه هستند تا منطقه را درگیر جنگ کنند.
اردوغان می داند که اگر به دخالت هایش در اختلاف بین آذربایجان و ارمنستان ادامه دهد و آتش جنگ را شعله ورتر کند روسیه که پیمان دفاعی با ارمنستان امضا کرده است وارد خواهد شد و دوباره مجبور است برای عذر خواهی برود مسکو و پوتین یک ساعت در تالار تحقیرش کند و محلش نگذارد و بعد عذرخواهی اش را بپذیرد.ایران باید تلاش کند تنش بین ارمنستان و آذربایجان کم شده و دو طرف با مذاکره راهی برای حل اختلافاتشان پیدا کنند.تنش در مرز ایران به هیچ عنوان به سود ما نیست.
ما فارسها نه دشمن ترکها هستیم نه ارمنی ها و نه کردها و نه سایر اقوام ایران و منطقه. این اسراییله که دشمن همه ماست. همون اسراییلی که از آذربایجان در جنگ با ارمنستان حمایت میکنه برای ضربه به ایران، در عراق هم از استقلال کردها حمایت کرد برای ضربه به ایران و ترکیه.
پاسخ ها
ناشناس
| Czechia |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
در ایران هیچ قومی به نام فارس نه وجود داشته و نه وجود دارد
حضرات اصلا تو باغ نیستین!! اسرائیل داره یک سوریه جدید در شمال ایران ایجاد میکنه که باعث جنگ نیابتی بین ایران و ترکیه در مناقشه آذربایجان و ارمنستان بشه!!با توجه به روابط نسبتا گرم ایران و ترکیه ،اسرائیل میخواهد دو کشور را درگیر کنه که از شر هر دوشان راحت بشه!!همانطور که در جنگ ایران و عراق بیشترین سود را اسرائیل کرد که دو کشور قدرتمند منطقه را به جان هم انداخت!!!
بی تدبیری در این اقدام نمایندگان کاملا مشهود است
تمام این توطبه ها زیر سر اردغان متجاوز است که سعی در ایجادنامنی در شمالغرب ایران دارد ومتاسفانه مامتوجه عمق این توطبه عثمانی سلفی صهیو نیستی نیستیم تا زمانیکه بادادن چندین برابر هزبنه مجبور به مقابله بشویم
سردار نقدی: اگر فساد اقتصادی مال حزب‌اللهی‌ها بود، باید به حزب‌الله و حشدالشعبی پناهنده می‌شدند نه کانادا
چقدر این کشور بدبخت است که کسی ادعا نمی کند این منطقه بخشی از خاک ما است و نباید نا امن شود
قره باغ و نخجوان و ...همه به ما تعلق دارد
این فارسهایی که اسراییل اسراییل میکنند در جاهای دیگر طرفدار اسراییل هستند
صدام مدعی خوزستان بود اردوغان مدعی تبریز و اردبیل و ارومیه ....
رییس جمهور ارمنستان ترور سردار سلیمانی را به ترامپ تبریک گفت!
کامنتهای ضد ترکی را بیشتر و با دستکاری منتشر میکنید.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار